بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت آبان 1401

پردازشگر گرافیکی RTX 3070 نیز ضامن اجرای بازی‌ها با کیفیتی بسیار بالا را می‌دهد. نمایشگر ١۴۴ هرتزی و باتری ٩۰ وات ساعتی در این لپ‌تاپ در تجربه کاربری بهتر اثرگذاری مهمی دارند. هرچند فقدان نورپردازی RGB کیبورد در این محصول یکی از نقاط ضعف بزرگ آن نسبت به رقباست.

قیمت ساعت هوشمند امیزفیت – 25 آبان 1401

بهترین لپ تاپ گیمینگ در بازار با اجزای متفاوتی و قیمت های متغییری موجود است، در ادامه ی این مقاله می توانید از برترین لپ تاپ های گیمینگ به صورت بررسی موشکافانه اطلاع پیدا کنید. این لپ تاپ وزن بسیار کمی دارد و این آن را به یک گزینه‌‌ی قابل‌توجه برای بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی تبدیل می‌شود. عمر باتری عالی و سنسور اثرانگشت و 512 گیگابایت حافظه پر سرعت SSD از امکانات دیگری هستند که این لپ تاپ در اختیار کاربرانش می‌گذارد. شاید دقت رنگ صفحه نمایش Legion 5 برای طراحی گرافیک عالی نباشید اما نرخ رفرش 165 هرتز آن را برای کارهایی مانند طراحی بازی های رایانه ای عالی کرده است.

مانیتورهای 1440p یقینا برای شما آشنا هستند، چرا که پردازنده‌های گرافیکی قدرتمندتر، می‌توانند نرخ فریم بسیار بالاتری را در این صفحه نمایش‌های قدرتمند ایجاد کنند. اسپیکرهای این لپ تاپ نیز به اندازه کافی بلند هستند و در شنیدن صدای بازی‌ها به شما کمک می‌کنند. باس و پرکاشن هم کاملا شندنی است و به ندرت می‌توانید چنین مواردی را در دیگر لپ تاپ‌های گیمینگ رده بالا دریافت کنید. استریکس همچنان از سیستم نرم‌افزاری دالبی اکسس استفاده می‌کند. جایی که شما می‌توانید پروفایل‌های متنوعی را برای بازی، فیلم، موسیقی و صداهای دیگر داشته باشید.

دقت کنید که دستگاه‌های سری تاف از این نظر با دستگاه‌های دیگر تفاوت دارند که کیفیت بدنه متوسطی دارند. با این حال سری استریکس و زفیروس ایسوس از کیفیت ساخت بالاتر و طراحی بهتری برخوردار هستند. این پردازنده گرافیکی از پس اجرای هر بازی‌ای بر آمده و از طرفی نرخ فریم بالایی هم در اختیار شما قرار خواهد داد. مانند دستگاه قبلی ایسوس تصمیم گرفته از قدرت ۳۰۷۰ موجود در این دستگاه نکاهد.

نکته مهم در مورد Lenovo Legion 5-NC طراحی بسیار بهینه آن است.

همانطور که گفتیم این دستگاه قدرت خنک‌کنندگی دستگاه‌های دیگر این لیست را ندارد. اگر در کنار دستگاه رومیزی خود نیاز به یک لپتاپ قدرتمند دارید. در این بازه دو لپ تاپ فوق العاده حضور دارند که قیمتی یکسان دارند. اما دو تفاوت اساسی در آنها وجود دارد، یکی گرافیک قوی تری دارد و دیگری پردانزنده حرفه ای تر.

  • از این رو شما نگران نیستید که لپتاپتان ظاهری خودنما داشته باشد.
  • این مدل از بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسر از کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3060 از نوع GDDR6 با ۶ گیگابایت حافظه استفاده می‌کند.
  • Raider GE66 12UGS یکی از لپتاپ‌هایی است که ارزش پولی که برای آن خرج می‌کنید را دارد.
  • وجود Hearpipe کمک می‌کند دمای لپ تاپ در حین اجرای بازی کاهش پیدا کند.
  • در جایگاه دوم بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون، لپ تاپ IdeaPad 3 14IML05-AB قرار گرفته که مشابه لپ تاپ شماره یک فهرست، مجهز به کارت گرافیک مستقل و صفحه نمایش فول اچ دی است ولی حافظه پرسرعت SSD ندارد.
  • یکی دیگر از نکات مثبت ROG Zephyrus G15 GA503RW-B باتری آن است.
بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت آبان 1401

این دستگاه از نمایشگری 15.6 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن WQHD و نرخ نوسازی 165 هرتزی استفاده می‌کند. کیفیت این صفحه نمایش مات واقعا خوب است و رنگ‌ها با دقت بسیار خوب و محتوا را شارپی عالی نمایش داده می‌شود. در این مرحله از راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ قصد داریم به سراغ تفاوت قیمتی محصولات مختلف برویم.

لپ تاپ می‌تواند برای کارهای متنوعی مناسب باشد و این موضوع را بارها اثبات کرده است. هیچ گونه کمبودی در زمینه پورت‌ها هم نخواهید داشت و حتی می‌توانید از لپ تاپ خود برای استریم و تولید ویدیو نیز از بازی‌های خود استفاده کنید. شما می‌توانید از یک صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی فول اچ دی در این لپ تاپ استفاده کرده و از زاویه دید بسیار عالی در آن بهره مند شوید. دل صفحه نمایش لپ تاپ خود را WVA نام‌گذاری کرده است و این بدان دلیل است که از نوعی پنل IPS استفاده می‌کند و دوست هم ندارد که برند تجاری آن را به کار ببرید. بازی‌ها هم ممکن است که تنها برای یک الی دو سال توان اجرا در کیفیت بالا را داشته باشند و بعد از آن نیاز به سخت‌افزار قدرتمندی خواهند داشت. گفتنی است که G5 هیچ گونه محدودیتی برای شما ندارد و حتی می‌توانید با تنظیمات گرافیکی بالا هم تمام بازی‌های سنگین خود را اجرا کنید.

نمایشگر ١٢۰ هرتزی، باتری ۶۰ وات ساعتی، کیبورد مجهز به نورپردازی RGB و پورت USB-C از دیگر مشخصه‌های IdeaPad Gaming 3-OA هستند. لپ تاپ‌های میان رده گیمینگ آخرین نسل از پردازنده‌های اینتل و AMD را در دسترس شما قرار می‌دهند. اگر یک لپ تاپ آخرین نسل از انواع پردازنده را به همراه داشته باشد، نسل جدید حافظه رم DDR5 و اتصال PCIe سریع‌تر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. با پرداخت حدود ۳۵ میلیون تومان لپ تاپ TUF FX707ZC در اختیار شما قرار کامل نوشتن می‌گیرد. این لپ تاپ گیمینگ تا ۴۰ میلیون تومان با پردازنده اینتل Core i5 نسل دوازدهم مدل H، ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR5 با قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

OMEN 16-B0004TX یکی از دستگاه‌های بسیار خوب ساخته شده توسط این شرکت است. این لپتاپ به شدت ساده و خوب طراحی شده و سیستم خنک کننده بسیار خوبی دارد. نکته مهم در مورد Lenovo Legion 5-NC طراحی بسیار بهینه آن است. شما یک فضای اضافه داشته که می‌توانید در آن یک هارد یا یک حافظه جامد قرار دهید. لنوو از فضای این لپتاپ به بهینه‌ترین حالت ممکن استفاده کرده است.

پردازنده رایزن ۷، گرافیک ۳۰۶۰ و صفحه نمایش QHD