فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۲۱ آذر

جدایی – بحران

– عبور از یک مرحله سخت و حساس

– موفقیت های مالی و اقتصادی

– غصه برای یک عشق نافرجام

مرد قابل اعتماد – توانگری

– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات

 

فال تاروت روزانه متولدین آذر

توضیح :

 

فال تاروت روزانه متولدین دی

شما برای یک شروع تازه، حتی یک جهش بزرگ آماده می شوید. قدرت زمان کنونی را تجربه کنید. زندگی یا یک ماجرای متهورانه است و یا هیچ! به صدایی که از اعماق قلب تان برمی خیزد اعتماد کنید. حتی اگر ترس شما را به عقب بر می گرداند، جرات کرده و خود را برای رشد شخصی و یا تغییر جهتی شگفت انگیز آماده کنید.

– مراقب باشید تا انتخاب صحیحی نمایید.

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.

– می خواهید هدف بزرگی را به انجام برسانید.

فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.

با درک این حقیقت که چگونه خود را فریب می دهم، یا صدای درونم را انکار می کنم، به اصل خود پی می برم.

مهارت کاری – پیشرفت

عبارت شفابخش :

عبارت شفابخش :

توضیح :

ازدواج – تصمیم مهم

عبارت شفابخش :

دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

– یک تاجر بالیاقت و باهوش

عبارت شفابخش :

تغییرات مثبت – اتفاق مهم

حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

چرخ اقبال یک سمبل قدیمی و نمایانگر بخت است و قادر است اتفاقات و تجربیات زیادی را در زندگی شما بپروراند.

– رو به راه شدن کارها

توضیح :

بی تصمیمی

– شما احتیاج به یک تغییر و تحول دارید

– می خواهید هدف بزرگی را به انجام برسانید.

سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.

 

فال تاروت روزانه متولدین تیر

– شاید برای انجام کاری به تمر کز نیاز باشد

– چرخش غیر منتظره اقبال در جهت مثبت

– تلفن ، تلگراف ، پیغام

– مات و مبهوت ماندن

– یک پیشنهاد تازه ، انگیزه ، نیروی زندگی.

– یک پیشنهاد تازه ، انگیزه ، نیروی زندگی.

– آشتی

شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.

عبارت شفابخش :

– قابلیت اعتماد و اعتبار

پیشنهاد جدید – یک جهش

هم اکنون برای معجزه ی زندگی ام آماده هستم.

– ازدواج – عشق و زیبایی

– گاهی معنی انتخاب میان دو عشق

– تصمصم گیری مهم

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

 

فال تاروت روزانه متولدین آبان

– در گیری با حس درونی در مورد اینکه کسی را واقعا دوست دارید یا نه؟

– ناسازگاری و مشاجره

اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.

توضیح :

عبارت شفابخش :

عبارت شفابخش :

درستکاری و اعتماد به نفس من قلب کسانی را که دوست می دارم می گشاید.

– موضوع قانونی به نتیجه می رسد

– غم

توضیح :

– به نتیجه اعمال رسیدن

عبارت شفابخش :

حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

– اشک

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذاری


منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-244/687747-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AA-%DA%A9%D8%A8%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%B0%D8%B1

توضیح :

عبارت شفابخش :

هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

شما برای یک شروع تازه، حتی یک جهش بزرگ آماده می شوید. قدرت زمان کنونی را تجربه کنید. زندگی یا یک ماجرای متهورانه است و یا هیچ! به صدایی که از اعماق قلب تان برمی خیزد اعتماد کنید. حتی اگر ترس شما را به عقب بر می گرداند، جرات کرده و خود را برای رشد شخصی و یا تغییر جهتی شگفت انگیز آماده کنید.

زیان – پشیمانی

از آنچه که زندگی به من می بخشد برخوردار می گردم، اتحاد زیبای عاشقانه مرا سیراب می کند.

در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

 

فال تاروت روزانه متولدین مهر

– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید

شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

– شروع یک ماجرای عاشقانه یا یک ارتباط دوستانه

 

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

– بی تصمیمی و سکون

– یک دوره رکود و بی تکلیفی

هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.

سرعت کارها – خبر مهم

– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی

– تغییرات موفقیت آمیز در مسیر زندگی

– مراقب باشید تا انتخاب صحیحی نمایید.

– مسافرت

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

عبارت شفابخش :

شما در مقابل امکان یک پیشرفت بزرگ و غیره منتظره ایستاده اید! اگر معجزه ای به وقوع نمی پیوندد حتما اشکالی در کار است. قانون چرخ این است که هیچ چیز ثابت باقی نمی ماند. بنگرید که چه چیزی را باید تغییر دهید تا به وضعیت بعدی انتقال یابید. در غیر این صورت در خطر بازگشت به همان جایی هستید که شروع کردید.

توضیح :

 

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

توضیح :

پیشنهاد جدید – یک جهش

– کسب مهرت در انجام کاره

– جدایی

من هم اکنون از قلبم پیروی می کنم و به آن سو که مرا می خواند حرکت می کنم.

توضیح :

من هم اکنون برای تجلی یک عشق شورانگیز آماده هستم.

هشت سکه پیام آور موفقیت آمیز کارهایی است که هم اکنون مشغول تکمیل و اجرای آن هستید. اکنون زمان برداشت یا اعطای ثروت تازه رشد یافته نیست. تلاش های شما به ثمر خواهند رسید و پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.

توضیح :

ثروت درونی من در جریان رشد و شکوفایی است و از ظرافت و زیبایی برخوردار است.

شما در مسیر درست قرار دارید! استعدادهایی که مدت درازی مخفی مانده اند به ظهور می رسند. اندیشه کنید، احساس کنید و خلاقیت خود را عینیت ببخشید. ابتکار و اصالت شما بطور طبیعی کانون توجه دیگران است.

– ضرر و زیان در تجارت

– پیمان دوستی

– جابجایی

این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.

امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید.

توضیح :

– یادگیری یک حرفه یا تجارت

توضیح :

نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

– نا امیدی

حکم قانونی

 

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

– نامزدی

پیمان – ماجرای عاشقانه

از فعالیت هایی که مرا سازنده و با نشاط می کند، استقبال می کنم.

عبارت شفابخش :

عبارت شفابخش :

من هم اکنون از قلبم پیروی می کنم و به آن سو که مرا می خواند حرکت می کنم.

من در کانون خود برقرار هستم.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

چرخ اقبال ضرورتا آنچه را که می خواهید به شما نمی دهد، اما آنچه را که برای پیشرفت و تحول نیاز دارید برایتان میسر می سازد و به شما یادآور می شود که می بایست به فکر فردا باشید.

آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

 

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

آرامشی عمیق قلب مرا پر می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت