تامین 100 درصدی نوشت افزار دانش آموزان با تولید داخل/ کمبودی در بازار وجود ندارد- اخبار صنعت و تجارت – اخبار اقتصادی تسنیم

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2767607

وی در ادامه ضمن رد خبری مبنی بر اینکه هزینه تهیه نوشت افزار کلاس اولی‌های امسال چیزی حدود یک میلیون و 200 هزار تومان است، افزود: اکنون قیمت بهترین نوشت افزار برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی بیشتر از 300 تا 400 هزار تومان نیست.

نائب رئیس اتحادیه صنف فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی تهران یادآورشد: در حال حاضر وضعیت موجودی کالا در بازار نوشت افزار مناسب و به اندازه کافی جنس دربازار وجود دارد و نیاز مردم را تامین می‌کند.

جویار اضافه کرد: در زمان حاضر نوشت افزار مورد نیاز دانش‌آموزان اعم از دفتر،مداد، مداد رنگی و نظایر این صددرصد در داخل تولید می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نوشت افزار نسبت به سال گذشته چقدر افزایش قیمت داشته است، اظهارداشت: نوشت افزار در کشور نسبت به دیگر اجناس مصرفی کمتر گران شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا جویار گفت: در حال حاضر کمبودی در بازار بابت تامین نوشت افزار وجود ندارد اما در آینده شاید کمبود برخی از اقلام بویژه هنری در سطح دانشگاهی احساس شود.