عالی ترین روش های لوله بازکنی تهران و رفع گرفتگی فاضلاب

ابزارهای کارآمد و فراوانی در این حوزه وجود دارد که کمک زیادی برای رفع گرفتگی لوله ها انجام می دهند.البته در کنار این ابزار ها تجربه فردی که کار لوله بازکنی به آن سپرده شود مهم است.

ابزارهای اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

فنر زنی و  رسوب تراشی لوله

  • شرکت نوین لوله دارای یک شعبه دیگر در منطقه لوله بازکنی پونک می باشد که به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

    تلمبه یا چاه بازکن البته از نوع مرغوب و انعطاف پذیر آن برای رفع گرفتگی های سینک ظرفشویی یا کف شور مناسب می باشد. کار با این وسیله این گونه است که شما قسمت منعطف چاه بازکن را به ورودی کف شور یا سینک فشار می دهید . تا هیچ گونه هوایی ردو بدل نشود . سپس با ایجاد چند مرتبه کشش به ورودی فاضلاب راه تخلیه آب باز می شود.

    محلول های خانگی و در دسترس

    تمامی همکاران ما در شرکت  loolebazkoni.com به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان می باشند. ارائه ی خدمات با کیفیت با ابزار های بروز و پیشرفته همچنین با قیمت های مناسب در الویت کار ما است.

    فنر دستی :

    فنر زنی با ابزارآلات مدرن

  • این وسیله هزینه زیادی نداشته و به راحتی در دسترس است. خرید یک فنردستی به طول 2 تا 5 متر در اکثر رفع گرفتگی های جزئی کارساز خواهد بود. نحوه کار این گونه است که شما از یک سمت فنر با کمک دست، نیرویی وارد می کنید تا سمت دیگر فنر به عامل گرفتگی متصل شود. سپس با چند مرتبه فشار فنر به لوله مسیر لوله باز می شود.

    تمیزی و شستشوی محل گرفتگی

  • عالی ترین روش های لوله بازکنی تهران و رفع گرفتگی فاضلاب

    برای صرفه جویی در هزینه های مربوط به فاضلاب می توانید از یک شرکت معتبر در این حوزه کمک بگیرید. این شرکت علاوه بر خدمات شبانه روزی و پاسخگویی 24 ساعته با مناسب ترین قیمت به راحتی مشکلات فاضلاب را برطرف می کند.

    در این میان وسیله هایی نیز وجود دارند که کاملا با نیروی دست نیروی لازم را بر عامل گرفتگی وارد کرده و انسداد لوله را برطرف می کنند. ابزاری مانند مشکل گشا، فنر دستی، چاه بازکن، آویز لباس و چنگک چاه یا همان انبر فاضلاب کاربرد فراوانی دارند.

    امروزه شرکت های لوله بازکنی پاسداران از ابزارهای زیادی برای رفع گرفتگی های فاضلاب استفاده می کنند. این ابزارها، سرعت کار را چند برابر کرده تا مراحل فنر زنی بدون تخریب به لوله انجام شود. هزینه های خریداری این ابزارها بسیار بالا می باشند . بهتر است از یک شرکت لوله بازکنی معتبر درخواست خدمات نمایید.

    ابزاری کارآمد و قابل حمل دارای یک موتور قوی است. که انواع فنر ها و سر فنرها را با قدرت و سرعت بالا درون لوله را  به چرخش در می آورد. سپس با تراش رسوبات توسط سر فنر تراش، داخل لوله را مانند روز اول تمیز می کند.

    ابزار اتوماتیک که با نیروی برق شهری کار می کنند. ابزارهای مانند دستگاه موشکی، ژنراتور برق دستگاه مکش، واترجت، کمپرسور یا پمپ تراکم هوا از ابزار مهم در فنر زنی چاه فاضلاب هستند.

    ضد عفونی تمامی ابزار ها و فنر ها قبل از انجام کار

  • وارد کردن فنر به داخل سیفون و کفشور فاضلاب

  • برای رفع گرفتگی لوله ها باید از افراد مجرب و متخصص در این حوزه کمک گرفت. در صورت عدم تجربه و مهارت فرد موجب آسیب به سیستم لوله کشی و اتصالات آن می شود.

    قیمت لوله بازکنی تهران

    تشخیص نوع گرفتگی توسط متخصص لوله بازکنی

  • کمپرسور توسط یک مخزن به یک شلنگ کوچک متصل می شود. و از نظر ابعادی از دستگاه موشکی بزرگ تر است. در مکان هایی مانند توالت فرنگی کاربرد دارد. با تنظیم فشارسنج، مقداری هوا وارد مخزن می شود. با فشار اهرم، مقدار قابل توجهی از هوا را وارد لوله می شود. این فشار هوا که به طور ناگهانی آزاد می شود. عامل گرفتگی را از سیفون فاضلاب خارج می کند.

