حذف اکانت کوینکس چگونه است ثبت نام مجدد در کوینکس کوینکس ایران

هنگام ثبت نام، فرمی را مشاهده می‌کنید که باید اطلاعات خود را وارد نمایید، یکی از این فیلدها، مربوط به رفرال کد است که در تصویر مشاهده می‌کنید. با فعال کردن گزینه Two-Factor Authentication تکمیل فرایند برداشت یا انتقال رمز ارز تنها با وارد کردن کد تایید ارسال شده در برنامه GA یا ایمیل انجام می‌شود. اما صرافی برای شما یه آفر درنظر گرفته که اگه CET که ارز دیجیتال مخصوص Coinex هستش رو داشته باشید واستون تخفیف اعمال میشه و از همون CET به عنوان کارمزد از حسابتون کم میشه.

حالا بر این اساس کاربران می توانند فعالیت خود را شبیه به یک ماینر پیش برده و برطبق هر تراکنشی که تائید شد، بونوس (پاداش) بگیرند. از لحاظ امنیتی Proof of Work)) از جمله قویترین الگوریتم در شبکه «بلاک چین» شناخته می شود. بنابراین اگر بخواهید این روش را اجرا کنید، باید دستگاه ماینری بسیار قوی با مصرف فوق العاده برق در اختیار داشته باشید.

۳. کارمزد معاملات و انتقالات در صرافی کوینکس

حذف اکانت کوینکس چگونه است ثبت نام مجدد در کوینکس کوینکس ایران در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ثبت نام کوینکس با گوشی.

روش آخر پنجم هم احراز هویت توسط خود شخص و با استفاده از مشخصات لازم جهت احراز هویت در کوینکس است. ۴- در پنجره باز شده ابتدا کوین یا توکن موردنظر خود را در این قسمت انتخاب کنید. ۴- روی گزینه NEXT کلیک کرده و پنجره جدیدی برای شما باز می‌شود که در این قسمت لازم است کد آنتی فیشینگ انتخابی خود را وارد کنید.

۱۴۰۱ © تمامی حقوق این وب سایت برای تکراتو – اخبار تکنولوژیمحفوظ بوده و نقل مطالب تنها با ذکر منبع سایت بصورت لینک، مجاز است. بعضی اوقات کوینکس جشنواره‌هایی ترتیب می‌دهد که در بعضی از این جشنواره‌ها CET را عرضه می‌کند. تمامی حقوق برای سایت مدرسه کسب و کار معین صادقیان محفوظ می باشد. اینکه بتوانید توسط ویزاکارت و مسترکارت پرداخت های خود را انجام دهید یکی از مزایای بزرگ این صرافی است.

نحوه تبدیل شدن به یک معامله گر باثبات

البته توجه داشته باشید که این مورد زمانی ممکن است که در هر دو اپلیکیشن همچنان لاگین باشید. با کلیک روی آیکون شماره 1 در تصویر فوق، کد رفرال کپی می‌شود و می‌توانید آن را در اختیار دوستان و آشنایانتان قرار دهید. همچنین با کلیک روی آیکون شماره 2 در تصویر بالا، لینک رفرال اختصاصی شما کپی می‌شود.

حالت های Stop Market و Stop Limit دو حالتی هستند که می خواهیم حد ضررهای خود را تعیین نماییم و در حالت عادی ممکن است کاربرد چندانی نداشته باشد. بدین ترتیب وقتی قیمت بایننس کوین به عدد۵۲۵ دلار برسه، خود صرافی برای شما این ارز را می خرد، بدون اینکه نیازی باشد که شما منتظر باشید به این قیمت برسد و یا پای سیستم باشید. جالبه بدونید که ممکنه مثلا چند روز طول بکشه یا حتی چند دقیقه بعد این معامله انجام بشه. پس تا زمانی که به این قیمت دلخواه شما نرسه، صرافی سفارش شما را انجام نمیده و شما هیچ ارز بایننس کوینی ندارید.

شما گاهی از دیگران می‌شنوید که حساب بعضی از افراد هک شده است و موجودی حساب آن‌ها خالی شده است. یکی از مواردی که باعث هک حساب افراد می‌شود، فیشینگ هست. خوشبختانه با فعال شدن رمز دوم یک‌بارمصرف این نوع از موارد از فیشینگ کاهش چشمگیری داشته است.

اموزش ثبت نام و ایجاد اکانت در صرافی کوینکس (coinex) 2022

به همین دلیل است که توانسته سایتی طراحی کند که نزد کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است و امنیت قابل قبولی نیز دارد. برای تغییر زبان سایت کافی است همانند تصویر بالا روی بخش مشخص شده توسط فلش قرمز رنک کلیک کرده و زبان فارسی را انتخاب نمایید. امروز می‌خواهیم صرافی را به شما معرفی کنیم که کاربران ایرانی می‌توانند به‌راحتی در آن فعالیت نمایند بدون اینکه دغدغه مسدود شدن حسابشان را داشته باشند. وسط و پایین صفحه ای که باز می‌شود، مقدار تتری را که می‌خواهید به بیت کوین تبدیل کنید در کادر فروش تتر USDT بنویسید. در اینجا لیستی از ارزهای دیجیتال را که با استفاده از پول فیات می‌توان خرید، نمایش داده شده است.