خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

اگر خیلی با این بخش آشنایی ندارید به راحتی می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و نمره کارت‌های گرافیک مختلف را مشاهده کنید. ایسر توی این مدل از یه نمایشگر 15.6 اینچی استفاده کرده که کیفیت تصویر فول‌اچ‌دی رو نشون میده. صفحه‌نمایش دقت رنگ و وضوح خیلی بالایی داره که باعث میشه از نگاه کردن بهش نهایت لذت رو ببرید.

IdeaPad L3 لنوو – Core i5-10210U MX130 8GB 1TB

این لپ تاپ همچنین به یک نمایشگر 15 اینچی با پنل IPS و رزولوشن FHD مجهز است که کیفیت کار شما را به بهترین نحو بالا می‌برد. باتری این لپ تاپ نیز تا 4 ساعت هنگام انجام امور روزمره سبک به شما شارژدهی خواهد داد. این لپ تاپ خوش‌ ساخت با پردازنده عالی i H از پس هر کار محاسباتی و طراحی به راحتی بر می‌آید.

برای کارهای نیمه حرفه ای و حرفه ای بهتر هست از پردازنده های سری H و حداقل گرافیک با VRam چهار گیگابایت تهیه بهترین لپ تاپ ها از نظر باتری کنید. این لپ‌تاپ با وجود اینکه جزو گزینه‌های میان‌رده است و قطعا بهترین مدل لپ تاپ در جهان نیست، اما هواوی توانسته تا جای ممکن آن را به مدل‌های گران‌قیمت و رده‌بالا نزدیک کند. نسخه AMD به‌خصوص گزینه بسیار جذاب‌تری است و با وجود گرافیک مجمع رادئون وگا 8، می‌تواند بازی‌هایی مثل فورتنایت و راکت لیگ را بدون مشکل اجرا کند.

من توی مقاله بهترین لپ تاپ، بهتون لپ تاپ‌هایی رو معرفی کردم که سخت‌افزار، نرم‌افزار و طراحی قدرتمندتری دارن. تمام مدل‌هایی که توی این مقاله معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدل‌ها بهتر هستن و ارزش بیشتری برای خرید کردن دارن. برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از نظر پردازنده، نمایشگر، باتری و طراحی باهم مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو انتخاب و به شما معرفی کنم. مایکروسافت توی این مدل از یه نمایشگر لمسی 13.5 اینچ استفاده کرده که نسبت تصویر 3 به 2 داره.

  • به‌طور دقیق‌تر این بدان معنا است که تجهیزات دارای این استاندارد 29 آزمون سخت را پشت‌سر گذاشته‌اند که این شامل آزمون‌های شوک، آزمون‌های دمایی، ارتعاشی و بسیاری دیگر می‌شود.
  • این لپ تاپ ۸ گیگابایت رم دارد که می‌توانید میزان رم آن را به ۱۲ گیگابایت ارتقا دهید.
  • لپ‌تاپ‌هایی که قیمت آن‌ها تا ۳۵ میلیون است به عنوان لپ‌تاپ‌های میان‌رده شناخته می‌شوند.
  • این نمایشگرها از نظر سازوکار کاملا متفاوت از LCD‌ها عمل می‌کنند.

این لپ‌تاپ درست بالای کیبورد دارای یک نمایشگر 12 اینچی لمسی است که می‌تواند کمک زیادی به‌شما کند. گذشته از این، عملکرد لپ‌تاپ بسیار سریع و قابل مقایسه با دل XPS 13 است. سرفیس پرو مایکروسافت همواره در میان برترین لپ تاپ های جهان قرار داشته است. این نسخه با پردازنده‌های نسل یازده اینتل در کنار نمایشگر 13 اینچی 120 هرتزی روانه بازار شده و 2 درگاه تاندربولت 4 و همچنین یک اسلات حافظه SSD نیز دارد. در دنیایی زندگی می‌کنیم که گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی اسمارت واچ‌ها در همه جا دیده می‌شوند.

