شرکت آسانسور و پله برقی آسا در تهران حجره جو

شرکت آسانسور و پله برقی آسا در تهران حجره جو

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر با بیش از سه دهه تجربه با بکارگیری نیروهای متخصص درزمینه تولید و تامین کلیه قطعات آسانسور و پله برقی توانسته است به عنوان قطب اصلی صنعت آسانسور و پله برقی در ایران و در خاورمیانه شناخته شود. پله‌برقی ها و پیاده‌روهای متحرک یکی از پرکاربردترین سیستم هایی درون شهری هستند که برای تسریع حمل و نقل درون شهری در محل ورود و خروج شهروندان نصب می شوند. محل نصب آنها بر روی پل های عابر پیاده، فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و مترو، ترمینال های اتوبوسرانی و حرکت بین طبقات در مراکز خرید می باشد. فقدان سیستم های آسانسور و پله برقی در کشور باعث شد تا شرکت آسانسور و پله برقی بهران به تولید و ساخت گسترده سیستم های خدمات رسانی شهری در زمینه پله های برقی و پیاده روی های متحرک با استفاده از فناوری های نوین جهانی بپردازد.

برای اینکه در ارتفاع های زیاد و در مکان های پر تردد، جابجایی افراد با سرعت بیشتری انجام پذیرد، پله برقی طراحی و ساخته شد. پله برقی با به کار گیری از تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، توانسته تا زمان انتظار و فوت وقت که در سیستم آسانسور وجود داشته را از بین ببرد. نحوه کارکرد پله برقی بدین صورت است که، در یک چرخه تکراری، پلکان پله برقی همواره در گردش هستند، و پله های پنهان دقیقا در زیر پله های بالایی قرار می گیرند. موتوری که برای پله برقی ها در نظر گرفته می شود باید وزن افرادی که بر روی پله برقی می ایستند را تحمل کند.

نام گیری آن بخاطر این است که لبه های رو به پله آن دارای شانه هایی است که بین لبه های پله ها قرار میگیرد. این طراحی بدین جهت بکار رفته تا فاصله بین قسمت ثابت پلتفرم و پله ها را پرنموده و اجازه ندهد تا اشیا در این شکاف گیر کنند. اختراع پله برقی به شکل قابل استفاده برای عموم را به یکی از کارمندان شرکت آسانسور اوتیس بنام چارلز دی سیبرگ نسبت می دهند. مخلوق او، در نمایشگاه سال 1900 پاریس ارائه شد که موفق به کسب جایزه اول گردید.

نرخنامه مصوب کمیسیون فنی اتحادیه سال ۱۴۰۱ در خصوص هزینه های سرویس و نگهداری آسانسور پیشنهادی به اتاق اصناف ایران

چرخهای هدایت کننده، زنجیر پله ها، مجموعه پله ها ، گیربکسها و فلکه ها همگی قبل از ارسال از کارخانه، در داخل خرپا و در محل خود نصب می شوند. مواردی که ذکر شد تنها بخش بسیار کوچکی از پروژه های انجام شده توسط شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو است. علاوه بر آن شرکت هیدروفرکو در بسیاری از پروژه های تجاری و صنعتی همکاری داشته و انجام محاسبات سیستم های هیدرولیکی را برعهده گرفته است. شرکت آسانبرکاران عرشیان بر اساس پروانه بهره برداری مجوز تولید 375 دستگاه انواع پله برقی را در سال 1398 از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نموده است. هم اکنون کارخانه این شرکت در 10 کیلومتری دامغان به سمنان مشغول فعالیت می باشد. کلیه امور ساخت و تولید تحت لیسانس شرکت CANNY و استانداردهای جهانی است.

اطلاعات وب سایت

سیستم های پنوماتیکی نیز همانند سیستم های هیدرولیکی از نیروی سیالات برای به حرکت درآوردن سایر اجسام بهره گیری می کنند؛ با این تفاوت که سیالات مورد استفاده در سیستم های پنوماتیکی، به جای مایعات، گازها مرجع هستند. این سیستم ها نیز در بسیاری از صنایع و کارخانجات و … کاربرد دارند. شرکت لاران صنعت، از برترین تأمین کنندگان قطعات پنوماتیک می باشد که کیفیت، ایمنی و بازدهی بالا را جزو معیارهای اصلی خود قرار داده است.

  • همچنین با توجه به عدم واسطه گیربکس اتلاف انرژی در این موتورها بسیار کم بود و کیفیت حرکتی در صورتی که کنترلر به درستی تنظیم شده باشد بسیار مطلوب خواهد بود؛ از طرفی موتورهای گیرلس با توجه به تعداد دور کمتر در دقیقه نسبت به موتورهای گیربکسی کم صداتر هم می‌باشند.
  • ساختمان‌ها نیز بر اساس ارتفاع به چهار گروه زیر تقسیم می‌شوند که در طراحی آسانسور و پله برقی بسیار مهم و تأثیرگذار است.
  • چیدمان موازی در مکان هایی که فضای کافی برای پاگرد وجود دارد، در نظر گرفته می شود.