خدمات سئو چیست؟

نتایج ارگانیک با اصلاحی به نام SERP یا فهرست نتایج گوگل شناختهمیشوند و دارای تنوع زیادی هستند که به مخاطب، اطلاعات تکمیلی و مورد نیاز را نیز ارائهمیدهد. هرچه سایت خودتان را بیشتر بهینهسازی کنید، میتوانید اطلاعات بهتری به موتورهای جستجو در مورد سایت و صفحاتتان ارائه دهید (سایت خود را برای گوگل، قابل هضمتر میکنید). از روش­های فریبدهنده برای بالابردن رتبه سئو خود بپرهیزید (کلاه سیاه). اگر مدل کسبوکار و درآمد وبسایت شما از تبلیغات است، پس افزایش ترافیک ارگانیک، یکی از شاخصهای اصلی شما خواهدبود اما موارد دیگر مثل ثبتنام در خبرنامه هم برای شما مهم است. پس میتوان از دستهبندی زیر برای تعیین هدف کاربر از جستجو در گوگل استفاده کرد. سئو24 از کدام روش های اصول سئو پیروی میکند؟

بدون اینکه لازم باشد وقت صرف کنند و رویکرد و مشکلات هرکدام را بطور عمیق بررسی کنند. بطور کلی وب سایت های بصورت ارگانیک در صفحه اول دیده می شوند که ارتباط کامل با موضوع جستجو شده، اعتماد گوگل و تایید گوگل را داشته باشند. ایجاد نقشه سایت sitemap.XML که در هاست سایت شما قرار می گیرد، آدرس های صفحات شما را به موتورهای جستجوگر معرفی می کند. سپس، ایندکس کننده تلاش می کند تا نشانی اینترنتی را بررسی و محتوا و ارتباط آن را تحلیل کند. تخصصی بودن سایت در این زمینه باعث وجود امکانات و قابلیت های تخصصی می شود که سایت با برپایی آزمون های آنلاین تخصصی و سایر معیارهای اعتبارسنجی و راستی آزمایی در به انجام رساندن پروژه های تایپ با حداکثر نتیجه گام بردارد. هروقت کاری برای سئو سایت خود انجام میدهید از خودتان بپرسید «آیا این کار به درد کاربران من میخورد؟ تعداد بالایی الگوریتم در جهت بهینه سازی و رتبه بندی گوگل برای وب سایت ها وجود دارد. درحالی که سئو داخلی مربوط به اقدامات داخلی سایت برای بهینه سازی سایت است. روش های مختلفی برای بهبود این مشکل وجود دارد که ما در این مطلب با کمک کارشناسان متخصص آی وحید تاثیرات SSR بر روی سئو سایت را مورد بررسی قرار می دهیم.

تنظیمات متای عمومی به صورت پیش فرض برای همه صفحات و پست ها در نظر گرفته می شود. اگر چه با استفاده از این روش ها برای مدت زمانی کوتاه می توان جایگاه مناسبی در گوگل پیدا کرد. زمانی که کل یک سایت دامنه خود را تغییر می دهد یا زمانی که محتوا از یک دامنه به دامنه دیگر منتقل می شود، انتقال محتوا پیچیده تر می شود. در گام دوم شما تلاش می کنید سایتتان را در به کمک برخی از کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری سایتتان، در گوگل بالا بیاورید. استفاده از اعداد در عنوان مطلب می تواند رتبه بهتری به مطالب شما داده و کاربران را نیز تشویق به کلیک کردن روی آدرس سایت شما نماید. تبلیغات و پست های جذاب در شبکه های اجتماعی می تواند کاربران را به بازدید از سایت تشویق کند. یعنی اینکه کاربر با خواندن آن تشویق شود، که روی صفحه لینک کلیک کند. به عبارت دیگر متن جایگزین تصویر، توضیحی کوتاه از محصول و ترکیبی از کلمات کلیدی است که به کاربران در جهت درک بهتر تصویر کمک می کند. سئو يک شاخه از بازاريابي ديجيتال يا همان ديجيتال مارکتينگ هست که با افزايش بازديد يک صفحه به شما کمک ميکند که محصول خود را به مخاطبهاي بيشتري نشان دهيد.

