انواع پرده شید رول مدل های جدید پرده شید رول

پرده شید رول در دو نوع مختلف پرده شید تکی و دبل یافت می‌شود، که پرده شید تکی نسبت به دبل ارزان‌تر است. زیرا پرده شید تکی از یک لایه تشکیل شده است در حالی که پرده شید دبل از دولایه آستر و توری تشکیل شده است. این گونه پرده متناسب با فضاهای کم نور یا پر نور، ضخامت‌های متفاوتی دارد به این صورت که پرده شید رول با ضخامت کمتر برای فضاهایی با نور کم مورد استفاده قرار می‌گیرد و همین طور برعکس. پرده شید از مدل پرده‌های مدرن بحساب می‌آید که بصورت کرکره ای می‌باشد و به وسیله‌ی یک غلتک موتوری بالا و پایین میشود. پرده های شید دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است و برای آشپزخانه و اداره ها خیلی مناسب است. پرده زبرا حالت های مختلفی از نوردهی را با چرخش بر روی هم ایجاد می کند و دارای جنس پلی استر یا کتان می باشد.

جدیدترین مقالات خانه پرده

کارایی اصلی پرده شید برای جلوگیری از عبور نور و استفاده به عنوان پوشش زیرین پرده‌ ها است. با خرید آنلاین پرده شید رول تصویری از سایت دکوپیک می‌توانید سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. پرده زبرا یا دبل رول از محبوب ترین انواع شيد هستند و ترکیبی از پرده شيد رول و پرده کرکره ای می باشد. شید زبرا به صورت دو لایه موازی بوده و از ترکیب تور و پارچه تشکیل می شود.

​تلفن های دفتر فروش: 02144183522​​​​​​​0214418324002144184539

پرده زبرا کودک یکی از زیباترین مدل ها برای اتاق دختران و پسران است. در این مقاله علاوه بر راهنمای خرید، جدیدترین مدل های پرده زبرا اتاق کودک ارائه می شود. برای خرید پرده باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت، مانند جنس، مدل، بافت و رنگ پرده. اگر می خواهید بدانید هر رنگ پرده نشانه چه چیزی است تا آخر این مقاله با گروه طراحی سبک مدرن همراه باشید. در این مدل یک زنجیر در سمت چپ یا راست پرده وجود دارد که به کمک آن شخص به صورت دستی پرده را بالا و پایین میکشد. زنجیرهای فولادی ضد زنگ، امکان کار با پرده های شید رول را برای شما آسان می کنند.

سبک خاص و متفاوت این پرده ها و جذابیت و زیبای آن ها در کنار قیمت مناسبشان، از دلایل من برای خرید بود. پرده های شید کیفیت بسیار عالی دارند و استقبال از خرید آن ها بسیار زیاد است. پرده شید در انواع مختلف تولید میشه و باید بدونید که خیلی آسان هست. شما خریداران محترم می توانید فرم داخل سایت را پر کنید و از این طریق با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید. ان ها تمام سوالات شما غزیزان را پاسخ می دهند و شما را برای خریدی بهتر راهنمایی می کنند.

میتونین طرح مورد نظرتون رو بدین تا اون رو روی پرده شید تون طراحی کنن،این کار برای دفاتر و اتاق های ادارات خیلی عالیه. پرده های شید بسیار ساده و شیک هستند و از دسته پرده های مدرن به حساب می آیند و در اداره جات بسیار کاربردی هستند. در دنیای مد امروزه که به صورت هرروزه بسیاری از وسایل از وسایل خانه گرفته تا تزئینی ها بروز می شوند پرده ها نیز از این قضیه مستثنی نمی باشند و یکی از پرده هایی که بسار استفاده می شوند پرده های شید هستند. این پرده ها بسیار سبک وزن هستند به همین علت از قیمت متناسبی برخووردار هستند. من پرده شید را خیلی دوس دارم اما فقط برای اشپزخانه و اداره جات برا اتاق و سالن ترجیح میدم پرده پارچه ای باشه . مصرف کنندگان می توانند پرده شید را به قیمت مناسب از سایت آراد برندینگ خریداری کنند.

