با شناخت این خصوصیات مرد مهر را در مشتت بگیر

نظم و ترتیب به آن ها احساس آرامش و شادی می بخشد و حتی در موضوعات ساده مثل غذا خوردن نیز بیشتر از آنکه به مزه و طعم غذا اهمیت بدهند به ظاهر غذا و چینش سفره اهمیت می دهند. معمولا پیش از اینکه کاری را شروع کنند باید مطمئن شوند که همه چیز منظم است و در حین کار با مشکل مواجه نمی شوند.

اگر با متولدین مهرماه ازدواج کرده اید حتما توصیه های زیر در نظر داشته باشید. رعایت موارد زیر در بلند مدت علاقه همسرتان به شما را چندین برابر می کند.

ازدواج

۲. رعایت نظم وترتیب

۵. برقراری مداوم رابطه جنسی

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ یکی از این زمینه های کسب اطلاعات، شناسایی عوامل طبیعی و محیطی تاثیر گذار بر شخصیت افراد است. افراد متولد ماه های مختلف سال از نظر بعضی ویژگی ها دارای شباهت هستند که ما آن ها را خصوصیات ناشی از تاثیر قرار گرفتن ماه و خورشید در زمان تولد می دانیم. در اینجا در مورد خصوصیات و شیوه برخورد با مردان متولد مهر توضیحاتی خدمت شما ارائه می دهیم.

خصوصیات مردان متولد مهرماه

۲.  تعادل بین درون گرایی و برون گرایی

در اینجا سعی شد تا خصوصیات کلی و عمومی متولدین مهرماه تا حد امکان تشریح گردد اما توجه داشته باشید که ما انسان ها به دلیل توانایی یادگیری در طول زندگی خیلی از ویژگی هایمان را خودمان کسب می کنیم و می سازیم. به عبارت دیگر هر انسانی منحصربه فرد است و برای کسب شناخت درست و اصولی از ویژگی های هر فردی نیاز به دانش تخصصی در حوزه روان شناسی داریم.


منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-30/654804-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D9%87%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%AA-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1

نماد این ماه میزان و ترازو است و همه ویژگی های متولدین این ماه با این ویژگی پیوند نزدیکی دارد. متولدین مهرماه هر چند که در انجام کارهای خود بسیار جدی و پیگیر هستند اما به دلیل توانایی های ذهنی ویژه خود می توانند در یک زمان چندین موضوع را در نظر بگیرند و در رفتارهای خود انعطاف نشان دهند.

متولدین مهرماه به خود و معیارها و ارزش های خود اهمیت زیادی می دهند. اگر به آن ها زیاد نزدیک شوید متوجه می شوید که دائما در مورد خودشان صحبت می کنند و خود را از دیگران بالاتر می دانند. البته به توانایی بالای آن ها در تکلم معمولا در مرکز توجه هستند و همین امر باعث می شود که خیلی به خود اهمیت بدهند.

۱. اهمیت به تعادل و عدالت

۳. خانه دار و مسئولیت پذیر

۱۰. توانایی مدیریت و رهبری

۴. آراستگی و زیبایی ظاهری

نماد ماه مهر ترازوی میزان است و همچنین یکی از مهم ترین ویژگی های افراد متولد مهرماه توجه و علاقه زیاد به رعایت عدالت و انصاف در تمام شئون زندگی است. این افراد اگر در هر کجا بی عدالتی مشاهده کنند بسیار آزرده خاطر می گردند و تمام تلاش خود را می کنند تا عدالت برقرار شود.

کهن الگوی زئوس یا خدای خدایان، اصلی ترین و معروف ترین خدای یونان باستان است. این کهن الگو در نظریه یونگ دارای ویژگی هایی است که شباهت زیادی با متولدین مهرماه دارند که در زیر به مقایسه آن ها می پردازیم.

