اجاره ویلا در شمال کشور نجومی شد/ اجاره لوکس‌ترین ویلا چقدر است؟ + جدول قیمت

۲۰۰ متر (یک طبقه)

یخچال، مبلمان و تلویزیون

۲۱۰ متر (دو طبقه)

بودجه مورد نیاز برای اجاره ویلادر رامسر

یخچال، مبلمان و تلویزیون

سیستم برق اضطراری، جکوزی

۱۰۴ متر (یک خوابه)

اجاره ویلا در رامسر نجومی شد + جدول قیمت

۸۰ متر (دو طبقه)

استخر آب گرم، روف‌گاردن و اتاق خواب مستر

اجاره ویلا در رامسر حداقل شبی ۳۰۰، ۴۰۰ هزار تومان هزینه دارد. میزبان ویلای یکخوابه در رامسر بابت هر شب اجاره، ۳۵۰ هزار تومان می‌گیرد. عکس‌های مربوط به ویلا نشان می‌دهد زمان زیادی از عمر بنا آن می‌گذرد و داشتن تلویزیون و مبلمان را می‌توانیم جزو معدود امکانات آن بدانیم. ظرفیت این ویلا حداکثر شش نفر است و در آن یک اتاق خواب وجود دارد. حوالی منطقه آسیابسر رامسر که تقریبا ۱۵ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، ویلای ۸۰ متری دوبلکس را شبی ۵۰۰ هزار تومان اجاره می‌دهند. یخچال، مبلمان و تلویزیون را باید جزو امکانات این ویلا بدانیم. میزبان ویلای ۱۰۴ متری در رامسر بابت هر شب اجاره، نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند. متراژ این ویلا ۳۵۰ عنوان شده و ظرفیت آن حداکثر شش نفر است و با اضافه شدن هر مهمان دیگر، ۵۰ هزار تومان به هزینه اجاره اضافه می‌شود. با یک میلیون تومان می‌شود ویلای ۲۰۰ متری با دو اتاق خواب در رامسر اجاره کرد. میزبان داشتن آلاچیق و باربکیو در این ویلا را جزو امکانات آن حساب کرده و گفته ظرفیت این اقامتگاه نهایتا ۱۴ نفر خواهد بود.

اجاره ویلا در رامسر کنار دریا می‌تواند شبی ۱۵ میلیون تومان ناقابل هزینه داشته باشد. الان ویلاهایی که در رامسر با استخر آب گرم، روف‌گاردن، اتاق خواب مستر و وسایلی مثل میز بیلیارد و پینگ‌پنگ اجاره داده می‌شوند، جزو گران‌ترین گزینه‌ها هستند. همزمان در رامسر ویلاهایی وجود دارند که اجاره روزانه آن‌ها ۳۰۰، ۴۰۰ هزار تومان تمام می‌شود. معمولا اغلب این ویلاها از مرکز شهر فاصله دارند و داشتن تلویزیون، مبلمان و یخچال فریزر را جزو امکانتشان محسوب می‌کنند.

استخر

۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

۳۵۰ هزار تومان

217 256


منبع: https://www.khabaronline.ir/news/1676307/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D9%86%D8%AC%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AAهشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

۱۰۰ متر (یک طبقه)

۳۲۵ متر (سه طبقه)

یک میلیون تومان

۷۰۰ هزار تومان

مهمترین امکانات ویلا

مشخصات ویلا

اجاره ویلا در رامسر گاهی نزدیک به شبی ۱۵ میلیون تومان هزینه دارد. مثلا اجاره یکی از گران‌ترین ویلاهای رامسر که استخر آب گرم دارد، شبی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این ویلای هزار متری، پنج طبقه دارد، روف‌گاردن، یک اتاق خواب مستر، میز بیلیارد، میز فوتبال دستی و … بخشی از امکانات آن به‌شمار می‌رود و ظرفیتش ۱۵ نفر اعلام شده است. ویلای دیگری در رامسر وجود دارد که میزبان آن بابت هر شب در ایام تعطیل ۱۲ میلیون تومان دریافت می‌کند.

یخچال، مبلمان و تلویزیون

استخر آب گرم، نگهبان

۷۵۰ متر (سه طبقه)

۱۲ میلیون تومان

بررسی فرارو نشان می‌دهد، این ویلای ۷۵۰ متری، شش‌تا اتاق خواب دارد و ظرفیت آن تا ۲۴ نفر خواهد بود. در توضیح امکانات این ویلا به سیستم برق اضطراری، میز پینگ‌پنگ و فوتبالدستی و جکوزی اشاره شده است. ویلا سه طبقه با متراژ ۳۲۵، در رامسر به ازای هر شب ۸.۵ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این ویلا استخر آب گرم دارد و حضور نگهبان، میز بیلیارد و پارکینگ بخش دیگری از امکانات آن است. ویلاهایی که در رامسر اجاره روزانه آن‌ها بیشتر از ۱۰ میلیون تومان است، کم نیستند و بین گزینه‌های گرانقیمت می‌شود به ویلایی اشاره کرد که اجاره آن شبی هشت میلیون تومان هزینه دارد. در این ویلا دو طبقه، سه‌تا اتاق خواب وجود دارد و با استخر اجاره داده می‌شود.

۵۰۰ هزار تومان

هزار متر (پنج طبقه)

هشت میلیون تومان

اجاره روزانه

ارزان‌ترین ویلاها در رامسر؛ شبی ۳۰۰ هزار

بیشتر بخوانید:

مبلمان و تلویزیون