آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از 12 شهریور+جزییات- اخبار راه و مسکن – اخبار اقتصادی تسنیم

 انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2767750وی گفت: به مسافرانی که در زمان پرواز در فرودگاه حاضر نشوند، 3 میلیون تومان مسترد می شود. همچنین زائرانی که از قبل اعلام کنسلی پرواز کنند، 90 درصد قیمت بلیت را دریافت می‌کنند.

قربانعلی با اشاره به هماهنگی با بانک ها برای استرداد سریع یادآور مبلغ بلیت های کنسل شده، اظهار کرد: بار مجاز برای هر زائر 30 کیلوگرم است.

وی با بیان اینکه فروش بلیت برای گروه های کمتر از 9 نفر از طریق دفتر مرکزی فروش بلیت‌های ایران‌ایر و سایت اینترنتی شرکت هما انجام خواهد شد، اضافه کرد: قیمت بلیت برای بزرگسالان 6 میلیون تومان، برای رده سنی کودک 6 میلیون تومان و برای کمتر از دو سال 10 درصد نرخ بلیت خواهد بود.

مدیر روابط عمومی ایران ایر گفت: نرخ استرداد بلیت پروازهای اربعین به ازای هر مسیر 500 هزار تومان است. در رفت و برگشت پرواز از تهران یک میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از شنبه آینده 12 شهریور اظهار کرد: نرخ مصوب پروازهای اربعین به صورت رفت و برگشت 6 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه هزینه کنسلی این پروازها به ازای هر مسیر 500 هزار تومان است، ادامه داد: ایران ایر پروازهای اربعین را فقط از مبدا تهران انجام خواهد داد.