ردمی کی 50 اولترا معرفی شد؛ اولین گوشی ردمی با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 دیجی رو

ردمی کی 50 اولترا معرفی شد؛ اولین گوشی ردمی با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 دیجی رو

صدای ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز از دیگر مشخصات اسپیکر گوشی Redmi K50 Ultra k50 قیمت است. سیستم باتری این گوشی از استاندارد Power Delivery 3.0 پشتیبانی می‌کند که نشان‌دهنده امنیت بیشتر آن است. باید اشاره کنیم که ظرفیت باتری ارتباط مستقیمی با میزان نگهداری شارژ توسط گوشی دارد. به این مفهوم که هر چقدر ظرفیت باتری یک گوشی بالاتر باشد آن گوشی برای مدت زمان طولانی‌تری شارژ نگه داشته و شما نیازی به شارژ کردن چند باره آن در طول روز نخواهید داشت. حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته و توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب را نیز دارد.

  • دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 4K با 30/60 فریم بر ثانیه داره و کیفیت ویدئوهایی که باهاش گرفته میشه هم خوبه.
  • گوشی شیائومی 12 تی پرو، همان ردمی کی 50 اولترا برای بازار جهانی خواهد بود و مشخصات و طراحی مشابهی با آن دارد.
  • این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین باید بر اساس نیاز خود میزان حافظه داخلی گوشی را تعیین کنید.
  • اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه…
  • گوشی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ، یه گوشی گیمینگه و نباید خیلی از دوربینش توقع داشت.

برخلاف کمپانی مطرح اپل که بعد خانواده آیفون 11 هیچ تنوع چشمگیری به ظاهر محصولات خود نداده، شیائومی هر بار با ظاهری آپگرید به استقبال مشتریان خود می‌رود. در قاب پشتی این گوشی، اولین امضای اختصاصی این مدل در ماژول دوربین دیده می‌شود. یک ماژول مستطیلی که سه سنسور را داخل ساختاری دایره‌ای شکل جای داده است. برآمدگی ماژول دوربین زیاد نیست، اما اگر آن را روی سطح صاف قرار دهید، به صورت تراز باقی نخواهد ماند. در زمینه تست‌ها دیگر، Snapdragon 8 Gen 1 برتری خوبی در بخش گرافیکی دارد. Qualcomm Adreno 730 همچنان به عنوان برترین گرافیک اندرویدی بازار عمل می‌کند و ARM Mali G710 MC10 در مقابل آن شکست خورده است.

بنچمارک های ردمی کی 50 پرو – مقایسه بیشتر Dimensity 9000 و Snapdragon 8 Gen 1

علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. طبق اطلاعات به دست آمده، شیائومی k50 pro plus انرژی خود را از یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپری تأمین می‌کند که مصرف شارژ مناسبی نیز دارد. نقطه قوت اصلی این باتری، فست شارژ بی‌نظیر 120 واتی آنست که در مدت زمانی کمتر از 20 دقیقه گوشی را فول شارژ می‌کند و می‌تواند یک آپشن بسیار مهم برای گیمرها محسوب شود. در حال حاضر Redmi K50 Pro و OPPO Find X5 Pro تنها دستگاه‌های عرضه شده با سیستم روی چیپ Dimensity 9000 در بازار هستند. خوش بختانه بنچمارک های ردمی کی 50 پرو و Find X5 Pro به شکل رسمی در AnTuTu منتشر شده و می‌توانیم امتیازهای بخش پردازنده مرکزی و گرافیکی را با نمونه‌های اسندراگون 8 نسل 1 مقایسه کنیم.

بنابراین نوع پردازنده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و برندهای مختلف تلاش می‌کنند تا پردازنده بهتری را برای نسخه‌های جدید خود انتخاب کنند. در واقع پیکربندی سخت‌افزاری قدرتمند است که باعث می‌شود رابط کاربری پیچیده گوشی به شکلی بسیار روان اجرا شود. نمایشگر رنگ‌های باطراوت و خیره‌کننده‌ای داشته و رزولوشن تصویر در آن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل است. شیائومی اعلام کرده که دلتا E نمایشگر این گوشی حدود ۰.۳۸ است و به همین دلیل هم رنگ‌ها با دقت بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند.