بنابراین شما می توانید متوجه شوید دقیقا مردم در مورد یک کلمه مشخص چه جملاتی را بسیار زیاد سرچ می کنند. ساختار صحیح آدرس می بایست فاقد عدد و عبارات غیرقابل فهم، توضیح دهنده محتوا، با حروف کوچک و کوتاه باشد. همچنین ممکن است لازم باشد که در برخی موارد کارها را برون سپاری کنید و تنها بر اجرای صحیح آن ها نظارت داشته باشید. بکلینکها تنها موردی نیست که برای سئو اهمیت دارد، لینکهای داخلی (لینکهای درون وبسایت) نیز نقش مهمی در سئو دارند. شما برای بالا رفتن از این دیوار کدام نردبان را انتخاب می کنید ، نمونه ای که کوتاه تر از دیوار است و قدش به آن نمی رسد یا مورد بلند تر از دیوار که سست بوده و احتمال واژگونی شما را افزایش می دهد ؟ گاهی اوقات برنامه نویسی و طراحی سایت غلط موجب می شود تا تگ کنونیکال متفاوتی برای صفحات داینامیک سایت شما ایجاد شود. پنالتی شدن سایت و گم شدن گاهی برای همیشه در صفحات موتورهای جستجوگر از نتایج استفاده از بهینه سازی به روش کلاه سیاه است.

بهتر است از پرترافیکترین و با ارزشترین صفحات خود برای اشتراکگذاری استفاده کنید و مطمئن شوید که همه آنها به طور یکسان در شبکههای اجتماعی قابل اشتراک هستند. در هر صورت سادهترین راه تعریف تگ کنونیکال در وردپرس برای یک سایت بزرگ، استفاده از سایت مپ است. اما اگه لازم باشه هر ۲ صفحه توسط کاربران دیده بشن، باید از تگ Canonical استفاده کنیم. اینکه وب سایت شما ریسپانسیو باشد به این معنا که در همه دیوایس ها از جمله گوشی، تبلت، لپ تاپ و سایر رزولیشن ها به درستی نمایش داده شود. نگهبانی که الگوریتم گوگل را به نمایش میگذارد، جلوی دروازه میایستد و فقط به وبسایتهای باکیفیت با سئو خارج از صفحه قوی اجازه میدهد از دروازهها عبور کنند.این به دلیل اثر “نقطه تایید” است. از صفحات واسط (Doorway Page) یا صفحاتی باکیفیت پایین که صرفاً با هدف افزایش رتبه سئو ایجادشدهاند، استفاده نکنید.

قطعاً برای برخی کسبوکارها، ممکن است گزینههای دیگر مانند شبکههای اجتماعی، ترافیک هدفمند و بهتری ایجاد کند اما در مقیاس کل، ترافیک گوگل از نظر تعداد و کیفیت، با هیچ گزینه دیگری قابل مقایسه نیست. پس از آن باید با تحلیل و بررسی مشخص کنیم که برای رسیدن به این هدف، به چه لینکهایی نیاز داریم؟ برای این منظور، گوگل علاوه بر ارتقای الگوریتمهای خود، به صاحبان سایتها هم کمک میکند تا صفحات و محتوای خود را بهگونهای بهینهکنند که برای مخاطب هدف، ارزشمندتر باشد. سعینکنید برای افزایش رنکینگ، بهجای عملکردن به دستورالعملها، گوگل را فریب بدهید، بلکه سعیکنید بفهمید هدف، نیاز و انتظار کاربر از جستجو در گوگل چیست. اصطلاح «سئو کلاه سیاه» یا Black hat SEO به رویکردهایی از سئو اشاره دارد که در تلاش هستند موتورهای جستجو را فریبدهند و برای کسب رتبه گوگل، میانبر بزنند.

