سامانه مدیریت هوشمند کوثر رونمایی شد- اخبار اقتصاد ایران – اخبار اقتصادی تسنیم | Tasnim | خبرگزاری تسنیم

در انتهای مراسم با حضور ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل بانک دی و بیمه دی از برگزیدگان این رویداد تقدیر و تشکر شد.

این سامانه در راستای  سه مولفه حکمران خوب، مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفاف سازی فعالیت‌ها در سازمان اقتصادی کوثر راه اندازی شده است.

 شرکت سرمایه گذاری عمران کوثر، شرکت کشت و صنعت شریف آباد، شرکت شهاب، شرکت صنایع غذایی بهچین ثامین، شرکت سرمایه گذاری معادن کوثر و شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرش کوثر از جمله شرکت هایی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

 هوشمند سازی در داشبورد مدیریتی کلان به همراه اقلام اطلاعاتی مناسب‌تر در سطح سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های ایجاد شده است که امروز از آن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم  در مراسم اختتامیه رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر، «سامانه مدیریت هوشمند کوثر»  با حضور رئیس این سازمان و مسئولان دستگاه های اقتصادی کوثر و بنیاد شهید نمایندگان مجلس و روسای مراکز دانشگاهی و آموزشی کشور رونمایی شد.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2858437