طراحی ردمی کی ۵۰ اولترا شباهت زیادی به سری شیائومی ۱۲ دارد

همچنین در این کنفرانس از گوشی Redmi K40S با چیپست Snapdragon 870 5G رونمایی شد.ردمی کی 40 اس با با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. شروع قیمت ردمی کی 50 پرو از 472 دلار برای نسخه 8 گیگابایت رم و حافظه 128 گیگ است.برای نسخه عادی نیز قیمت از 378 دلار برای همین مشخصات آغاز می شود. شیائومی برای این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده نکرده و متأسفانه خبری هم از جک هدفون نیست. این گوشی‌ها فقط راهی بازار چین می‌شوند ولی همان‌طور که احتمالا می‌دانید، در آینده‌ی نزدیک به‌عنوان گوشی‌های مبتنی بر برند پوکو به دست کاربران ساکن کشورهای مختلف می‌رسند. شیائومی یه باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی روی این گوشی قرار داده که تو استفاده معمولی میتونه یک روز کامل شارژدهی کنه. ظرفیت باتری Redmi K50 Gaming نسبت به نسل قبلیش کاهش پیدا کرده، ولی از اون طرف شیائومی تو بخش شارژ شدن حسابی جبران کرده و این گوشی از فست شارژ 120 واتی پشتیبانی میکنه.

جدول مشخصات دوربین گوشی Redmi K50 Ultra

پردازش‌های گرافیکی در این گوشی توسط پردازنده Adreno 730 انجام می‌شود که بسیار قدرتمند است. وزن این گوشی ۲۰۲ گرم (۷.۱۳ اونس) است و برای گوشی‌ای با این ابعاد وزن نسبتا مناسبی است اما خب می‌تواند برای برخی از افراد سنگین باشد. یک دوربین بزرگ مانند دوربین‌های تخصصی عکاسی در بالای یک جزیره مستطیلی شکل خودنمایی می‌کند. شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید تصاویر خود را به بررسی خود اضافه کنید.

شیائومی از گوشی ردمی K50i با تراشه دایمنسیتی 8100، نمایشگر 6.6 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز، باتری بزرگ و پشتیبانی از شارژ سریع رونمایی کرد. بازار موبایل چین، در انتظار ورود شیائومی ردمی K50 Extreme Edition است. به تازگی جزئیاتی از رزولوشن صفحه نمایش، دوربین و سخت افزار داخلی این گوشی فاش شده است.

گوشی ردمی K50 اولترا در سه نسخه با حافظه‌های داخلی متفاوت به بازار عرضه می‌شود که قیمت هر کدام از آن‌ها به شرح زیر است. تراکم پیکسلی در گوشی ردمی K50 شیائومی در هر اینچ، ~۴۴۶ پیکسل بوده و که نشان می‌دهد صفحه نمایشگر این گوشی چه وضوحی دارد چون در هر اینچ می‌تواند حدود ۴۴۶ پیکسل را در خود جای دهد. در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۲ مصادف با ۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ردمی K50 اولترا در کنار دستگاه‌های دیگری معرفی شد که از آن جمله می‌توان به شیائومی میکس فولد ۲ اشاره کرد.

برای کی 50 پرو نیز اسنپدراگون ۸۷۰ در نظر گرفته شده و دو مدل K50 و K50 گیمینگ نیز به ترتیب مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ خواهند شد. هر چهار مدل از رابط کاربری MIUI 13 استفاده می‌کنند، البته گفته نشده که رابط کاربری مدنظر مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود یا اندروید ۱۲. این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 عرضه شده که شما ر ا در محیط رابط کاربری MIUI 13 دعوت می‌کند. آنچه که در این پوسته بهبودیافته، نظر ما را بیشتر جلب کرد، افزایش امنیت حریم خصوصی، زیباتر شدن والپیپرها، تسهیل ویجت‌ها، تم‌ها و فونت و همچنین بهبود عملکرد گوشی در مدیریت لوازم هوشمند با Smart Hub است. گوشی ردمی k50 پرو از دو نانو سیم پشتیبانی می کنند که هردو همزمان در خدمت شما فعال خواهند بود و سرویس های خود را ارائه خواهند داد.