
بروزرسانی: 29 خرداد 1404
ضرورت تحول همه جانبه و بهبود مستمر خدمات در شعب بانک ملی ایران

دکتر نجارزاده در مراسم معارفه «حمید مومنی سرپرست معاونت امور شعب» و «سیدرضا خادمی سرپرست اداره کل واحد تهران و واحدهای مستقل» و خداحافظی «حسن مونسان» معاون سابق رئیس جمهور معاونت امور شعب و «احمد بهکار مرام» رئیس سابق امور شعب تهران که با حضور اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل برگزار شد. وی بیان کرد: هدف از این تغییرات اداری بهبود خدمات رسانی به مشتریان در شعب و ارائه محصولات جذاب و متناسب با نیاز مشتریان است. وی بر توانمندی های عظیم نیروی انسانی شاغل در شعب بانک ها تاکید کرد و افزود: بهره برداری از این توانمندی ها مستلزم ایجاد انگیزه و حاکمیت نگاه تحول آفرین در مدیریت شعب است.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود گفت: نیروی کار در شعب بانک ها باید ذهنی پویا نسبت به مدیریت منابع، هزینه ها و توسعه داشته باشند و از نیمه دوم سال عملکرد شعب مورد ارزیابی قرار گیرد. بر اساس سود و زیان آنها. وی با اشاره به روند انتصابات در این بانک گفت: ایجاد انصاف در انتصابات باعث ایجاد انگیزه بیشتر کارکنان و افزایش مهارت و دانش بانکی آنها و گام برداشتن در مسیر خلاقیت، پشتکار و تلاش بیشتر برای دستیابی به بانک می شود. اهداف . دکتر نجارزاده ادامه داد: حق و عدالت کارکنان باید رعایت شود و تنها معیار واقعی برای انتصاب، شایستگی و توانایی آنها در اداره اداره مورد نظر است.
مدیرعامل بانک ملی در خاتمه با قدردانی از خدمات حسن مونسان و احمد بهکرم، بر توانمندی های حمید مومنی و سیدرضا خادمی در سمت های جدید تاکید کرد.
منبع: https://www.eghtesadonline.com/fa/news/2011066/%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%D8%AD%D9%88%D9%84-%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%87-%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B9%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86