سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

ما باید تمامی فضای خود را سقف کاذب بزنیم یا قسمتی را؟ پاسخ به سوال این عزیزان این است که بستگی به سلیقه و بودجه ریالی شما مشتریان محترم دارد. تمام سعی ما این است که با بودجه ریالی مناسب کار مناسب تحویل و تقدیم بزرگواران نماییم. نورپردازی های سقف های کاذب نیز میتواند به صورت چراغ های smd باشد و یا به صورت هالوژنی باشد. با توجه به اینکه ثبت سفارش در شرکت آذران با دقت صورت می گیرد، نیاز به مکالمه به صورت تلفنی یا حضوری وجود دارد تا سفارشات به درستی و دقیقاً مطابق با نظر و سلیقه مشتریان ثبت شود و در مدت زمان مقرر حاضر شود.

دیدن مناظر طبییعی پس از یک روز خسته کننده در خانه میتواند بسیار آرمش بخش و روحیه دهنده باشد؛ افرادی هم که در خانه کار میکنند یا فریلنسر هستند با در نظر داشتن این که مدام در حال کار هستند میتوانند با دیدن همچین تصاویر زیبایی برای مدت زمان کوتاهی هم که شده خستگی خود را از تن بدر کنند. ما سعی کردیم در این صفحه تمامی اطلاعات مربوط به سقف کاذب را به صورت کامل برای شما بررسی کنیم. این نوع سقف ها را میتوانیم در تمامی مکان ها و پروژه ها استفاده کنید و معطوف به جای خاصی نیست به طور مثال استفاده در، منازل مسکونی، شرکت دولتی و خصوصی، بیمارستان ها و کیلینک ها، و تمامی مکان ها همراه با نورپردازی منحصر به فرد. حدود دستمزد نصب این نوع سقف بدون مصالح متری، 40 تا 70 هزار تومان و روزمزد بین 500 تا 900 هزار تومان است. اکثر تایل های آکوستیک از فیبر معدنی ساخته می شود تا سر و صدای محیط را در همان محیط نگه دارند.

سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

در سقف معرق، دستگاه برش CNC طرح مورد نظر را با دقت بالا روی تایل PVC و یا MDF اجرای سقف کاذب میزند. معمولاً در پشت این ورق‌های سی ان سی شده از پلکسی استفاده می شود. همان طور که از نام این پی وی سی پیداست دارای روکش می باشد به این شکل که روکش های طرح دار به وسیله چسب های مخصوص روی مغری پی وی سی قرار داده شده و با کمک پرس خیلی قوی چسبانده می شوند. این نوع پی وی سی در مقابل ضربه، فشار و رطوبت کاملاً مقاوم می باشد ولی با توجه به این که روکش با چسب چسبانده می شود ممکن است در دمای بسیار بالا روکش از مغری جدا شود. کیفیت محصولات شرکت سقف کاذب gst پلاس فروش محصولا با گارانتی و تثبیت رنگ و خدمات پس از فروش میباشد. رابیتس از نوعی ورق فولادی مشبک ساخته شده که جنس آن از گالوانیزه گرم می باشد رابیتس به دو دسته مسطح و برجسته تقسیم میشود.

  • برای مثال اگر محیط شما مرطوب و یا در مجاورت آب باشد ، صرفا باید از سقف کاذب پی وی سی یا سقف های مقاوم تر مانند سقف کشسان استفاده کنید.
  • سقف کاذب ارزان قطعا انتخاب خوبی میتونه برامون باشه به شرطی که این ارزانی منطقی بوده و کیفیت سقف کاذب هم مناسب و قابل قبول باشه.
  • البته تمامی متریال های سقف کاذب که در دکو تهران مشاهده میکنید ضد آب و رطوبت هستند و با خیال راحت میتواندی در هر فضایی از آن ها استفاده کنید.
  • برای این که به طور کامل با سقف کاذب پی وی سی آشنا شوید ما در ادامه پاسخ اکثر سؤالات متداول شما را در این باره داده ایم که اگر قصد اجرا این نوع سقف را دارید حتماً ادامه مطلب را مطالعه کنید.
  • این نوع سقف در برابر رطوبت مقاومت زیادی داشته، قابل شست‌وشو است و طراحی‌ها و رنگ‌های متفاوتی دارد.

اما توصیه ما این است برای بهتر شدن طراحی خود از کارشناس متخصص بهره بگیرید. باتوجه به قیمت بسیار زیاد فولاد، قیمت تمام شده ی کناف بسیار به نفع و باصرفه تر تموم میشه. پیشنهاد ما دور باکس وسط تایل ۶۰ در ۶۰ است که مناسب ترین قیمته. به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود. اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین. یکی مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان در مرحله اول است و دیگری مشاوره مستقیم با متخصصینی که برای اجرای کار بهتون معرفی شدن.

اجرای کدام سقف کاذب مناسب تر است؟

این سقف در سرویس و حمام، فروشگاه ها و راهروهای اداری بسیار محبوب است. پی.وی.سی سمیران دکور دیدن فرمایید چون قطعا در بیش از هزار طرح، طرح هایی میتوانند سلیقه شما را برانگیزند. میتوانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

قیمت اجرای کناف با متریال(متر مربع)

البته نوع متفاوتی از این ورق های گچی وجود دارد که در برابر حریق و آب مقاوم میباشد، اما از نظر قیمتی در سطح بالاتری نیز قرار دارد. پس حتما هنگام انتخاب و اجرای کناف این موضوع را به کارشناس خود متذکر شوید که محیط شما دارای رطوبت است یا خیر چرا که اگر نوع معمولی سقف گچی را استفاده نمایید پس مدتی دچار تغییر رنگ خواهد شد و ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید و همین موضوع هزینه ی بالاتری را برای شما رقم خواهد زد. ارزانترین سقف کاذببین سقف های کاذب 60در60 سقف های کاذب گچی است. که از لحاظ قیمت نسبت به دیگر سقف های کاذب ارزان، بوده و اولین سقف کاذب است. تایل های سقف کاذب ارزان، با یک لایه روکش pvc جلوی آن و پشت آن ورق آلومینیومی کشیده شده است. این تایل و یا سقف کاذب ارزان را برای مغازه، فروشگاه، پارکینگ، رستوران، استفاده می‌کنند.

تایل های سقفی یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع سقف کاذب محسوب می شود، که نوع ضدآب آن از نظر جنس و طرح تنوع بالایی دارد. یکی از ارزان ترین نوع تایل سقفی ضدآب ؛ پی وی سی است که شامل سفید مات، سفید براق و چاپی می شود، (از نظر قیمت سفید مات از دیگر محصولات نام برده ارزان تر است). سقف کشسان از سقف های مدرن برای دکوراسیون شمرده می شود و بیش از ۲۰ سال سابقه بین المللی دارد. این سقف با کمی فاصله از سقف اصلی نصب شده و جذابیت زیادی را به فضا اضافه می کند.

مهم نیست که شما در کدام شهر باشید، با “خدمت از ما” می‌ توانید به بهترین نصاب سقف کاذب در شهر خود متصل شوید. سپس باتوجه به نظرات مشتریان قبلی و پروفایل متخصصین، بهترین نصاب سقف کاذب را انتخاب کنید. در مدل یکپارچه، که اکثرا در منزل خود یا دیگران دیده ایم، قطعات نمی‌توانند از یکدیگر جدا شوند.