خدمات پشتیبانی شبکه ، پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار شبکه رایکانت

نمونه دیگری از پشتیبانی شبکه از طریق اتصال خارجی است، به این معنی که از اینترنت برای تماس با رایانه در مکانی جداگانه در هر نقطه از جهان استفاده میشود. سرورهای همتا به همتا، دسترسی از راه دور و دانلود مستقیم تنها تعدادی از گزینه‌ها هستند. در حالی که شخص دیگری در جایی در فضای مجازی میتواند مستقیماً به رایانه دسترسی داشته باشد، پشتیبانی شبکه اغلب به دسترسی به وب سایت سازنده برای دانلود درایورها یا سایر دستگاه‌هایی اشاره دارد که به عملکرد عادی سیستم کمک می‌کند. یک پشتیبان شبکه شبکه‌های IT را توسعه و نگهداری می‌کند، عملکرد شبکه را نظارت می‌کند، ظرفیت سرور را بهینه می‌کند و شبکه‌ها و داده‌ها را ایمن نگه میدارد.

بهترین راهکار برای پشتیبانی زیرساخت شبکه چیست؟

داده ها را می توان با درایوهای USB، سی دی و تلفن های هوشمند به سرقت برد. می‌توان آن را از طریق ایمیل، اتصالات اینترنتی، اسنایفرهای بی‌سیم ارسال کرد. بهترین راه برای یک متخصص فناوری اطلاعات برای ارائه پشتیبانی در سطح فردی است. در پیشگام رایانه، وظیفه ما این است که توضیح دقیقی از مشکل به دست آوریم، با دقت به صحبت های فرد گوش دهیم، آنچه می گوید را جدی بگیریم و از او بخواهیم تا آنجا که ممکن است با دقت آن را توصیف کند، و سپس مشاهده کنیم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. شاید آنها ممکن است خجالت بکشند، یا به این دلیل که نمی دانند مهم است یا حتی به این دلیل که متوجه آن نشده اند.

پشتیبان های شبکه خدمات تعمیر و نگهداری منظم و به موقع را ارائه می دهند که به جستجوی خطاها قبل از زمان بروز مشکل کمک می کند که در نهایت ممکن است سرعت شبکه را کاهش دهد یا از کار بیاندازد. همچنین می‌توانیم برای زمانی که مشکلی پیش می‌آید، پشتیبانی شبکه ارائه دهیم. مشکلات اتفاق می افتد، و گاهی اوقات شبکه ها دچار اختلال و قطعی می شوند. وقتی این اتفاق می‌افتد، تکنسین‌ های آموزش‌دیده ما می‌توانند پشتیبانی داخلی شبکه را ارائه دهند تا شما را راهنمایی کنند و از حداقل خرابی اطمینان حاصل کنند. روش سنتی پیاده سازی شبکه خود را به دستگاه‌ های فیزیکی محدود می‌کند که از سیم‌ هایی برای ارتباط استفاده می‌ کنند.

اختلال در شبکه شرکت و سازمان روی کسب و کار آن تاثیر گذار است و گاهی باعث ضرر های جبران ناپذیری در خدمات نگهداری از شبکه آن می شود. برای ایجاد ساختار قابل اطمینان در زیرساخت شبکه، پشتیبانی از شبکه اهمیت بالایی دارد. یکی از مهم‌ترین نکات مرتبط با پشتیبانی شبکه، مستند‌سازی و تهیه نقشه زیرساخت شبکه است. با توجه به این‌که برخی از شرکت‌ها فاقد این نقشه هستند، آماده‌سازی یک چنین نقشه‌ای نه تنها کار پشتیبانی شبکه را ساده‌تر می‌کند، بلکه به شرکت دریافت‌کننده خدمات نشان می‌دهد با فرد یا تیم حرفه‌ای مشغول به کار است.

