خانواده های انگلیسی با زمستان “بسیار بسیار سخت” روبرو هستند- اخبار اقتصاد جهان – اخبار اقتصادی تسنیم

وی در مصاحبه‌ای با فایننشال تایمز در روز سه‌شنبه با تأکید بر این که وی “دچار هیچ توهمی نشده است” گفت که بریتانیایی‌ها فصل زمستان پیش رو را “از نظر مالی بسیار بسیار سخت تجربه خواهند کرد “.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2798042

پتیگرو گفت که شبکه ملی برق انگلیس در حال کار بر روی تعدادی طرح اضطراری برای محافظت از این کشور در برابر کمبود انرژی اروپاست.

پتیگرو گفت: حتی با وجود سقف قیمتی (که توسط مالیات دهندگان تأمین مالی می شود) این دو برابر چیزی است که مردم عادت دارند برای قبض انرژی خود بپردازند.

وی گفت که خاموشی‌های ناگهانی ممکن است در «تاریک‌ترین شب‌های ژانویه و فوریه» احتمالاً بین ساعت 4 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر اتفاق بیفتد.

پیش از این، رئیس اپراتور شبکه برق انگلیس هشدار داده بود که این کشور ممکن است با قطع برق در عصرهای «واقعاً سرد» زمستان امسال به دلیل فشار مداوم انرژی اروپا مواجه شود.

با این حال، با توجه به افزایش شدید قیمت انرژی، این رقم هنوز نمی‌تواند تفاوت را جبران کند.

هر خانوار همچنین 400 پوند تخفیف در قبوض آب و برق با پرداخت‌های تعیین شده اضافی از طریق مزایای تامین اجتماعی دریافت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، دولت بریتانیا برای هزینه انرژی تا ماه آوریل سقف تعیین کرده است، به این معنی که یک خانوار متوسط ​​باید در طول یک سال حدود 2500 پوند (2885 دلار) بپردازد. اما زمستان گذشته این مبلغ معادل 1277 پوند (1474 دلار) بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، جان پتیگرو، مدیر عامل شبکه ملی برق انگلیس، هشدار داد که بسیاری از خانوارهای این کشور در زمستان امسال برای پرداخت قبوض انرژی خود که ممکن است با وجود سقف قیمتی دولتی، دو برابر آن چیزی باشد که عادت کرده اند، با مشکل مواجه هستند.