شرایط خرید آنلاین ارز از صرافی ها/ فروش ارز مسافرتی هم آنلاین شد- اخبار پول | ارز | بانک – اخبار اقتصادی تسنیم

متقاضی پس از دریافت اطلاعات صرافی و تاریخ و ساعت مراجعه، باید شخصا با همراه داشتن کارت ملی و دو کارت بانکی به نام شخص، در زمان تعیین شده به صرافی مراجعه و ارز مورد نیاز را خریداری کند؛ با توجه به محدودیت سقف خرید، مجموع موجودی دو کارت برابر ارزش ریالی ارز مورد تقاضا باشد.

با توجه به پوشش سرفصل ارز توافقی برای تمامی مصارف، کلیه متقاضیان ارز مسافری نیز می‌توانند از همین سامانه و در سرفصل ارز توافقی مراجعه کنند.

در صورت تأیید صرافی، پیامکی حاوی اطلاعات صرافی و تاریخ و ساعت مراجعه برای متقاضی ارسال می-شود؛ این پیامک حداکثر تا 30 دقیقه پس از ثبت درخواست برای تقاضا‌های ثبت شده در بازه زمانی 10 تا 16 ارسال خواهد شد و در صورتی که خارج از بازه زمانی مذکور تقاضایی ثبت شده باشد، متقاضی باید در بازه زمانی 10 تا 10:30 روز بعد منتظر دریافت این پیامک باشد.

گفتنی است، در ادامه متقاضی با انتخاب نوع ارز، باید اقدام به انتخاب استان و شهر مورد نظر جهت دریافت ارز کند؛ سامانه برخط نزدیک­ترین صرافی‌های فعال و با ظرفیت خالی را  به ایشان معرفی خواهد کرد. پس از انتخاب یک صرافی توسط متقاضی، اطلاعات درخواست برای صرافی منتخب ارسال می­شود.

شایان ذکر است، عدم مراجعه متقاضی در بازه زمانی تعیین شده، به منزله انصراف از تقاضای خرید ارز خوا‌هد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیریت ارتباطات بازار متشکل معاملات ارز ایران اعلام کرد:  این سامانه به منظور تسهیل فرآیند خرید ارز اشخاص حقیقی و صرفه جویی در وقت متقاضیان طراحی شده است و جهت ثبت درخواست می­توان از طریق لینک my.ice.ir اقدام کرد.

متقاضی خرید ارز پس از ورود به سامانه از طریق ثبت کدملی و شماره موبایل، می­تواند اطلاعات هویتی و درخواست خرید ارز خود را ثبت کند.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2799351