این شرکت با ارائه بستههای گارانتی و تعمیرات دورهای طولانی مدت، نگرانی بزرگ مشتریان خودروهای خارجی مبنی بر بلاتکلیفی خدمات پس از فروش این خودرو را برطرف کرد. به زعم کارشناسان حوزه خودرو، این اقدام میتواند بازار را به نحو محسوسی به نفع هونگچی تغییر دهد.
از سویی دیگر استراتژی بستیون T77 با استراتژی شکست قیمتی، نظر بازار را به خود جلب کرد. این شرکت اگر تنها شرکت نباشد، جزء معدود وارد کنندههایی است که در اولین نوبت فروش خود کمترین حاشیه سود را از خریداران دریافت میکند. استراتژی شکست قیمتی در دنیا توسط شرکتهایی انجام میشود که برنامه بلندمدت و اساسی برای واردات و پشتیبانی از محصول دارند.
منبع: https://www.khabaronline.ir/news/1834845/%D8%BA%D8%A7%D9%81%D9%84%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-BMCARS-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%AF