دزدگیر هوشمند دسته بندی محصولات خانه هوشمند کاسپین-امن باش

چشم بیسیم FAX 2 یکی از بهترین و دقیق ترن سنسورهای حرکتی بیسم است که امکان ست شدن مستقیم به دستگاه CLASSIC Z4 PRO Gigacode را دارد.از مهمترن خصوصیات این چشمی سیستم رمز 64 بیت ، رمز متغیر و غیر قابل حک بودن آن میباشد. این کنترل پنل پارادوکس در دو فرکانس 433MHz و یا 868MHz عرضه می شود. این کنسول شرایط پشتیبانی از سیستم StayD (سیستم ویژه شرکت پارادوکس) را نیز دارد، به این ترتیب می توان از تداوم روشن و آماده به کار بودن دستگاه در تمامی ساعات شبانه روز، اطمینان حاصل کرد.این مجموعه قابلیت سازگاری با تجهیزات بی سیم ماژلان (به جز MG32WK) را دارد. امکان فعال و غیر فعال کردن زون 24 ساعته ، امکان فعال و غیر فعال کردن زون ها از طریق دیپ سوییچ روی دزدگیر و قابلیت نیمه فعال کردن سیستم از طریق ریموت که موجب می شود زون 3 و 4 غیر فعال شوند، از جمله قابلیت هایی است که جهت آزادی عمل بیشتر کاربر در هنگام کار با زون ها در دزدگیرهای بتا تعبیه شده است. پنل کنترل که معمولا بر روی دیوار نصب می‌شود با گرفتن این کد سیستم را فعال یا غیر‌فعال می‌کند.

دوربین هوشمند بی‌‌سیم آیمو Imou مدل Cell 2 IPC-B46LP

بلندگو با قدرت صدای بالا نیز یکی از اجزای لاینفک دزدگیر است که باید در محفظه ای فلزی و با دوام قرار داشته باشد تا در اثر ضربه احتمالی دچار مشکل نشود . نکته قابل ذکر این است که بلند گو باید در محلی بلند و دور از دسترس و همین طور در محلی باز قرار داشته باشد تا صدای آژیر آن به خوبی در فضا پخش گردد . از دیگر اجزا این دزدگیرها، پنل کنترل هشدارها، صفحه کلید، اتصالات داخلی، واحد کنترل ساختمان و تجهیزات هشدار دهنده را می توان نام برد . سنسور یا حسگر از مهم ترین اجزای هر دزدگیر یا به تعبیری دیگر هر سیستم امنیتی است که دزدگیر هوشمند هم از این قاعده مستثنا نیست . حسگرها انواع و اقسام مختلفی دارند که در این میان به سنسور دود ، حرارت ، ردیاب های حرکتی ، ردیاب های فرا صوت ، ردیاب های اولتراسونیک و ردیاب های ریز موج می توان اشاره کرد . 👈برای روشن و خاموش کردن دزدگیر هوشمند خانگی نیازی به حمل ریموت کنترل و دیگر تجهیزات نیست و می توانید تنها با استفاده از تلفن همراهتان آن را روشن و خاموش کنید.

اگر دزدگیر در زمان نبودن صاحب خانه تحریک شود، پس از بازگشت او معمولا دزدگیر با 3 آلارم خاموش می شود واین نشان دهنده تحریک شدن دزدگیر در زمان نبودن او است. همترین نکته برای حفظ امنیت خانه این است که دیگران را متوجه عدم حضور خود در خانه نکنید. معمولا سارقان خانه‌هایی را برای دزدی انتخاب می‎کنند که از نبودن ساکنین آن اطمینان دارند. فراموش نکنید که هر کدام از این موراد به تنهایی عامل بازدارنده برای دزد نیست. به عنوان نمونه اگر از حفاظ آهنی استفاده کنیم ولی قفل ورودی ها ضد برش و فولادی نباشد تمام زحمات برای حفاظ کشی به هدر میرود. باید تا حد امکان موارد بالا را رعایت کنید تا از گزند سارق در امان بمانیم و یک شبه سرمایه سالها را از دست ندهیم.

