اغتشاشگران، ضد زندگی/چه کسانی بازار ارز را بهم ریختند؟- اخبار پول | ارز | بانک – اخبار اقتصادی تسنیم

با حکم رئیس‌کل بانک مرکزی، «محمد آرام» به سمت معاون ارزی جدید بانک مرکزی منصوب شد. آرام پیش از این مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران بود. معاون ارزی جدید بانک مرکزی تا مقطع دکترای تخصصی در رشته‌های مدیریت مالی و مدیریت کسب‌وکار تحصیل کرده و دارای سوابقی در سمت‌های مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و مشاور در شرکت‌های خدمات ارزی، مالی و سرمایه‌گذاری، تأمین مالی و بورسی است.

به گزارش تسنیم، امروز و همزمان با ثبت رکوردهای جدید برای قیمت دلار و سایر ارزها در بازار، از بانک مرکزی خبر رسید که معاون ارزی این بانک تغییر و رئیس کل بانک مرکزی احکام جدید مدیریتی صادر کرده است.

وی همچنین تأکید کرد: جریان آشوب ماهیتاً ضد زندگی و هدف مستقیم آن ضربه به معیشت مردم است. 

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2821602

او تأکید دارد: یک عامل بنیادی در التهاب برخی بازارها از جمله ارز در یکی دو ماه اخیر، اغتشاشات بود که با افزایش نااطمینانی، جریان سرمایه و اقتصاد کشور را هدف گرفت.

قیمت دلار , بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران , قیمت ارز ,

 

تغییر معاون ارزی بانک مرکزی از جمله اخبار مثبتی بود که تحلیل‌گران ارزی را امیدوار کرد که به زودی با اعمال سیاست‌های جدید ارزی از شدت نوسانات ارزی کاسته شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد: تغییر در مدیریت ارزی بانک مرکزی با هدف مدیریت بازار ارز انجام شد.