اجرای طرح عاشقانه های حسینی توسط ستاد اربعین شرکت ملی پست- اخبار فناوری اطلاعات | اینترنت | موبایل – اخبار اقتصادی تسنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «محمدباقر بومیان»، دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، با بیان مطلب فوق گفت: هموطنان می توانند دلنوشته های خود را خطاب به حضرت سید الشهدا (ع) در قالب نامه آماده و به دفاتر پستی سراسر کشور تحویل نمایند.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2767252

پیش از این دستیار مدیر عامل و دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، اظهار داشت: در شرکت ملی پست امسال با تشکیل ستاد اربعین خدماتی را پیش بینی کرده ایم که یکی از این خدمات طرح عاشقانه های حسینی است که برای اولین بار این اتفاق دارد در کشور رخ می‌دهد و  این یک حرکات معنوی جذابی است که امیدوار هستیم آثار و برکات خودش را برای همگان داشته باشد و به نوعی یک ارتباط معنوی بین عاشقان حسینی و روح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به این شکل برقرار بشود.

بومیان با اشاره به اینکه این طرح از  روز شنبه دوازدهم شهریور ماه  در دفاتر پستی سراسر کشور به هموطنان ارائه می شود خاطر نشان کرد: همکاران ما در شرکت ملی پست پس از جمع آوری نامه ها ، آنها را به تولیت مقدس آستان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کربلای معلی تحویل خواهند داد.

وی افزود: در صورتی که نگارنده نامه رضایت داشته باشد، تصویر متن دلنوشته های حسینی قبل از ارسال مورد بهره برداری رسانه ای قرار می گیرد.