برای مشاهده وضعیت ایندکس سایت خود در گوگل و مقایسه دو دامنه میتوانید از دستور زیر استفاده کنید. و همواره به یاد داشته باشید برای گوگل و موتورهای جستجو رضایت مخاطب از هر اصل دیگری مهمتر است پس در تولید محتوا اول به نیاز و ویژگی های مخاطب هدف توجه کنید. را یاد میگیریم و در انتها ابزارهای در دسترس برای تولید، صحت سنجی و اصلاح کدها را معرفی خواهیم کرد. سئو بر گرفته از واژه (Search Engine Optimization ) به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر است. بعد از انتشار محتوا، آن را رها نکنید و سعیکنید محتوای خود را بهدست مخاطب برسانید. در محتوای سایت به بهبود بهینه سازی محتوا کمک می کند. اجرای استراتژیهای کلاه خاکستری به دانش و تجربه زیادی نیاز دارد و اگر بهدرستی انجامشود، تاثیر مثبت زیادی خواهدداشت اما هر اشتباه، ممکن است باعث لو رفتن کار شما شده و گوگل، شما را جریمه کند. امروزه این مفهوم به Search Experience Optimization تغییر یافته که برابر است با بهینه سازی تجربه کاربری از جستجو، به عبارت دیگر باید برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده نیز اهمیت ویژه ای قایل شویم. این کد برای ریسپانسیو کردن صفحات و همچنین ایجاد صفحات AMPضروری است. با طراحی وب سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو میتوانید مطمئن باشید که کاربران با هر دستگاهی که وارد سایت شما شوند میتوانند تمامی خدمات و محصولات را به طور کامل مشاهده کنند و از خدمات سایت بهره مند شوند.

استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی، نشانه گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و مواردی از این دست را سئو تکنیکال می نامیم. انکر تکست (Anchor Text) در حقیقت همان لینک های متنی است که ما در محتوای خود معمولا به صفحات دیگر سایت می دهیم. یک ساختار لینک دهی داخلی عالی باعث میشود که ربات مطمئن شود که مهم ترین محتوای سایت شما چیست. حالا افزونه سئو وردپرس با شما همراه است تا در صورتی که یک صفحه از سایت شما حذف شد ، در سایت وردپرسی شما جستجو کرده و مطلبی که بیشترین شباهت را با صفحه درخواستی کاربر شما دارد پیدا می کند و کاربر را به آن صفحه انتقال می دهد. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه گوگل وب سایت ها را پیدا می کند و در مورد نحوه رتبه بندی آنها تصمیم می گیرد؟ بدیهیست که هرچه میزان این رضایت بیشتر بوده و فرد مطالب قابل قبول و کاربردی بیشتری را ببیند ، این زمان نیز افزایش می یابد . از خرید بکلینک یا لینکسازی انبوه در مدت زمان کم خودداریکنید.

ترافیک ارگانیک، آن دسته از ترافیک گوگل است که با سئو و کسب رتبه در نتایج گوگل بهدستمیآید (بدون پرداخت هزینه به گوگل). به این معنی که مطالب خود را در دسته های اصلی و فرعی قرار دهید و برای صفحاتی که لازم است آرشیو منظمی قرار دهید. همینطور بهبود ساختار صفحات وبسایت میتواند مزایای فوق العادهای برای سئو داشته باشد. همینطور در پرتال هم سایت ساز و فروشگاه ساز ما کاملا سئو فرندلی بوده و سایتهایی که به دست مشتریان میدهیم، با فاکتورهای گوگل سازگاری بالایی دارد. در نتیجه در رتبه بندی خود سایتهایی را در اولویت قرار میدهد که از نظر طراحی جذاب باشند و استفاده از آنها حتی برای کاربران مبتدی هم آسان و سریع باشد. به ازای هر کلیک تبلیغ می شوند که این واقعا برای ما زیاد است! اما توجه داشته باشید که هنگام استفاده از CDN، تصاویر شما در وب سایت شما نمی نشینند و این به سئو سایت شما آسیب می رساند زیرا اگر افراد تصاویر شما را در سایت خود جاسازی کنند، آنها به مکان CDN لینک خواهند داد نه به دامنه شما! به مجموعه تکنیک های بهینه سازی سایت از نظر فنی، سئو تکنیکال گفته می شود. سئو سایت نیازمند بکارگیری اصول و رعایت تکنیک های موتورهای جستجو از جمله گوگل است.