مقایسه مردان زئوسی و متولدین مهرماه

مردان متولد مهرماه اکثرا خیلی سخت عاشق می شوند و اگر عاشق شدند تا حد امکان برای رسیدن به معشوق خود تلاش می کنند. به همین دلیل برای آن ها وفاداری ارزش بسیار زیادی دارد. متولدین مهرماه برای موفقیت و آرامش شما تلاش می کنند و از شما هم توقع دارند که این گونه باشید.

توصیه هایی به همسران مردان متولد مهر

اگر دوست دارید که افراد متولد مهرماه را به سمت خود جذب کنید قطعا یکی از مواردی که باید رعایت شود احترام گذاشتن به آن هاست. این افراد به دلیل اینکه تا حدودی خودشیفته هستند، اگر مورد احترام قرار بگیرند و به نظرات آن ها توجه شود بسیار تحت تاثیر قرار می گیرند و جذب شما می شوند.

ویژگی بارز دیگر آن ها خلاقیت است. افراد خلاق به کسانی گفته می شود که می توانند از راه های غیرمرسوم به نتایج مفید و باارزشی دست پیدا کنند و افراد متولد مهر نیز به دلیل انطاف پذیری می توانند به راه های جدید برای رسیدن به اهداف خود فکر کنند.

۱. رعایت ادب و احترام

۱۵.  عدم تحمل انتقاد

متولدین مهرماه حدفاصل بین درونگرایی و برونگرایی هستند. تنهایی بیش از حد آن ها را اذیت می کند و از طرف دیگر شلوغی های پی درپی نیز آن ها را کلافه می کند؛ به همین دلیل آن ها معمولا شما را به عنوان تکیه گاهی امن در نظر می گیرند که می توانند همیشه روی بودنش حساب کنند.

به دلیل علاقه بسیار زیاد افراد متولد تیرماه به نظم و ترتیب، آن ها جذب کسانی می شوند که در زندگیشان تا حدودی نظم و ترتیب را رعایت کنند. اگر در خانه همه چیز روی نظم و اصول انجام شود حتما این افراد عاشق شما می شوند و برای آرامش و شادی شما تلاش بسیار زیادی خواهند کرد.

متولدین ماه مهر در حدفاصل بین درون گرایی و برون گرایی قرار دارند. این افراد می توانند به کارهای گروهی بپردازند و از این کارها لذت هم می برند اما بعد از اینکه سرگرمی و مشغولیت آن ها تمام شود نیاز به آرامش و استراحت دارند تا بتوانند دوباره تعادل که خصوصیت بارز آن ها است را به ذهن و روان خود برگردانند.

۴. تا حد امکان آن ها را تنها نگذارید

۲. رعایت انصاف و عدالت

همه ما از منابع قدرت و کسانی که به ما دستور می دهند تا حدودی ناراحت می شویم اما متولدین مهرماه در این خصوص بسیار حساس هستند. آن ها معمولا تمایل دارند بیشتر دستور بدهند تا دستور بگیرند و به همین دلیل اگر شما خواسته هایتان را به صورت خواهش مطرح کنید رابطه خیلی بهتری را با همسرتان تجربه خواهید کرد.

متولدین مهرماه به رابطه جنسی علاقه زیادی دارند و از شما انتظار دارند که به این نیاز توجه کنید. آن ها توسط زیبایی جسمانی شما تحریک جنسی می شوند پس اگر علاقه دارید که خودتان را بیش از پیش در دل او جا کنید، توصیه می کنیم حتما در هنگام سکس به زیبایی ظاهری خود بیشتر توجه کنید.

شباهت متولدین مهرماه به کهن الگوی زئوس

۱۴. خودشیفته و نارسیسم

۴. خوش لباس و شیک پوش

مردان متولد مهرماه برای خانواده خود اهمیت زیادی قائل هستند. به عنوان مثال آن ها برنامه های سفر و تفریح خود را با زمان خانواده هماهنگ می کنند. در انجام کارهای خانه به همسر کمک می کنند. شنونده های خیلی خوبی هستند و می توانند برای درد دل های شما زمان بگذارند. به صورت کلی آن ها کاری را شروع نمی کنند و اگر شروع کردند تمام تلاش خود را برای اتمام آن به کار می برند. برای اطلاع بیش تر از مسئولیت پذیری کلیک کنید.