    کم ترین خرابی و کثیف کاری

  • مراحل کار لوله بازکنی تهران

    1. در بعضی مواقع با هیچکدام از ابزارهای نامبرده دسترسی ندارید. بهتر است از موادی گازدار مانند نوشابه، یا با ترکیب سرکه، نمک و جوش شیرین محلولی بسازید. محلول به دست آمده از سه ماده فوق درون لوله واکنش داده و چربی ها و روغن ها را از لوله پاکسازی می کند.

      مزایای انتخاب لوله بازکنی نوین

      • سختی کار و مدت زمان انجام کار: برخی از گرفتگی ها جزئی هستند برای مثال لوله های حمام و روشویی اکثرا توسط مو و انداختن وسیله درون چاه اتفاق می افتد که این موارد با هزینه ی کم و با فنر های معمولی انجام می شود و زمان کار کمتری دارد.

      • پاکسازی کامل رسوب و جرم

      • رفع گرفتگی های سخت با ابزار و مواد مخصوص

      • عالی ترین روش های لوله بازکنی تهران و رفع گرفتگی فاضلاب

        چاه بازکن :

        شرکت لوله بازکنی تهران یکی از شعبه های معتبر و موفق در حوزه ی تخلیه چاه و تاسیسات کل تهران است که به صورت شبانه روزی و آنلاین در خدمت شما می باشد.

        اتصال فنر یا سر فنر مخصوص به دستگاه

      • گرفتگی و انسداد در لوله های و فاضلاب به طور ناگهانی برای خیلی از شما پیش آمده است. پیشنهاد می شود هر چند ماه یکبار سرویس دهی از لوله ها مرتبا انجام شود. منازل مسکونی سالانه هزینه های زیادی برای رفع مشکلات لوله و فاضلاب صرف می کنند. برای رفع گرفتگی های لوله از متخصصین فعال و باتجربه بهره مند شوید.

        استفاده از  ابزار متناسب با نوع گرفتگی لوله

      • استفاده از پمپ کمپرسور و واتر جت: برخی از ساختمان های قدیمی لوله کشی چدنی دارند و اگر منجر به گرفتگی فاضلاب شوند با فنر و دستگاه های لوله بازکنی رفع نمی شود در این موارد از دستگاه های واترجت یا کمپرسور استفاده می شود.

    در آوردن وسیله از چاه فاضلاب

    دستگاه موشکی ( ژنراتور برقی ) :

    هزینه های بازکردن لوله ها با توجه به سختی کار همچنین نوع ابزار مصرفی و چند مورد دیگر برآورد می شود. البته تمامی متخصصین نوین لوله سعی بر این دارند که مناسب ترین قیمت را در ازای کار باکیفیت از مشتری دریافت کنند.

    1. نسبت به ابزارهای دیگر از قدرت و سرعت فوق العاده ای برخوردار است. دارای یک شلنگ با مقاومت بالا نسبت به فشار  آب است. هنگام کار با این ابزار، از یک پارچه دهانه تمام لوله ها را حتما بپوشانید. با آزاد سازی اهرم دستگاه، شلنگ را درون لوله می چرخد. واترجت مانند یک چاقو تمامی رسوبات از جداره لوله را پاکسازی می کند. در گرفتگی های شدید و لوله های متراژ بالا مناسب می باشد.

      ابزارهای دستی و مقرون به صرفه در لوله بازکنی پونک

      کمپرسور( پمپ تراکم ) :

      نوع ابزار مصرفی: هنگام بارش باران اکثرا راه آب پشت بام و ناودانی منجر به گرفتگی می شود اما علت آن چیست؟ شن و ماسه های موجود در پشت بام و غبار موجود در هوا همراه باران به درون فاضلاب می رود و داخل لوله جمع می شود در نهایت انسداد سختی را ایجاد می کند که این موارد با دستگاه های موشکی و ابزار های سه نظام باید رفع شود و معمولا زمان بیشتری می برد.

    2. این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.


    منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-30/687598-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%A9%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D9%81%D8%B9-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B6%D9%84%D8%A7%D8%A8

    واترجت :

    اغلب به طور ناگهانی اجسامی مانند ( فرچه توالت، گوشی همراه، طلا، سوئیچ و…) را به درون چاه می افتد.  باعث انسداد مسیر می شوند و باید سریعا خارج شوند. ابزارهایی مانند جارو برقی صنعتی، انبر های مشکل گشا می توانند چاره ساز باشند.

    ابزارهای مهم رفع گرفتگی لوله ها

    تضمین با فاکتور معتبر