دوره آموزش نرم افزار اتوکد دوبعدی

برای طراحی آشپزخانه ای که مناسب کودکان هم باشد، باید اجاق گاز را دور از مکان های ترافیکی قرار دهید تا آن ها هم بتوانند بدون دردسر و راحت آموزش اتوکد عبور کنند. اگر استاد شما پیش زمینه ای در معماری داشته باشد، ممکن است طراحی با روند کاری خود را به شما آموزش دهد. روند پیگیری تمرینهای کلاسی، جلسات کرکسیون روی پروژه معماری، آزمون میان ترم و ارائه نهایی پروزه همگی در ارزیابی دانشجو توسط مدرس مورد توجه قرار خواهد گرفت.

آموزش اتوکد دوبعدی

صد ها هزار شرکت در سراسر دنیا از اتوکد به عنوان یک ابزار استاندارد تهیه نقشه های ساختمانی، راه سازی، معماری و همچنین صنعتی استفاده می کنند. مجموعه ابزار اتوکد الکتریکال از یک مفهوم Named Source/Destination استفاده میکند. پس ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید زیرا به صورت جزئی و کاملا تخصصی به آموزش اتوکد مقدماتی پرداخته ایم و با دنبال کردن آن ها شما بزگترین قدم خود را برای یادگیری این نرم افزار طی نموده اید. مسلما تمام دانشجویان رشته معماری نیاز خواهند داشت تا بر روی نرم افزار اتوکد مسلط باشند. نرم افزار اتوکد خب همان طور که واضح است در هر رشته یا شغلی که نیاز به ترسیم نوعی نقشه باشد میتواند کاربرد داشته باشد. آموزش نرم افزار 3DMAX: آموزش مدلسازی-نورپردازی-متریال دهی-تنظیمات رندر مدلسازی حرفه ای معماری فضاهای داخلی و خارجی پروژه های معماری -محوطه،نما،مدلسازی و نورپردازی فضای پذیرایی و خصوصی ساختمان مدلسازی آشپزخانه با روشهای ساده و سریع و تکنینکی مخصوص بازار کار معماران آموزش نرم افزار AutoCAD: پیشرفته ترین نرم افزار ترسیم نقشه محصول شرکت AutoDesk را بصورت کاربردی و تمرینی در پیشکسوتان بیاموزید.

آموزش اتوکد دو بعدی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از پر طرفدار ترین آموزش ها می باشد. روشی که او به شما در آموزش اتوکد میدهد ممکن است برای صنعت متفاوتی که شما در آن کار میکنید مناسب نباشد. هر فرد در طراحی خود استانداردی دارد حتی اگر خود آن فرد متوجه این مسئله نباشد. بهتر است وی پی ان روشن نباشد. منسوخ شده و دیگر کاربردی ندارد اما با کمی دقت و تـأمل روشن می شود که رایانه و نرم افزار های طراحی ابزار هایی برای ایجاد و افزایش سهولت و دقت در رسم نقشه ها و کاهش هزینه ابزار ترسیم و اصلاح پذیری ساده تر هستند.

اولین قسمت در ترسیم دیاگرامها، ایجاد و مدیریت پروژههاست. پس از استفاده این دوره آموزشی ما را از نظرات خود راجع به این دوره در قسمت نظرات بهره مند کرده و در صورت تمایل ما را در آپارات و اینستاگرام دنبال کنید. Project: میتوانید از میانِ لیستی از والدهای موجود در تمامِ نقشههای پروژه انتخاب کنید. علاوه بر آن با امکانات و قابلیتهای بسیار کاربردی به ایجاد طرحها و نقشههای بدون نقص کمک میکند. خواهیم پرداخت. و در نهایت برسی میکنیم که تمام این امکانات چطور با خود نرم افزار پولی AutoCAD، تعامل خواهند داشت؟ یک گزارش را در یک فایل ذخیره میکنیم یا جدولی از آن را در نقشه قرار میدهیم. با افزودن یک نقشه به پروژه، آن پروژه به عنوان پروژهی Active درنظر گرفته میشود. طبیعتا با توجه به فشردگی دوره و محدودیت زمانی، امکان شکافتن کامل رسم فنی در قالب اتوکد وجود ندارد زیرا که رسم فنی خود به عنوان یک واحد دانشگاهی نیاز به ارائه در قالب یک درس مستقل را خواهد داشت اما از آنجایی که جذابیت اتوکد زمانی آغاز می گرددکه بتوان از ابزارهای این نرم افزار استفاده کاربردی کرد، در نتیجه بسیاری از کلیات رسم فنی مورد نیاز برای پیشبرد پروژه معماری ترم را در دستور کار قرار خواهیم داد.