۳. هرگز به آن ها دستور ندهید

۱۲. تنبلی، ویژگی منفی بارز متولدین مهرماه

۷. انعطاف پذیر

افراد مهرماهی تایید شدن از جانب دیگران را دوست دارند. سعی کنید تا حد امکان از آن ها تعریف کنید و خوبی ها و محبت های آن ها را بزرگ جلوه دهید. این کار باعث می شود علاقه و محبت آن ها نسبت به شما بیشتر شود و شما را به عنوان فردی مهم در زندگی خود لحاظ کند.

۹. مسئولیت پذیری

۱۶. دمدمی مزاج

یکی از ویژگی های بارز آن ها علاقه به زیبایی است و به همین دلیل برای لباس های خود اهمیت زیادی قائل هستند و اگر از لحاظ مالی در شرایط خوبی باشند حتما از برندهای معروف لباس تهیه می کنند. سلیقه آن ها برای خرید لباس عالی است. اگر در خرید لباس مشکل دارید پیشنهاد می کنم با فرد متولد مهر به خرید بروید.

معمولا در برابر انتقاد ضعیف هستند. آن ها هروقت در مورد موضوعی به نتیجه می رسند آن را به عنوان یک حکم قطعی و صددرصد نظر می گیرند و اگر دیگران خلاف آن را مطرح کنند تحمل گوش دادن به حرف های آن ها را ندارند. براسی اطلاع بیش تر در زمینه انتقاد پذیری کلیک کنید.

مردان متولد مهر عاشق زیبایی هستند. آن ها به هر چیز زیبایی علاقه مند می شوند و به همین دلیل در رابطه با زن ها نیز موضوع زیبایی برای آن ها بسیار مهم است. اگر دوست دارید مردان متولد مهر را به سمت خود جذب کنید آراستگی ظاهری، لباس زیبا پوشیدن و آرایش چهره خیلی می تواند به شما در این مورد کمک کند.

اگر با فرد متولد مهر ازدواج کرده اید، توصیه می کنیم در حضور او با هیچ مرد دیگری خودمانی نشوید. شاید تصور شما این باشد که خودش می داند که من او را از همه بیشتر دوست دارم اما متولدین مهرماه افرادی حسود هستند و بودن شما با فردی دیگر قطعا او را آزرده خاطر خواهد کرد.

۵.  مورد تایید قرار گرفتن

با توجه به خصوصیاتی که مردان متولد مهرماه دارند معمولا دیگران خیلی زود جذب آن ها می شوند اما برای اینکه تبدیل به دوستی صمیمی و یا همسری مورد اعتماد برای این افراد شوید نیاز است که حتما خصوصیات خاصی را در خود پرورش دهید که در زیر به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

شاید برایتان تعجب برانگیز باشد که بدانید متولدین مهر با توجه به خصوصیات مطرح شده در بالا تنبل هستند. دقت کنید که تنبلی آن ها ناشی از نوعی احساس درون نگری و بازبینی خود است. آن ها گاهی اوقات نیاز دارند که ساعت ها گوشه ای بنشینند و به حالات خود فکر کنند و به همین دلیل از بیرون تنبل به نظر می رسند.

اگر اهل تفریح و خوشگذرانی هستید می توانید روی متولدین مهرماه در این زمینه حساب کنید. این افراد معمولا در اوقات فراغت و تعطیلی و آخر هفته دوست دارند به تفریح بروند و از زیبایی های طبیعت بهره مند گردند.