  • اگر آموزش پرسنل شما هم موضوع قرارداد است به صورت شفاف مشخص کنید که چگونه و چند ساعت آموزش قرار است انجام شود و توسط چه کسی این آموزش قرار است پیاده شود.
  • زیر ساخت شبکه از نیازهای یک تجارت برای شروع و ادامه حیاتش نشات میگیرد.
  • بسته به سطح مسئولیت شما در زمینه پشتیبانی از شبکه، وظایف ممکن است متفاوت باشد از به روزرسانی زیرساخت های ارتباطی شبکه تا نصب تجهیزات جدید، در زمره فعالیت های مسئول پشتیبانی شبکه خواهد بود.
  • اختلال و قطعی در شبکه شامل حوزه سخت افزار و ارتباطات فیزیکی که جزو خدمات پسیو شبکه می باشد یا سرویس های اکتیو شبکه شبکه می شود.

پس به صرفه تر از لحاظ اقتصادی و زمانی است که فردی را در مجموعه داشته باشند. برای مثال در این سازمان ها که تعداد کاربر قابل ملاحظه ای دارند، سخت است که برای یک ایراد کوچک در صف انتظار و هزینه های تک به تک بپردازند. در زمان مناسب با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن، حرفه ای ترین کارشناسان ما به مجموعه شما خواهند آمد و شرکت شما را بررسی خواهند کرد و بهترین زیر ساخت شبکه را پیاده سازی خواهند کرد. ما تمام زیرساخت‌‌ های لازم برای ایجاد یک شبکه کامپیوتری استاندارد را برای شما ایجاد می‌کنیم.

نرم افزار های ریموت کنترل که مخصوص این کار هستند مشکل کاربر را به طور مستقیم‌ آنلاین حل کنند. زانیم در تلاش است برای هر پروژه همه ابعاد فنی، و تکنولوژیکی یک پروژه را بررسی کند و مناسبترین راه کارها را برای برآورده سازی نیازهای کوتاه مدت و بلند مدت پروژه ها برآورده سازد. 14سال سابقه کاری و رضایت مشتریان مهمترین نشانه تعهد و تخصص رایان پشتیبان می باشد. سرعت اینترنت و همچنین داشتن شبکه پرسرعت برای بسیاری از سازمان ها بسیار اهمیت دارد. راه اندازی سیستم به روز رسانی سیستم عامل های مایکروسافت و همچنین نرم افزارها به صورت اتوماتیک .

ما آماده ایم تا خدمات دهی دائمی و موقت شبکه شما را به عهده بگیریم. کلیه خدمات نصب شبکه، کابل کشی و راه اندازی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز در شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا به صورت کامل انجام می شود. شما می توانید تمام خدمات کامپیوتری مورد نیاز خود را از شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا دریافت نمایید. مسئولیت های و کارهای روزانه پشتیبان شبکه بسیار متنوع است و بسیار وابسته به اندازه شبکه و نیازهای سازمانی است. البته ممکن است در شبکه های بزرگ، فعالیت های این فرد به یک حوزه تخصصی محدود شود، اما در شبکه های کوچکتر چندین فعالیت به صورت همزمان بر عهده فرد باشد. اولین قدم برای تبدیل شدن به یک متخصص شبکه‎های کامپیوتری گذراندن دوره‌های آموزش شبکه است.

خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه ، پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار شبکه رایکانت خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی از خدمات اکتیو شبکه می باشد که شامل نگهداری از نرم افزار ها و بک آپ گیری و پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات و نرم افزار های موجود و همچنین مستند سازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات می باشد. در مجموع به تمامی خدماتی که برای حفظ یا نگهداری همچنین رفع ایرادات یک شبکه انجام می‌شود، پشتیبانی از شبکه می‌گویند. اما چه وظایفی در این پشتیبانی قرار می‌گیرد را در بخش های بعدی با هم خواهیم دید.

افزایش ظرفیت خدمات به طور بالقوه منجر به افزایش بهره وری می شود. با سرعت بخشیدن به فعالیت های منظم، به حداکثر رساندن پتانسیل شرکت کمک می کند. سرعت را افزایش می دهد و با کاهش زمان، رندرهای دقیق و کامل را افزایش می دهد. بعد از بازدید و کارشناسی اولیه با توجه به نیاز کارفرما و حجم کار تعرفه (منصفانه) محاسبه و اعلام میگردد.