دزدگیر هوشمند مکسرون مدل MX-BA-PAN-01 ا Maxron Burglar Alarm MX-BA-PAN-01

دزدگیر هوشمند دسته بندی محصولات خانه هوشمند کاسپین-امن باش

این باتری سرب-اسید 12 ولت 7.0 آمپر ساعت است.یعنی این باتری می تواند در خروجی جریان 7.0 آمپر را به مدت یک ساعت در خروجی داشته باشد یا جریان 3.5 آمپر را به مدت 2 ساعت در خروجی داشته باشد. همچنین می توانید از سری کردن دو عدد از این باتری ها یک باتری 24 ولت 7.0 آمپر ساعت بسازید. چشمی (دتکتور حرکتی) NV5 کوچکترین چشمی ساخته شده توسط کمپانی پارادوکس کانادا می باشد و با وجود کوچک بودن حجم فیزیکی این چشمی ، امکاناتی بزرگ را در اختیار ما قرار می دهد. تکنولوژی استفاده شده در این محصول هاپینگ کد است که در مقایسه با سیستم لرنینگ از امنیت بیشتری برخوردار است،به صورتی که کپی کردن ریموت در آن امکان پذیر نمی باشد.

دسته بندی محصولات

هنگامی که آلارم‌های هوشمند شما فعال می‌شوند، تا زمانی که به اینترنت دسترسی دارید، می‌توانید یک هشدار متنی یا ایمیلی مستقیماً به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود در هر کجای دنیا که هستید ارسال کنید. سپس می توانید از طریق تلفن خود بررسی کنید تا متوجه شوید مشکل چیست. دوربین‌های نظارتی خود را ادغام کنید تا بتوانید دقیقاً ببینید چه اتفاقی می‌افتد. در سنسورهایی که از روش اولتراسونیک استفاده می کنند، امواج صوتی به سمت اشیاء ارسال می شود و این امواج وقتی با اجسام برخورد می کنند مجدداً به سمت سنسور بازگشت می کنند.

یکی از مزایای سیستم دزدگیر هوشمند که جزو سیستم های دزدگیر اماکن می باشد، کنترل سیستم از هر مکان از طریق اپلیکیشن امن باش می باشد. و یا نیز از طریق آن از وضعیت دستگاه مطلع گردیده و از کارکرد دستگاه گزارش گیری نماید. وقتی یکی از سنسورها اتفاقی را تشخیص دهد بلافاصله آژیر را به صدا در می آورد و از طریق اپلیکیشن موبایل، ارسال پیامک و تماس، اطلاعات را به کاربر ارسال می کند. پس چگونه متوجه خواهید شد که آلارم های شما در نیمه راه در سراسر جهان به صدا در می آیند؟ خبر خوب این است که سیستم شما می تواند در لحظه ای که هر دزدگیر منزل به صدا در می آید، اعلان های فوری برای شما ارسال کند. این همان چیزی است که یک سیستم دزدگیر منزل خانه هوشمند را “هوشمند” می کند. مزیت این سنسور این است که هشدار قبل از وارد شدن سارق به داخل منزل، محل کار و غیره می‌باشد.

  • در گذشته های نه چندان دور از نرده های آهنی برای جلوگیری از سرقت و وورد غیر مجاز استفاده می شد، اما امروز تکنولوژی پیشرفت کرده و با نصب دزدگیر در امکان مختلف راه نفوذ سارقین بسته شده است.
  • سلام روز بخیر شما امکان جابجایی دزدگیر را داریدو همکاران ما در خدمت شما هستند.
  • حسگرهای در و پنجره و حسگرهای شکستن شیشه به عنوان بخشی از سیستم امنیتی خانه، لایه های حفاظتی بیشتری را اضافه می کنند.استفاده از نور به صورت روزانه باعث می شود حتی در روزهایی که باید تا دیر وقت کار کنید، به نظر می رسد که در خانه هستید.
  • قیمت دزدگیر منزل به نوع تکنولوژی به کار رفته در آن و همچنین برند دزدگیر بستگی دارد.
  • یکی از متداول ترین سنسورهایی که امروزه در خانه هوشمند به عنوان سیستمهای اعلام سرقت و یا دزدگیر اماکن و منزل مورد استفاده قرار می گیرد سنسورحرکتی Motion Sensor می باشند که امروزه با اسامی گوناگون از جمله سنسورحرکتی ، چشمی ،رادار، PIRو…می توان آنها را در بازار یافت.
  • ممکن است راه های کمتر واضحی برای ورود به یک آپارتمان یا خانه وجود داشته باشد، مانند دریچه اتاق زیر شیروانی یا درب انبار.