اما وارد کابین میشویم.
دو مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل برای این خودرو قابل سفارش است که به ترتیب مدل اول ۲۷۰ اسببخار قدرت و ۴۴۰ نیوتونمتر گشتاور و مدل دوم ۴۶۵ اسببخار قدرت و ۷۵۷ نیوتونمتر گشتاور تولید میکند.
طراحی آن به طور کلی خاص و عجیب است.انگار که میخواهد ادای خودروهایی مثل لوسید ایر را در بیاورد!
در نمای جلویی با یک چراغ خطی متصل روبهروایم که در پایین آن چراغهای اصلی قرار گرفتند.به دلیل برقی بودن خودرو،خبری از جلوپنجره نیست و با یک دماغه گرد و خمیده مواجهیم.
نورپردازی داخلی،دوربینهای داخلی جهت بررسی هوشیاری راننده،دستیار صوتی،پاشش عطر در کابین،چیپ کوالکام اسنپدراگون SA۸۱۵۵P،سیستم عامل Xmart OS ۴.۰،قابلیت کنترل خودرو از طریق تلفن همراه و بسیاری دیگر، از جمله امکانات حاضر در این خودرو هستند.
شتاب صفر تا صد در مدل تک دیفرانسیل ۶.۴ ثانیه و دو دیفرانسیل ۳.۹ ثانیه است!برای شارژ شدن باتری و رسیدن از ۱۰ درصد به ۸۰ درصد شارژ،تنها ۱۰ دقیقه وقت لازم دارید!
نمای عقب طراحی کاملا مشابهی با قسمت جلویی دارد و از این جهت یک هماهنگی خوبی ایجاد شده است.چینیها کاری کردند که سبک طراحی دو چراغ که تقریبا در تمام خودروها در قسمت جلویی قرار داشت،در قسمت عقبی هم به کار رود!
مدل تک دیفرانسیل ۷۰۲ کیلومتر و مدل دو دیفرانسیل ۶۱۰ کیلومتر مسافت را پس از هر بار شارژ طی میکند.
با وجود اینکه با خودرویی در سگمنت سدان مواجهیم،اما درهای قسمت جلویی آن به سبک خودروهای سوپراسپرت به سمت بالا میرود!
سبک طراحی کابین به شکل پلکانی صورت گرفته که در نوع خود خاص و متمایز است.دو نمایشگر بزرگ،بیشترین خودنمایی را دارند.فرمان خودرو در قیاس با فیس قبل تغییر کرده و خوش فرمتر شده است.
تکنولوژی لیدار که قادر است فاصله اجسام را با استفاده از لیزر اندازه بگیرد،در این قسمت قرار گرفته است.
۴ تریم برای سفارش این خودرو وجود دارد.رنج قیمتی ایکس پنگ P۷i از ۳۵.۸۸۰ دلار شروع و به ۴۸.۸۰۰ دلار هم میرسد.