در نرم افزار آموزش اتوکد (AutoCAD) نسخه 2016 سرفصلهای زیر تدریس میشوند. در این روش آموزش (سبک clean screen) تمامی ورژن های ارائه شدۀ اتوکد قابل استفاده است و به هیچ ورژن خاصی از نرم افزار وابسته نخواهید بود! اتوکد به گونه ای طراحی شده است که تمامی امکانات در اختیار کاربران قرار می گیرد و تا ساعت ها می توان بدون خستگی با این نرم افزار کار کرد. شما همچنین میتوانید محتوی مجدداً قابل استفاده خود را برای مدیریت طراحی استاندارد خود داشته باشید.

به خاطر سپردن هر کدام از ابزارهای اتوکد می تواند دشوار باشد. شما یا از دوره آموزشی اتوکد دوبعدی کاملا لذت میبرید یا از آن انصراف میدهید و کل مبلغ خود را پس میگیرید. این نرمافزار دارای بهترین ابزارها برای رسم طرحهای دوبعدی است. اول، تمرینهای هندسی که با هدف یادآوری ابزارها مورد استفاده قرار خواهند گرفت و دوم، تمرینهای معماری که امکان استفاده ی کاربردی ابزارها را فراهم می سازند. مانند سایر برنامههای CAD، اتوکد نیز بر روی پایگاه دادهای از سیستمهای هندسی، از جمله نقاط، خطوط، کمانها و سایر ابزارها کار میکند. اتوکد پیشنهادی در دو تیپ تمرین پیش خواهد رفت.

شما باید از ابزار مناسب در روند کاری خود استفاده کنید. در ضمن پروژه معماری در نظر گرفته شده در این درس (ویلای سه طبقه)، همان پروژه ای است که در درس نقشه کشی معماری نیز ارائه می گردد و این فرصتی است برای دانشجویان درس نقشه کشی معماری که پس از ترسیم به کمک ابزار دستی، ترسیم کامپیوتری همان پروژه را نیز تجربه کنند. این نرم افزار محصول کمپانی Autodesk می باشد که در حوزه طراحی و نقشه کشی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

بخشی از توضیحات آگهی ایشان: تدریس تضمینی و پروژه محور نرم افزارهای اتوکد، سالیدورکز، کتیا، آباکوس و متلب توسط استاد دانشگاه و مدرس موسسات مجتمع فنی تهران، نوین پارسیان، پایا، فروغ دانش، آکادمی پرتو، فرایارانه، جهش رایانه و سپنتا گستر، با بیش از 15 سال سابقه کار صنعتی و آموزشی. شایان ذکر است مدرس دوره، افتخار همکاری با بیش از 50 کارخانه تولید اسکلت فلزی و تالیف کتب فنی مهندسی را نیز در کارنامه خود دارد. نرم افزار اتوکد با عنوان پرچم دار شرکت اتودسک معروف است و با وجود این نرم افزار ترسیم نقشهها بر روی کاغذ که زمان زیادی را نیاز داشتند به پایان رسیده و برنامه اتوکد تحول عظیمی را در دنیای طراحی و ترسیم فنی و مهندسی ایجاد کرده است. نرم افزار اتوکد (AutoCAD) معروفترین برنامه برای طراحی و ساخت پلانها و مدل ها میباشد. در نرم افزار آموزش اتوکد (AutoCAD) نسخه 2018 سرفصلهای زیر تدریس میشوند.

آموزش نرم افزار Revit: نرم افزار قدرتمند مدلسازی اطلاعات ساختمان بطور تخصصی و کامل در آموزشگاه پیشکسوتان به علاقمندان و متقاضیان آموزش داده می شود. به طور کلی کسانی که در تهران زندگی کرده و به دنبال آموزشگاه اتوکد در تهران هستند ما پیشنهاد ویژه برای آن ها داریم، شما با ثبت نام در آموزشگاه اتوکد در تهران به راحتی می توانید آموزش اتوکد را از سر گرفته و با توجه به توضیحات روان و همچنین ارائه سرفصل های مهم بهترین و کامل ترین آموزش را در بر بگیرید. برای اولین بار از نوار ابزارهای اتوکد استفاده نکنید تا دقت و سرعت عملتان در ترسیم چند برابر شود. در این درس علاوه بر یادگیری ابزارهای اتوکد در زمینه ترسیم و ویرایش، به کلیاتی در زمینه ی رسم فنی معماری نیز اشاره خواهد شد تا امکان پیگیری کاربردی درس نیز مهیا گردد.