سکه کانال عوض کرد/ طلا ریزش کرد

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر قیمت سکه امامی ۴۴ هزار تومان و سکه بهار آزادی ۳۸ هزار تومان حباب دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت سکه دیروز در بازار تهران با کاهش روبه‌رو شد؛ تا جایی که سکه امانی تغییر کانال داد و به زیر کانال ۱۵ میلیون تومان آمد.

این در شرایطی است که قیمت نیم‌سکه و ربع‌سکه افت ۵۰ هزار تومانی قیمت را تجربه کرد، به طوری نیم‌سکه با قیمت ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رفت. سکه گرمی نیز ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان قیمت داشت.

۲۲۳۲۲۵


منبع: https://www.khabaronline.ir/news/1684069/%D8%B3%DA%A9%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%B9%D9%88%D8%B6-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%B7%D9%84%D8%A7-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

طلا ریخت

هر مثقال طلا نیز با افت ۶۲ هزار تومانی قیمت، روی عدد ۵ میلیون و ۸۳۱ هزار تومان ایستاد.

برخی کارشناسان عنوان می‌کنند نوسان محدود دلار موجب شده قیمت سکه هم سوخت کافی برای صعود نداشته باشد. از سوی دیگر ریزش قیمت اونس طلا توان معامله‌گران افزایشی را کاهش داده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت هر قطعه سکه امامی دیروز در بازار تهران با کاهش ۵۷ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۹۸۵ تومانی رسید. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز در مرز ۱۴ میلیون تومان قرار گرفت و ۱۴ میلیون و ۷ هزار تومان قیمت پیدا کرد.

در این میان، بررسی بازار طلا در روز گذشته، از ریزش قیمت‌ها حکایت دارد. هر گرم طلای ۱۸عیار دیروز در بازار تهران با ریزش ۱۶ هزار تومانی مواجه شد و سک میلیون و ۳۴۵ هزار تومان قیمت پیدا کرد.