درهای یک صرافی دیگر بر روی ایرانیان بسته شد کوینکس فیلتر شد

کوینکس از اعتبار یک صرافی مطمئن و قابل صرافی کوکوین اعتماد برخوردار است. این مشکل فقط به صرافی کوینکس مربوط نیست و در همه صرافی‌ها وجود دارد. البته نمی‌توان اسم آن را مشکل گذاشت اما در برخی شرایط مشکل‌ساز می‌شود. پس از اینکه شرایط خدمات و سرویس‌دهی این صرافی را خواندید روی عبارت I’ve read & agreed to Terms of Service کلیک کنید تا تیک تایید بخورد. اخیرا کمیته فیلترینگ سایت کوینکس را فیلتر کرده اند و نیاز به تغییر آی پی دارد. تیمایران بروکرهمواره سعی کرده تا بررسی‌های خود را با دقت هرچه بیشتر و صداقت کامل انجام دهد، تا هموطنان عزیز بتوانند صرافی خود را با اطمینان بیشتر و دغدغه کمتری انتخاب کنند.

  • صرافی coinex یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال در بین ایرانیان است.
  • یکی از مهم‌ترین مراحل شروع معامله در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی مناسب و امن برای معامله است.
  • در این صرافی قسمتی به نام Mining وجود دارد که می‌توانید با وارد شدن به این قسمت، در ماینینگ شرکت کنید.
  • سازندگان کارمزد معاملاتی به میزان قابل توجهی نسبت به گیرندگان می‌پردازند.
  • شما باید TxID را بررسی کنید و پس از آن ببنید مشکل از سمت کدام سایت هست و با پشتیبانی ان سایت ارتباط برقرار کنید.
حتی با وجود اینکه بسیاری از صرافی‌ها ایرانیان را تحریم کرده‌اند، صرافی Coinex برای ایرانی‌ها تحریم نیست. حتی کاربرانی که زبان انگلیسی خوبی ندارند، می‌توانند از صرافی کوینکس فارسی استفاده کنند. تنها کافی است از بین زبان‌های این سایت که در سمت راست قرار دارد، فارسی را انتخاب کنید.

  • برای برداشت ارز دیجیتال از صرافی کوینکس نیز، در گوشه ی بالای سمت راست، در تب Assets، گزینه Withdrawal را انتخاب نمایید.
  • همان‌طور که پیش‌تر گفتیم ایران از معدود کشورهایی است که در بلاک لیست FATF قرار دارد پس سعی کنید با IP این کشور وارد صرافی کوینکس نشوید.
  • صرافی ارز دیجیتالی کوینکس امکان خرید از طریق کارت های بانکی بین المللی را برای کاربران خود فراهم کرده است.
  • کاربران این صرافی علاوه بر بهره‌گیری از این استخر استخراج می‌توانند در جهت استخراج ابری نیز از آن استفاده کنند.
  • CoinEx به شما امکان می‌دهد دستورالعملی برای خرید یا فروش با قیمتی خاص تعیین کنید.

درهای یک صرافی دیگر بر روی ایرانیان بسته شد کوینکس فیلتر شد

بسیاری از کاربران ایرانی پس از تحریم بایننس به استفاده از این صرافی خارجی روی آوردند. سپرده‌ها رایگان هستند و برای ارسال ارزهای رمزنگاری شده به حساب خود، باید روی Assets کلیک کنید، در منوی کشویی Deposit را انتخاب کنید، ارزی را که می‌خواهید واریز کنید پیدا کنید. نوع پروتکل را انتخاب کنید و آدرس CoinEx خود را در کیف پول خود کپی کنید یا کد QR آن را اسکن نمایید. حداقل مبلغ سپرده برای هر توکن موجود در پلتفرم وجود دارد که همه آنها در سایت فهرست شده‌اند ولی حداکثر محدودیت سپرده وجود ندارد.

چگونه شماره تلفن همراه را به حساب کوینکس متصل کنیم؟

البته باید متذکر شویم که ویژگی ها و امکاناتی که در این مقاله برای صرافی کوینکس بررسی می‌کنیم، از هم جدا نیستند. به این معنی که مثلاً محبوبیت و تعداد کاربران می‌تواند روی حجم معاملات تاثیر داشته باشد. یا تعداد ارزهای پشتیبانی شده می‌تواند روی تعداد کاربران تاثیر بگذارد و به همین ترتیب تمام این عوامل می‌توانند روی یکدیگر تاثیر داشته باشند.

  • همچنین خود آن شخص نیز از ثبت نام شما به مقدار اندکی سود می‌برد.
  • این مقاله از صفر تا صد بخش‌های موردنیاز این صرافی را آموزش داده و هر بخش آن به‌صورت تصویری بوده تا شما نیاز نداشته باشید برای آموزش این صرافی هیچ هزینه‌ای بپردازید.
  • در سال‌های گذشته اخبار بسیار مختلفی از بابت به سرقت رفتن ارزهای دیجیتال در صرافی های متمرکز منتشر یافته است، است خوشبختانه صرافی کوینکس در طول تاریخچه خود به هیچ وجه با چنین شرایط روبرو نشده است.
  • برای مثال اگر صرافی شما از جفت ارز بیت کوین / اتریوم پشتیبانی نماید، برای تبدیل بیت کوین به اتریوم نیازی نیست که ابتدا آن را به تتر و سپس به اتریوم تبدیل کنید.
  • پیش از آنکه اقدام به حذف یا غیرفعال‌سازی حساب کاربری صرافی کوینکس خود کنید لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید.

در قسمت بالا و در کنار تنظیمات امنیتی Security Settings روی گزینه Disable Your Account کلیک کنید. ۶- گزینه متعهد می‌شوم مالک قانونی این اسناد هویتی باشم «I promise to be the legitimate owner of these ID documents» را تیک بزنید و گزینه ارسال «Submit» را بزنید. ۵- برای بارگزاری اسناد هویتی خود توجه داشته باشید عکس سند هویتی را با در دست داشتن آن در روبه‌روی خود بارگزاری کنید.

Coinex چیست ؟ کوینکس چست ؟