جزئیات ممنوعیت های تردد در جاده های کشور تا پایان هفته- اخبار راه و مسکن – اخبار اقتصادی تسنیم

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2827678

در محور کندوان تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 امروز و جمعه 9 دی از رودهن به آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امروز و از ساعت 8 الی 24 پنجشنبه و جمعه 8 و 9 دی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 پنجشنبه و جمعه مورخ های 8 و 9 دی از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امروز و پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

در محور فیروزکوه :تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز و جمعه 9 دی از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت راه و شهرسازی ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 امروز و فردا از مرزن آباد به کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 امروزو پنجشنبه و جمعه ، 8 و 9 دی ممنوع است.