بنابراین اگر یک سرویس کرایه ماشین دارید، لازم نیست محتوای پرکننده را به هر صفحه اضافه کنید، اما باید کارهای دیگر را به خوبی انجام دهید. برخلاف سئوی داخلی که بر روی صفحات داخلی وبسایت، طراحی و عملکرد درونی آن انجام میشود، سئو آف پیج شامل اقدامات و تغییراتی است که خارج از مرزهای سایت، صورت میپذیرند. استفاده از گوگل آنالیز برای نشان دادن آمارها توصیه می شود. مطمئن شوید که متن alt را به هر تصویری استفاده می کنید اضافه شده باشد، و مطمئن شوید متن alt شامل کلید واژه سئو برای آن صفحه است (در صورت لزوم). می توانید منتظر بمانید و امیدوار باشید که برخی از وبلاگ نویسان یا روزنامه نگاران محبوب از طریق رسانه های اجتماعی متوجه محتوای شما شوند. از موارد مهمی است که باید در تولید محتوای سایت در نظر گرفته شود. متأسفانه برخی فکر میکنند که صرف آشنایی با اکسل کفایت میکند؛ اما باید گفت که برعکس تسلط بر پایهترین ابزار بیشتر از آشنایی اهمیت دارد که سئوکار باید اول از همه به آن توجه کنند.

وب سایت هایی که SSL دارند در ابتدای دامنه بجای http:// یک s بیشتر داشته https:// و از نظر گوگل افرادی که SSL دارند از نظر امنیتی مورد تائید هستند. چه شاخص­های عملکرد کلیدی (KPI) باید در نظر گرفتهشوند تا نرخ بازگشت سرمایه­ سئو را بسنجید؟ در مطلب ” نرخ کلیک چیست؟ ” در این باره صحبت کرده ایم. سعینکنید کاربران را فریبدهید، عنوانهای اغراقآمیز یا وعده دروغین در مطلب نداشتهباشید. با استفاده از ابزار های تحقیق کلمه کلیدی یا با استفاده از خود سرپ های گوگل ین کار امکان پذیر خواهد بود. آخرین افزونه از بهترین افزونه سئو وردپرس SEO Framework می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

نشان دادن شخصیت برندتان به شما کمک می کند تا کاربران و مشتریانی را که می خواهید با آنها کار کنید جذب کنید. فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا کاربر را جذب کند. حتماً از مجازات سخت استفاده از محتوای تکراری توسط گوگل خبر دارید؟ اما یک سوال: مگر ما قرار است محتوای تکراری یا مشابهی در وب سایت خود داشته باشیم که بخواهیم برای رفع مشکلشان آن از تگ canonical استفاده کنیم؟ تحقیقات کلمات کلیدی اغلب نقطه شروع سئو است و شامل بررسی کلمات کلیدی که یک سایت قبلا برای آن رتبهبندی کرده، است. انتخاب درست کلمات کلیدی تاثیر بسیاری بر روی بهینه سازی سایت دارد. بسیاری از کسبوکارها میدانند (یا فکر میکنند، میدانند!) که برای موفقیت و توسعه تجارت آنلاین به موتورهای جستجو و سئو نیاز دارند. اگر سئو را درست یا کامل انجامندهیم، نه تنها باعث از دسترفتن هزینه و زمان میشود، بلکه ممکناست تاثیر منفی بر سئوی ما داشتهباشد و از جایگاه فعلی خود، چند پله سقوط کنیم.

این پاسخ اساسی برای تعداد کلمات کلیدی در هر صفحه است که باید روی آن تمرکز کنید. اما اگر روی مجموعهای از محتواهای هدفمند تمرکز کنید که تناسب زیادی با کلمات کلیدی مد نظر شما داشتهباشد، ترافیک سایت شما بدون نیاز به هزینه، بسیار بیشتر خواهدشد، در حالیکه تبلیغات، نیازمند تامین بودجه مداوم برای ایجاد ترافیک به سایت شما هستند و با قطع هزینه، ترافیک تبلیغاتی شما صفر میشود. ولی سئو به همین جا ختم نمیشود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود: دوستای عزیزم سئو (بهينهسازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتورهاي جستجو با روشهاي غير اخلاقي نيست. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای لینک دادن به صفحات مرتبط، از دیگر موارد مهم در فاکتورهای سئو است. مهمترین هدف از سئو و بهینه سازی سایت، قرار گرفتن در صفحات برتر و قابل توجه موتورهای جستجوگر است.

