پیگیری توانیر برای پرداخت مطالبات شرکت های تابعه صنعت برق

کردی با بیان اینکه “دانش فنی لازم در تمامی شرکت‌های زیرمجموعه توانیر در راستای توسعه و پیشرفت ایجاد شده”، گفت: موفقیت توزیع برق پایتخت در رویت و کنترل‌پذیری شبکه و ایجاد نقاط مانور، نمونه موفقی از زیرساخت‌های موجود است و انتظار می‌رود تمامی شرکت‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، توسعه هرچه بیشتر خدمات خود را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

در ادامه، کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، بالغ بر هشت درصد از انرژی مصرفی برق در کشور را مربوط به شهر تهران دانست و با بیان این که مصرف انرژی و معادلات مالی این حوزه در پایتخت می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای در فرآیندهای مرتبط کشوری داشته باشد، افزود: بهره‌وری و مدیریت دارایی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت است و در همین راستا در تلاشیم تا با حداکثر بهره‌وری و استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود شایسته ترین خدمات را به مشترکان و ذینفعان خود ارائه کنیم.

وی همچنین از برگزاری بیش از یک هزار مراسم ملی، مذهبی و اجتماعی در طول سال در شهر تهران و همچنین آثار و تبعات ناشی ار مسائل شبکه‌های برق بالادست بر شبکه‌های توزیع به عنوان بخش هایی دیده نشده در این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت توزیع نیروی برق در خاورمیانه نام برد و تصریح کرد: ابلاغ برنامه‌ها با تکیه بر منابع و اعتبارات، ضامن موفقیت اجرای طرح های مورد نظر و جلوگیری از تضعیف عملکرد شرکت‌های توزیع نیروی برق خواهد بود.

وی با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به مقوله وصول مطالبات، استفاده از منابع و ظرفیت‌های استانی و مولدسازی گفت: انتظار می‌رود تمامی شرکت‌های توزیع به دقت اموال خود را مشخص و تعیین تکلیف کرده و با استفاده از ظرفیت قانون مولدسازی، از رکود و هدررفت منابع در اختیار جلوگیری کرده و تمامی این ظرفیت‌ها را در مسیر خدمت به مردم و هم‌وطنان به کار گیرند.

وی افزود: عملکرد مناسب معاونت‌های مالی و پشتیبانی به صورت مستقیم منجر به پویایی سایر فعالیت‌های شرکت‌های توزیع و موفقیت در اهداف خادمانه آنان به مردم و رکود و سستی در این بخش منجر به کاهش عملکرد و توقف روند و شتاب رشد ارائه خدمات به مردم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توانیر موفقیت صنعت برق در گذر بدون خاموشی از تابستان سال جاری و گذشته را دستاوردی درخشان دانست و گفت: مهمترین دستاورد این موفقیت، رضایت هموطنان ما است و امروز می‌توان این رضایت را به وضوح در تعاملات شهروندی مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر در نشست مشترک معاونان مالی و پشتیبانی شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور اظهار داشت: نقش ساختار، سابقه و فعالیت‌ معاونت‌های مالی و پشتیبانی در ارائه خدمات صنعت برق، عملکرد این صنعت را در رضایت اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه موثر بوده و مهمترین رسالت شرکت‌های توزیع نیروی برق، خدمت‌رسانی خالصانه به هموطنان است.

در ادامه این نشست، سید سعید سیدعلایی، معاون هماهنگی مالی و پشتیبانی و امور مجامع توانیر عدم تناسب مصارف و منابع را از چالش‌های آسیب زای این حوزه دانست و با یادآوری لزوم تدوین طرح‌های توسعه متناسب با ظرفیت‌های موجود و موفقیت کسب شده در تامین منابع مورد نیاز سال گذشته، گفت: امسال نیز در تلاشیم تا با رایزنی‌ها و برگزاری جلسات متعدد و کسب موافقت دستگاه‌های مسئول، بخش قابل توجهی از مطالبات دستگاه‌های زیرمجموعه صنعت برق کشور را پرداخت کنیم.

ناظریان موفقیت توزیع برق پایتخت در کسب گزارش مقبول از سازمان حسابرسی برای دومین سال متوالی را نشان از شفافیت عملکرد و تلاش قابل تقدیر همکاران خود در معاونت مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ دانست و گفت: کسب عنوان دستگاه برتر استان برای دومین سال متوالی نیز نشان دهنده موفقیت دیگر این شرکت در نگاه ارزیابان برون سازمانی است و افتخار داریم که توانستیم علی‌رغم همه محدودیت‌ها در مسیر خدمت به مردم و کسب رضایت آنان گام برداریم.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/3004312

سید علایی خدمت بی‌منت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وظیفه غیرقابل انکار همه کارکنان صنعت برق در هر جایگاه شغلی که قرار دارند دانست و خاطرنشان کرد: سلامت اداری سرلوحه فعالیت تمامی همکاران ما است و باید تلاش کنیم با تکمیل کمیته‌های کاری به صورت منطقه‌ای و استفاده از قابلیت همکاران مستعد در اتاق‌های فکر و ارائه گزارشات و نتایج حاصل از فعالیت کمیته‌ها در نشست‌های آتی با شناسایی چالش ها، ناترازی های موجود را به حداقل برسانیم.