Lenovo Ideapad 1 Celeron-N4020 4GB-128GB SSD Intel

با ترکیب قیمت لپ تاپ و نیازهای خود گزینه‌های موردنظر خود را انتخاب کنید و اگر سوالی در مورد هر کدام داشتید در صفحه هر محصول آن را مطرح کنید تا کاربران و کارشناسان زومیت به آن پاسخ دهند. همچنین فراموش نکنید که نظرات کاربران و بررسی‌های کوتاه آن‌ها در مورد محصولات را مطالعه کنید. فراموش نکنید لپ تاپ ارزان الزاما به معنی این نیست که با یک کالای بد روبرو هستیم بلکه به این معنی است که این کالا برای بازار هدفی با نیازهای پایه و اندک‌تر تدارک دیده شده است. از مشخصه‌های مهمی که باید هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه کنید ابعاد و وزن لپ تاپ است. اگر قصد دارید از لپ تاپ خود به عنوان جایگزینی برای کامپیوتر خانگی استفاده کنید، موضوع وزن و ابعاد اهمیت چندانی برایتان نخواهد داشت.

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگبه طور کلی در بازار رایانه‌های قابل حمل تنوع بالایی از مدل‌های مخصوص بازی دیده می‌شود. دستگاه‌هایی که برای گیم‌های جدید آماده بوده و از قدرت سخت افزاری ایده‌آلی بهره‌مند هستند. البته که این تنوع بالا در مدل‌ها، برند سازنده و مشخصات سخت افزاری کار را برای خریداران سخت‌تر خواهد کرد. به خصوص برای مواقعی که مشتری قصد دارد برای استفاده طولانی مبلغ قابل توجهی بپردازد و باید دستگاه مناسبی انتخاب کند. به همین دلیل انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ اندکی حساس‌تر خواهد شد؛ البته با اندکی اطلاعات و رعایت چند نکته می‌توان به محصولی مناسب رسید. ببینید همیشه مشخصات فنی در نظر گرفته نمیشه ، مثلا اگر یک لپ تاپ 20 میلیونی با مشخصات فنی متوسط باشه به جای یک لپ تپ 25 میلیون تومانی در لیست قرار می دیم.

برای این لپ‌تاپ از پردازنده Core i3 مدل 1005G1 استفاده شده که محدوده فرکانس آن بین ۱٫۲ تا ۳٫۴ گیگاهرتز قرار گرفته است. این لپ‌تاپ ویووبوک ایسوس ۸ گیگابایت رم دارد که می‌توانید آن را تا ۱۲ گیگابایت ارتقا دهید. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توانیم به ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم اشاره کنیم که سرعت خوبی برای این لپ‌تاپ فراهم کرده است. یکی این که بخواهید با لپ تاپ خود گهگاهی هم بازی‌ کنید و یکی هم این که بسته رشته‌ی مورد نظر خود بخواهید از نرم افزاری گرافیکی بهره ببرید.

پردازنده مرکزی

این یعنی شرکت سازنده در مشارکت با مایکروسافت ویندوز اصلی و کرک نشده را روی لپ‌تاپ شما نصب کرده و کلیه‌ی درایورهای سازگار با آن نسخه از ویندوز نیز به صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب هستند. از دیگر نکاتی که هنگام خرید لپ تاپ باید به آن دقت داشته باشید این است که لپ‌تاپ‌ها برعکس رایانه‌های رومیزی قابلیت ارتقاء چندانی ندارند. بنابراین، دستگاهی که می‌خرید تقریبا با همان مشخصات تا انتها همراه شما خواهد بود.

خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 اما هیچ‌کدام کارایی لپ‌تاپ را نداشته و همه امکانات یک کامپیوتر را در خود جای نداده‌اند. اما با داشتن بهترین لپ‌تاپ، خیالتان از بابت کارهای کامپیوتری سنگین و سبک، آن‌هم در مکان و زمان‌های مختلف راحت باشد. درست که قدرت بهترین لپ‌تاپ‌ها هم به قدرت کامپیوترهای رومیزی نمی‌رسد. این لپتاپ با وجود این میزان رم و حافظه SSD می‌تواند بهترین انتخاب برای اجرای بازی‌های سنگین و تعداد بالا باشد.