پیشنهادات برتر معمولاً محبوب ترین برچسب ها در آن زمان هستند. چطور برچسب گذاری کنیم؟ چطور سایتی که با فریم ورک انگولار طراحی شده است را سئو کنیم؟ هر فرد و سایتی می تواند سئوی کلاه سیاه انجامدهد و حتی نتیجه هم بگیرد، ولی سایت­ها را در معرض خطر شدیدی برای جریمه و یا حذفشدن از نتایج گوگل قرار می­دهد و ممکناست برای همیشه در لیست سیاه گوگل قرار بگیرد. در ادامه برای اثبات این حرف دلایلی را مطرح میکنم. در حالی که استفاده از صدا ممکن است روشی آسان تر برای سوال کردن باشد اما مطمئنا این روش یک متد ایده آل برای پاسخ به همه سوالات نیست، به عنوان مثال هنگام مقایسه خدمات یا محصولات. تکنیک ها و روش های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند. یکی از تکنیک های سئو این است که فراتر از گوگل عمل کنید. پس از آن کیفیت و وضوح تصویر بسیار مهم است. در سئو تکنیکال تمرکز شما باید روی ظاهرسایت، تنظیمات کلی، کیفیت محتوا و مسائل فنی و بروز مانند واکنشگرایی باشد.

هر چقدر برای سایت خود، لینکسازی کنید، اگر کاربر از صفحات شما راضی نباشد، گوگل هم راضی نخواهد بود و برای اینکه صفحات شما به کاربر نمایش دادهشود، باید در ابتدا گوگل احتمالدهد که محتوای شما برای کاربر، مناسب است اما سئوی خارجی، در رقابت صفحات شما با صفحات رقیب، به کمک شما میآید. تبلیغات پولی برای سایتهایی مفید است که بهدنبال نتیجهگیری در کوتاهمدت هستند و یا نتوانستند با منابع موجود خود، رتبه خوبی در گوگل بهدستآورند. همه این کارها، برای شما هزینه خواهدداشت. نسخه آزمایشی اکانت Ahref را میتوان با پرداخت هزینه ریالی از سایتهای ایرانی خرید و به مدت یک هفته استفاده کرد.

استفاده از این روش از دید موتورهای جستجوگر تخلف به حساب نمی آید. خیلی ساده است. همین امروز برین به سایت هایی که مدت هاست با این روش رتبه یک گوگل رو گرفتن بگین چرا ورودی گوگل میخری؟ حال بیایید ارزش این ورودی ها رو بررسی کنیم، این ترافیک ورودی چقدر ارزش دارد؟ از این رو در بخش قصد داریم تا نحوه ذخیره سازی اصولی تصاویر برای صفحات وب و همچنین روش کاهش حجم تصاویر را خدمت شما توضیح دهیم. گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط در عنوان، آدرس و سرصفحه، اقداماتی است که صاحبان سایت میتوانند برای بهبود سئو سایت خود انجام دهند. اما در این نوع استفاده از روش های غیرقانونی گوگل به نوعی بدون هویت انجام می شود که ریسک آن بسیار پایین است. بنابراین می توان گفت سئو کلاه سفید بهترین نوع بهینه سازی برای یک سایت است. سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو از مهم ترین فاکتورهای موفقیت یک سایت می باشد و باید به هر شکلی که ممکن است رتبه سایت را در موتورهای جستجو ارتقا داد. حتی می توانید روی تصاویر متن قرار داده و یا هر تغییری که مد نظر دارید اعمال کنید.

اصطلاح «سئوی کلاه سفید» یا White hat SEO به رویکردهایی از سئو اشارهدارد که با قانون و استانداردهای گوگل همخوانی دارند و ضمن رعایت استانداردهای گوگل، بر جلب رضایت بیشتر مخاطبان سایت تمرکز میکنند. برای اینکه کلمه کلیدی پر استفاده و هم مفهوم تر را پیدا کنید از ابزار LSIGraph استفاده کنید. یادتان باشد گرچه برای حضور در نتایج گوگل، پولی به گوگل پرداخت نمی کنید اما سئو، رایگان نیست. تبلیغ کنندگان بر اساس میزان تمایل به پرداخت یک بازدیدکننده از مجموعهای از نتایج جستجو (که به عنوان “تبلیغات به ازای هر کلیک” (CPC) شناخته میشود) رتبهبندی میشوند. انجام سئو درست بر اساس قواعد گوگل می تواند موتورهای جستجوگر را در نمایش بهترین نتایج جستجو شده به کاربران یاری دهد. سایت هایی که در کوتاهترین زمان ممکن صفخات خود را برای کاربران به نمایش می گذارند، رتبه بهتری نیز در موتورهای جستجوگر خواهند داشت. هر چه تصاویر اورجینال شما بیشتر باشد، تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود رقم خواهید زد و شانس بیشتری برای گرفتن رتیه بالا خواهید داشت.

