جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
در حالت عادی، چراغهای عقب سایبرتراک از یک عنصر جانبی در عرض کامل خودرو تشکیل شده است. با این حال، هنگامی که راننده ترمز می کند، چراغ عقب اصلی در درب عقب غیرفعال می شود و با یک چراغ کوتاه تر درست در زیر آن جایگزین می شود. چراغهای گوشه پر میشوند و مربعهایی را تشکیل میدهند که با چشمک زدن کهربایی بهعنوان چراغهای راهنما عریضتر میشوند.
تینا مزدکی_ در ویدئویی که در توییتر منتشر شده، یک سایبرتراک پیشتولید به چراغ قرمز نزدیک میشود، همانطور که سرعتش کم میشود، راننده روی ترمز آن پا میءگذارد و چراغ ترمز را فعال میکند و طراحی عجیب آن نمایان میشود.
منبع: thedrive
227227
منبع: https://www.khabaronline.ir/news/1829747/%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%D9%85%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%82%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%B3%D9%84%D8%A7-%D8%B9%DA%A9%D8%B3
مسئله اینجاست که بخش کمتری از چراغهای عقب سایبرتراک به چراغهای ترمز اختصاص دارد تا به چراغهای عقب یا چراغهای راهنما که در هنگام ترمز غیرفعال میشوند. اگر سطح چراغهای لبهها در هنگام ترمزگیری کوچکتر میشود، به این معنی است که به طور کلی، سایبرتراک هنگام کاهش سرعت نور کمتری ساطع میکند. این تقریباً معکوس چیزی است که رانندگان انتظار داشتند. این می تواند منجر به گیج شدن رانندگان وسایل نقلیه دیگر شود، با این فرض که سایبرتراک هنگام ترمز در حال حرکت است یا شتاب می گیرد و بالعکس.