کنترل ویژه هایما و سورن پلاس قبل از تحویل- اخبار خودرو - اخبار اقتصادی تسنیم
انتشار: دی 11، 1401
بروزرسانی: 16 آذر 1404

کنترل ویژه هایما و سورن پلاس قبل از تحویل- اخبار خودرو - اخبار اقتصادی تسنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اجرای\xa0طرح تحول کیفی که با خودروی تارا آغاز شد و تخصیص بسته تشویقی به دارندگان این خودرو، ارایه طرح تشویقی خودرو های گروه هایما در دستور کار حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: تمام اقدامات حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو در شرکت ایساکو بر مبنای افزایش رضایت مشتریان برنامه ریزی و اجرا می شود و این طرح نیز در همین راستا به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/



منبع: https://tn.ai/2830117

گفتنی است، با اجرای طرح +PDS خریداران محصولات ایران خودرو با اطمینان بیش تری از کیفیت محصولات برای خرید آن اقدام خواهند کرد.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو گفت: با توجه به اجرای طرح تضمین کیفیت موتور و قوای محرکه محصولات گروه هایما از ابتدای دی ماه امسال بسته های تشویقی به دارندگان این خودرو ها تعلق خواهد گرفت.

وردینی در ادامه توضیح اقداماتی که در راستای ارتقای رضایت مندی مشتریان در گروه صنعتی ایران خودرو انجام شده است، به اجرای طرح +PDS از ابتدای دی ماه امسال در نمایندگی های مجاز اشاره کرد و گفت: در این طرح محصولات گروه هایما و سورن پلاس، پیش از تحویل به مشتریان از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» بهره مند خواهند شد.

\xa0

به گفته آقای ماشالله\xa0وردینی؛ در این طرح با توجه به اطمینانی که در خصوص کیفیت محصولات مذکور ایجاد شده است، پیش بینی شده که این خودرو ها دست کم در شش ماهه اول گارانتی خود نیازی به مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش برای ایراد های موتور و گیربکس نخواهند داشت، اما اگر به دلیل ایراد فنی در این بازه به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند، بیش تر از دو روز در نمایندگی ها متوقف نمی شوند.

وی اضافه کرد: در این اقدام، کارشناس نمایندگی با فهرست بازبینی (چک لیستی) که در اختیار دارد، صحت و سلامت موارد فنی و ظاهری خودرو را بررسی می کند. پس از آن نیز مشتری خودروی خود را بر اساس این لیست تحویل می گیرد.