اگر نمیشه صفحه رو به هیچ منبع موجود یا مرتبط هدایت کرد، یک صفحه خطای ۴۰۴ سفارشی ایجاد کنید که بتونید وضعیت موجود رو کاهش بده. از این رو سئو یک علم بر اساس آزمون و خطا است. وقتی کاربری عبارتی را در گوگل سرچ میکند، گوگل صفحات سایتها را جستجو میکند و بر اساس معیارهایی که دارد، بهترین صفحات سایتها را در فهرست نتایج نشان میدهد. تصویر زیر، تعداد صفحاتی را در وب فارسی نشان میدهد که گوگل تشخیصداده در مورد کلمات کلیدی «سئو» و «سئو چیست» نوشتهشده و این اعداد، حجم رقابت برای عرضه محتوای آموزشی و خدماتی سئو را نشانمیدهد. اگر در مطالب خود از تصاویر به صورت صحیح استفاده نمایید در حقیقت به خوانندگان محتوای سایت جهت درک بهتر کمک کرده اید. شاید تا به حال برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا آدرس برخی از سایت ها با http و برخی دیگر با https شروع می شود.

با کتابهای الکترونیکی همانند کتاب چاپی برخورد کنید و سعی کنید اصول اولیه مانند فهرست مناسب، درباره نویسنده، مقدمه، ویراستاری کتاب و بهترین سئو کار اصفهان … سعی کنید مهم ترین کلید واژه خود را در این تگ قرار دهید. اگر برای صفحه ای از سایت خود تگ متا را به درستی وارد کرده اید ولی در نتایج جستجو عبارت دیگری (معمولا بخشی از محتوای صفحه) را مشاهده میکنید دو دلیل خواهد داشت. در مرحله بعد، با توجه به آنالیز روی محتوای صفحه و سایر پارامترهای داخلی آن صفحه و نیز در مقایسه با صفحات مشابه در سایر سایتها، آن صفحه را در فهرست نتایج خود، رتبهبندی میکند.

بدون شک بهینه سازی سرعت سایت از نکات مهم سئو تکنیکال است که بخشی از آن به بهینه سازی جاوا اسکریپت برمیگردد که در این بخش پوشش داده شده است. دادههای ساختاریافته بخش مهمی از سئوی داخلی صفحه است زیرا می تواند حضور وب سایت را در نتایج جستجو به طور قابل توجهی بهبود بخشد. خیر، این خدمات تنها محتوای وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه سازی می کند. تگ alt برای شفاف سازی محتوای عکس به کار میره. این آمار فقط برای همان یک عبارت طراحی سایت بود. طبق آمار گوگل، ۹۹۰۰ نفر در هر ماه عبارت ” طراحی سایت ” را جستجو میکنند. بهینهسازی سایت برای فاکتورهای سئو آف پیج شامل کارهایی است که باعث میشود کاربران و موتورهای جستجو متوجه محبوبیت، مرتبط بودن محتوا، قابل اعتماد بودن و اعتبار سایت شما شوند. یکی از مواردی که باعث جلب نظر کاربران در نتیجه های بدست آمده از جستجوی خود در گوگل برای کلیک کردن روی سایت می شود، توضیحات کوتاهی است که در زیر لینک نتایج بصورت یک الی دو خطی نمایش داده می شود. اگر دقت کرده باشید URL هایی در سایت شما وجود دارند که همگی یک محتوای واحد را نمایش میدهند.

استفاده از فایل robot.txt که سبب می شد موتورهای جستجوگر بدانند کدام صفحات را باید ایندکس کنند یکی از روش های سئو تکنیکال است. اما برخی از این فاکتورها برای سئوکاران مشخص شده است و دلیل آن هم این است که گوگل تا حدی عوامل رتبه بندی خود را اعلام می کند و سئو کاران متخصص نیز با آزمون و خطا بسیاری از فاکتورهای رتبه بندی گوگل را شناسایی می کنند. کار یک متخصص سئو تجزیه و تحلیل و بررسی وب سایت ها و بهینه سازی آنها به گونه ای است که توسط موتورهای جستجو قابل خزش باشند. در بسیاری موارد با ریدیزاین کردن یک سایت یا صفحه، ورودی آن کاهش چشمگیری پیدا میکند!