  • جدیدترین مدل پرده شید رول ساده را می‌توان پرده‌های تصویری یا چاپی دانست.
  • پرده شید اسکرین از انواع پرده‌های رولی با ظاهری شفاف و ویژگی نفوذ پذیری خاص هستند که از لحاظ نحوه عملکرد ساختاری مانند پرده شید رول دارند.
  • در پشت این پرده ها فومی وجود دارد که مانع از دید فضای بیرون به داخل می شود.

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . اگر خودتان قادر به اندازه گیری مقدار پرده‌ی لازم نیستید، می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا کار اندازه‌گیری توسط همکاران ما انجام شود.

انواع پرده شید رول مدل های جدید پرده شید رول عموما در روز این نوع پارچه ی ضخیم کاربرد مناسبی دارد و می توان به خوبی مانع نفوذ نور خورشید به داخل منزل بشود اما در شب باعث ایجاد دردسر می شود و مشکلات زیادی را به بار می آورد. قیمت پرده زبرا ایرانی با پرده زبرا خارجی تفاوتی چندانی ندارد. لازم به ذکر است که پرده‌ی آریا با ضمانتی سه ساله به شما تقدیم میگردد. دقیقا همون پرده شید ای که سفارش داده بودم با طرحی که میخواستم به دستم رسید، کیفیت مناسب و رسیدن محصول به موقع عالی بود. همکارانتون برای نصبش هم خیلی کمکم کردن و واقعا خدمات عالی داره این سایت پرده متین خیلی خیلی از همگی متشکرم امیدوارم که موفق و موید باشید. من میخوام پرده شید دابل بخرم به نظرم ویژگی های بهتری نسبت به پرده شید معمولی داره ولی تو سایتتون پیداش نمی کنم.

شید ها از متریال‌های نرمی مانند پارچه‌های کتان، پنبه، ابریشم و هر شکل قابل تصوری از الیاف مصنوعی و طبیعی تهیه می‌شوند. پرده‌های زیادی با این مکانیزم طراحی شده‌اند که ظاهر‌های متفاوتی دارند. انواع پرده رومن، پرده زبرا و پرده دبل همه نوعی پرده شید به حساب می‌آیند.

این نوع پرده بالا رونده بوده و می‌تواند با استفاده از یک زنجیر یا موتور (و ریموت کنترل) بالا و پایین رفته و میزان نور ورودی را کنترل کند. پرده شید زبرا ظاهری شیک و ساده‌ای دارد و از دو لایه تشکیل شده است. جدیدترین مدل های پرده پانچ اتاق خواب در سال 2021 به همراه راهنمای خرید آن را در این مقاله از سایت سبک مدرن مشاهده نمایید. پرده شید رول بامبو از نظر عملکرد به پرده رومن شباهت بسیار زیادی دارد و مانند آن جمع می شود اما جنس آن به جای پارچه از چوب بامبو ساخته شده است. پرده شید بامبو برای خانه هایی که وسایل جوبی زیادی دارند، انتخاب بسیار عالی میباشد. قیمت پرده شید بامبو با توجه به کیفیت و ضخامت چوب بامبو و اندازه آن متغیر است.

پرده شید طرح طبیعت کد Smp-50

پرده شید انواع متعددی دارد که هریک با تنوع بالا رنگ، طرح، جنس پارچه و تور و مکانیسم، گزینه‌هایی بی‌شمار را مقابل ویستاپرده مشتریان قرار می‌دهند. پرده شید از نظر کاربرد نیز انواع گوناگونی دارد که از جمله پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان به پرده شید پذیرایی، پرده شید آشپزخانه، پرده شید اتاق خواب و شید اداری اشاره کرد. شید پنجره UPVC از دیگر انواع شید است که می‌توانید آن را به طور کامل روی قاب پنجره نصب کنید و به سادگی باز و بسته می‌شود. یکی از مهم‌ترین تفاوت این مدل و پرده زبرا این است که پرده رول قابلیت سایه روشن شدن را ندارد و برای عبور دادن نور فقط باز و بسته می‌شود اما پرده زبرا از قابلیت تنظیم، کم و زیاد کردن نور برخوردار می‌باشد. پرده زبرا یا دبل رول از محبوب‌ترین انواع شید بوده و ترکیبی از پرده شید رول و پرده کرکره ای می‌باشد.