صرافی Coinex چقدر کارمزد می گیرد؟ -ایران ارز دیجیتال

دارایی های OVRLland را می توان با تجربیات OVRE موجود در بازار OVR تنظیم و تقویت کرد. سازندگان بازار(Maker ) معامله گرانی هستند که با قیمت مشخصی می فروشند یا می خرند. اگر این ضریب 2X بوده است، پس وامی که اعطا خواهد شد دو برابر میزان ذخیره شخص می باشد. VIP پنج : یعنی میزان ذخیره توکن CET در کیف پول شما برابر یا بیش از 1000,000 توکن باشد. CoinEx در مقایسه با سایر صرافیها، کارمزد معاملاتی پایینی دارد که با حجم بالای معاملات کاهش می یابد. در صورت استفاده از توکن CET نیز میتوان کاهش مضاعفی در مبلغ کارمزدها ایجاد کرد. در ضمن اگر در این مدت زمان نتوانستید که برداشت خود را تأیید کنید، مجددا باید رمز دوم یکبار مصرف جدید را وارد کرده و یا تیکت ارسال نمایید. اما سوال اینجاست که رمز ارز و توکن بومی معرفی شده چقدر خوب است و ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب را دارد یا خیر؟

در حال حاضر صرافی CoinEx با ایرانی ها مشکلی ندارد و به عنوان یک صرافی بین المللی که خدمات زیادی را ارائه میدهد و از ارزهای زیادی بیشتیبانی میکند، یک انتخاب خوب است. ترکیبی از کوین های مختلف کریپتو و جفت ارزهای معاملاتی فیات، افراد را قادر میسازد تا از بین یک دسته منحصر به فرد انتخاب کنند. پشتیبانی می کند و امکان ترید جفت ارز ها را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این، کاربران می توانند با مراجعه به وبسایت رسمی این صرافی، لینک دانلود مستقیم برنامه را دریافت کنند. همچنین کاربران نمیتوانند وجوه خود را به صورت نقدی یا ارزهای فیات برداشت کنند. برای تغییر زبان، کافی است از سمت راست بالا، روی English/USD کلیک کرده و زبان فارسی را انتخاب کنید تا تمامی خدمات صرافی کوینکس برای شما به صورت فارسی نمایش داده شود.

VIP دو : یعنی میزان ذخیره توکن CET ( توکن کوینکس ) در کیف پول شما برابر یا بیش از 50,000 توکن سایت صرافی کوینکس باشد. VIP یک : یعنی اینکه میزان ذخیره توکن کوینکس در کیف پول شما برابر یا بیش از 10,000 توکن باشد. صرافی کوینکس یک Exchange غیر متمرکز بر پایه پروتکل اجماع Tendermint است. اما بهتر است کاربران ایرانی با آی پی غیر ایرانی وارد این صرافی شوند. شما در صرافی کوینکس بدون احراز هویت تا ۱۰ هزار دلار میتوانید به صورت روزانه واریز و برداشت داشته باشید و حتی اگر مبالغ بیشتری را برای واریز و برداشت مد نظر داشته باشید، به سادگی میتوانید احراز هویت با مدارک ایرانی انجام دهید. این توکن ارزش بازاری حدود ۵۴ میلیون دلار دارد و در رتبه ۴۶۳ بازار قرار گرفته است.

حتماً میدانید که یکی از مهمترین مسائل مربوط به صرافی های ارز دیجیتال حجم معاملات آنها است. پس از ترخیص داخلی، صرافی حواله ها را به آدرس های کیف پول وارد شده صادر میکند. علاوه بر این، به دلایل امنیتی مانند بسیاری از صرافی ها، CoinEx از پروتکل HTTPS و همچنین ذخیرهسازی کیف پول سرد استفاده کرده است. CoinEx یکی از بزرگترین صرافی های موجود در حوزه ی ارزهای دیجیتال است که به طور رسمی اعلام کرده میزبان ساکنین داخل ایران میباشد و حتی پاسپورت ایرانی را برای احراز هویت قبول دارد.

اشاره کنیم. متقابلا از جمله معایب این صرافی میتوان به ؛ پشتیبانی از تعداد رمز ارزهای محدودی در معاملات فیوچرز (Futures) ، تعیین حداقل مبلغ واریزی و پشتیبانی نکردن از ارزهای فیات ( برای مطالعه مقالهای درباره مقایسه پول فیات و ارز دیجیتال اینجا کلیک کنید.) اشاره کرد. VIP صفر : یعنی میزان ذخیره توکن CET در کیف پول شما صفر باشد. VIP چهار : یعنی میزان ذخیره توکن CET ( توکن کوینکس ) در کیف پول شما برابر یا بیش از 500,000 توکن باشد. VIP سه : یعنی میزان ذخیره توکن CET در کیف پول شما برابر یا بیش از 200,000 توکن باشد. با این حال، این سپردهها همیشه از کارت های اعتباری پشتیبانی نمیکنند، در این صورت کاربران باید سایر دارایی های دیجیتالی را با استفاده از دارایی های فیات خریداری کنند و سپس آنها را با ارز دیجیتال مبادله کنند.