سرویس های مایکروسافت از دسترس خارج شد- اخبار فناوری اطلاعات | اینترنت | موبایل – اخبار اقتصادی تسنیم

براساس این اختلالات، اکثر کاربران سرویس‌های مایکروسافت قادر ارسال پیام‌ها، پیوستن به مکالمات ویدئویی یا استفاده از قابلیت‌های اپلیکیشن‌ها نیستند. بسیاری از کاربران در توییتر به ارسال اخبار درباره اختلال سرویس مایکروسافت پرداختند.

مایکروسافت بیش از 280 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و بخش یکپارچه‌ای‌ از فعالیت‌های روزانه کسب و کارها و مدارس را تشکیل می‌دهد که از این سرویس، برای تماس، برگزاری جلسات برنامه‌ریزی شده و سازماندهی جریان کار، استفاده می‌کنند.

در همین زمینه مایکروسافت در توییتی نوشت: ما مشکل شبکه احتمالی را شناسایی کرده‌ایم و سرگرم بازبینی تله‌متر هستیم تا اقدام بعدی برای حل مشکل را مشخص کنیم. سرویس ابری آزور مایکروسافت هم درباره مشکل شبکه، توییتی ارسال و اعلام کرد: تعدادی از کاربر با مشکلاتی در این پلتفرم روبرو شده‌اند.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2843048

مایکروسافت یک شرکت چندملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شهر ردموند، ایالت واشینگتن قرار دارد. مایکروسافت یک شرکت فناوری است که در سال 2016، رتبه نخست در فهرست بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری بود و به انتشار کتاب، تولید محصولات چندرسانه‌ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی نیز می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طبق آمارهای بدست آمده بیش از 3900 مورد اختلال دسترسی در هند و بیش از 900 مورد در ژاپن گزارش شده است و در کنار این موارد گزارش‌های اختلال در دسترسی در استرالیا، انگلیس و امارات متحده عربی هم به گوش می‌رسد، که این آمارها توسط وب سایت رصد قطعی داون دتکتور بدست آمده است.

فعالیت اصلی شرکت مایکروسافت در زمینهٔ طراحی، توسعه، ساخت، صدور مجوز، پشتیبانی و ارائهٔ خدمات نرم‌افزاری برای ابزارهای رایانه‌ای است.

سایت downdetector با جمع آوری گزارش از منابع مختلف شامل گزارش‌های خطا که توسط کاربران ارسال شده است، قطعی سایت‌ها و سرویس‌ها را رصد می‌کند.

سرویس‌های دیگر مایکروسافت که با اختلال روبرو شدند، شامل مایکروسافت اکسچنج آنلاین، شیرپوینت آنلاین، وان درایو برای کسب و کار، مایکروسافت 365 و ایکس باکس لایو بودند.