برای اینکه ما سایت خودمون را از حال یکنواختی و بیروحی در بیاوریم نیاز به یک سری محتوا به صورت ویدئو داریم. اما اولین قدم برای یادگیری طراحی سایت، یادگیری زبان HTML است. زبان جاوا میان میان توسعه دهندگان بسیار محبوب است اما از آنجایی که کدها باید تفسیر شوند، سرعت آن نیز کندتر می شود. محتوایی که پیچیدهترین موضوعات را به زبان ساده و روان به کاربر منتقل میکند، برای کاربران جذاب و خیلی سریع با آن تعامل برقرار میکنند. طراحی آدرس اختصاصی برای نسخه موبایل، استفاده از RSS در سایت و داشتن نسخه Print مجزا، نمونههایی از تولید صفحات با محتوای یکسان و آدرسهای مشابه هستند. گوگل در سپتامبر ۲۰۰۹ اعلام کرد که نه فاکتور توضیح متا و نه کلمات کلیدی متا در فاکتور رتبه بندی محتوای گوگل برای رتبه دهی به وب سایتها مهم نیستند. گوگل نیز رسما استفاده از https و امن بودن سایت را یک امتیاز برای دریافت رتبه بالاتر در لیست صفحات جستجو اعلام کرده است.

در زمینه های کاری دیگه، مثل املاک یا بیمه، هزینه تبلیغات چند برابر است. گوگل چند سالی است که برای رتبه دادن به یک سایت، به فعالیتش در شبکه های اجتماعی و البته رفتار کاربران نسبت به آن، اهمیت زیادی میدهد. KPI اصلی سئو برای وب­سایت … درباره این مسئله فکر کنید که چهچیزی وب­سایت شما خاص و ارزشمند می­کند و تعامل کاربران با سایت را بالا میبرد. گوگل به شدت سعی می­کند تا منبع اصلی یک مطلب را پیدا کند تا بتواند آن را به مخاطبان نشان داده و تجربه خوبی برای کاربران ایجاد کند. در مرحله بعد GoogleBot صفحه وب را نگاه می­کند، در محتوای آن جستجو می­کند.

اگر محتوای شما به کلمات کلیدی و مترادف آن مرتبط نباشد شانسی برای نمایش در گوگل نخواهید داشت. سئو داخلی مهم است زیرا به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا محتویات سایت شما را بر اساس نیاز کاربران نمایش دهد. جای تعجب نیست که جاوا اسکریپت اساس 96 درصد از وب سایت های جهانی را تشکیل می دهد. را با جزییات کامل در اختیار موتور های جستجوگر قرار می دهیم. تولید رپورتاژ های خبری نیز می تواند نقش زیادی در جهت تبلیغ وب سایت و افزایش بازدیدکنندگان داشته باشد. بنابراین انجام بهینه سازی به شما کمک می کند تا موتورهای جستجوگر سایت شما را در جایگاه بهتری به نمایش بگذارند. سئو برای سایتهای فروشگاهی اهمیت حیاتی دارد و محصولات ارائه شده در سایت شما باید بالاتر از رقبایتان در صفحات جستجو نمایش داده شوند.

با استفاده از تگ No-index در تنظیمات فنی سایت، شما سایت یا صفحه مورد نظر را از فهرست شدن توسط رباتهای موتورهای جستجو منع کردهاید. افزودن یک تگ کنونیکال به این موارد به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا بفهمند این همان صفحه ای است که باید فهرست بندی و در نتایج جستجو نشان دهد. در شرایط مختلف، راهکارهای مختلف به وجود می آید که برای تسلط به همه این موارد بهتر هست که همیشه آپدیت بود. پس اگر با فرد یا شرکتی برای سئو همکاری میکنید، حتماً از روشهای آنها برای سئو مطلعباشید تا وبسایتتان دچار جریمه گوگل نشود. شما در نوشتن توضیحات متا هیچ محدودیتی ندارید اما گوگل در صفحه ی جستجو تنها ۱۵۰ کاراکتر از توضیحات شما را نمایش می دهد و بقیه توضیحات را به صورت… این اطلاعات تکمیلی، به شیوههای مختلف و با عنوان ویژگیهای SERP نمایش داده میشوند که در مقاله SERP Features یا ویژگی های SERP گوگل چیست؟ در غیر این صورت شما به نتایج SERP پایان خواهید داد.