این افراد به دلیل توانایی بالا در استعدادهای ذهنی و اقناع دیگران می توانند هر گروهی را به خود جذب کنند. آن ها معمولا برای رهبری و مدیریت گروه توانایی و انگیزه زیادی دارند و معمولا به کارهای مدیریت مشغول می شوند.

مردان متولد مهرماه دارای چند خصوصیت مشترک هستند که باعث می شود به موضوعات خاصی علاقه بیشتری داشته باشند پس اگر تمایل دارید که با این گونه افراد ارتباط داشته باشید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

گاهی اوقات تصور می کنید که آن ها از هیجانات بی بهره هستند اما در واقع ابراز هیجان برای آن ها در مرتبه دوم اهمیت قرار دارد. متولدین مهرماه از استعداد و هوش بالایی در امور ذهنی برخوردارند و به همین دلیل برای حل مسائل به عقل و منطق خود تکیه می کنند.

گاهی اوقات تصور می کنید که مردان متولد تیرماه دمدمی مزاج هستند اما به دلیل سطح بالای معیارهایی که برای خود و دیگران تعریف می کنند، ممکن است گاهی اوقات از رفتارهای خود و دیگران ناراحت شوند اما خیلی زود آرام می شوند و همان ثبات شخصیتی دائمی خود را به دست می آورند.

مردان متولد مهر عاشق چه زنانی می شوند؟

مردان زئوسی دارای ۶ ویژگی بسیار مهم هستند: منطقی، رئیس، مظهر قدرت، جاه طلب، تیزبین و کنترل کننده. اگر به ویژگی های آن ها دقت کنید متوجه نقاط مشترک زیادی بین آن ها و متولدین مهرماه خواهید شد. به عنوان مثال در هر دو گروه افراد براساس منطق تصمیم گیری و عمل می کنند. به عبارتی می توان گفت که زئوس یا خدای خدایان دارای شخصیتی کاملا مشابه متولدین مهرماه است.

سخن آخر

یکی دیگر از ویژگی های متولدین مهرماه حسادت است. اگر ببینند که شما به کسی بیشتر از او توجه دارید ناراحت می شوند و اگر در مکانی حضور داشته باشند که کسی بیشتر از آن ها در مرکز توجه باشد به آن شخص حسادت می کنند. به طور کلی افراد مهرماهی تملک طلب هستند و دوست دارند بر دیگران کنترل داشته باشند.

۵. منطقی و عقل گرا

مردان متولد تیرماه به زنان سنتی و اهل خانه و خانواده بیشتر جذب می شوند. آن ها معیارهای سطح بالایی برای زندگی خود دارند و برای اینکه بتوانند به هدف های شخصی خود دست پیدا کنند نیاز به زنی اهل خانواده و مسئولیت پذیر دارند که با آرامش بتوانند به برنامه های خودشان بپردازند.

۶. وفاداری و مسئولیت پذیری

۳. اهمیت زیاد به نظم و ترتیب

۱. صمیمی نشدن با مردان دیگر

اگر وارد رابطه با مرد متولد مهر شده اید و او عاشق شماست دیگر نمی توانید از این رابطه خارج شوید. مردان متولد مهر توانایی بسیار زیاد و غیرقابل وصفی در قانع کردن دیگران به صورت کلامی دارند. این افراد اگر به چیزی علاقه داشته باشند می توانند با استدلال دیگران را قانع کنند که او را همراهی کنند.

متولد مهر

۶. توانایی بالا در اقناع دیگران

۱۳.  حسادت

۱۱. خلاقیت

سعی کنید در همه کارها انصاف و عدالت را رعایت کنید. متولدین مهرماه به عدالت ارزش زیادی می دهند و در صورتی که عدالت از سوی هرکسی نادیده گرفته شود ناراحت می شوند. آن ها افرادی بسیار شجاع هستند و برای رسیدن به عدالت از هیچ مشکلی نمی ترسند.

۸. اهل تفریح و خوشگذرانی