فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز یکشنبه ۱۳ شهریور

– تسلط بر انجام دو یا چند کار مختلف که جنبه های موفقیت آمیز بهمراه دارد

توضیح:

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

– غصه برای یک عشق نافرجام

شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید

عبارت شفابخش:

شما برای یک شروع تازه، حتی یک جهش بزرگ آماده می شوید. قدرت زمان کنونی را تجربه کنید. زندگی یا یک ماجرای متهورانه است و یا هیچ! به صدایی که از اعماق قلب تان برمی خیزد اعتماد کنید. حتی اگر ترس شما را به عقب بر می گرداند، جرات کرده و خود را برای رشد شخصی و یا تغییر جهتی شگفت انگیز آماده کنید.

– یک قلب پر درد

تلاش در باز کردن گره ها

– پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد

– نامزدی

نوباوه شمشیر از شما می خواهد که این وضعیت های دشوار را بپذیرید و نسبت به پرگویی و شایعه پراکنی های اطرافیان هشیار باشید. با پذیرش این آزمایشات و مستولی شدن بر آنها نیرومندتر و مقاوم تر خواهید شد. نوباوه شمشیر ضمنا می تواند نمایانگر فرزند یا نوجوانی در زندگی شما باشد که موجبات اینگونه مبارزات را در شما بوجود می آورد.

اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.

توضیح:

عبارت شفابخش:

شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.

– اتفاق غیره منتظره

توضیح:

این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.

عبارت شفابخش:

توضیح:

– سقوط از مقام

قاطعیت – تصمیم

– پایداری زیر بار مشکلاتی که رو به اتمام است

عبارت شفابخش:

– پیمان دوستی

توضیح:

من هم اکنون از قلبم پیروی می کنم و به آن سو که مرا می خواند حرکت می کنم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین دی

– کسی که بارسنگینی از یک مئولیت را بر دوش می کشد

من از جهت درونی و بیرونی ثروتمند و سعادتمند هستم، و از همه چیز با حق شناسی و بخشندگی لذت می برم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین بهمن

در حال حاضر عاقلانه آنست که در سرمایه گذاری های جدید یا تعهدات عمده شرکت نکنید. مگر آنکه در زمینه مطالعه و یادگیری مهارت ها باشد.

– از نیروهای مافوق مدد بگیرید برای کاری که دیگران توانایی انجام آن را ندارند ولی شما به راحتی از عهده آن بر می آیید

این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.

نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش:

– آشتی

عبارت شفابخش:

من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین شهریور

توضیح:

– پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد

عبارت شفابخش:

امکانات خلاق من هیچگونه محدودیتی ندارند.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین آذر

حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

– مراقب باشید تا انتخاب صحیحی نمایید.

– نا امیدی

عبارت شفابخش:

پیشنهاد جدید – یک جهش

زیان – پشیمانی

در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

طغیان من (یا نوباوه من) مثبت، سازنده و خلاق است.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین آبان

نیاز است که محدودیت ها و فضای خود را گسترش دهید. شما توانایی های درخشانی در اختیار دارید که می توانید از ثمرات آن دیگران را نیز برخوردار سازید. زمانی که به این کارت برخورد می کنید، خود را بصورت فرستاده ای بنگرید که ماموریت اجرای طرحی را بعهده دارد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید


منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-30/665323-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AA-%DA%A9%D8%A8%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%DB%8C%DA%A9%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B1

توضیح:

– یک اتفاق مهم

– فهمیدن یک جریان به طور ناگهانی

در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

آنچه در زندگی من اتفاق می افتد، ایمان، امید و عشق را در من گسترش می دهد.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین خرداد

– شروع یک ماجرای عاشقانه یا یک ارتباط دوستانه

پیمان – ماجرای عاشقانه

از آنچه که زندگی به من می بخشد برخوردار می گردم، اتحاد زیبای عاشقانه مرا سیراب می کند.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین اردیبهشت

– زنده دلی و امیدواری

– شخصی که برای مشورت در کار مناسب است

توضیح:

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین فروردین

– اراده ، مهارتهای سازمان یافته ، شروع کار جدید

توضیح:

– یک اتفاق مهم

– خبر تلفنی یا نامه .

با درک این حقیقت که چگونه خود را فریب می دهم، یا صدای درونم را انکار می کنم، به اصل خود پی می برم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین مهر

این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

توضیح:

عبارت شفابخش:

برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. دو سکه به شما تاکید می کند تا به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد.

شخصیت قانونی – قدرت

– می خواهید هدف بزرگی را به انجام برسانید.

پیام – نامه – شایعه

عبارت شفابخش:

تجلی نیروهای بالقوه من موجودیت مرا معنا می بخشد.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین تیر

– استعداد کنترل کردن دو موقعیت در آن واحد

– موضوعات و مذاکرات خانوادگی

بهم خوردن نقشه ها

– خبرچین و غیر قابل اعتماد

توضیح:

– ضربه ناگهانی

عبارت شفابخش:

– یک پیشنهاد تازه ، انگیزه ، نیروی زندگی.

بار مشکلات

حمایت خانواده

عبارت شفابخش:

من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم.

هر روز از هر جهت منظم تر و مسلط تر می شوم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین اسفند

– ضرر و زیان در تجارت

شروع خوش یمن

توضیح:

– خرید یا فروش املاک در شرایط مناسب

قاطعیت – تصمیم

– مشکلاتی که به زودی حل می شوند

من حق دارم که از انگیزه های زندگی و احساسات واقعی خود پیروی کنم.

فال تاروت کبیر روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ متولدین مرداد

– یک نو جوان بی باک و زرنگ ، قدری مزاحم که به احساسات دیگران بی توجه است

در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

– استعداد هایی که باید به کار گرفته شوند

دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.

– اوضاعی که به دلیل شایعه پراکنی و خیالپردازی مشکل و پیچیده شده است

– کار دادگاهی که با موفقیت انجام می گیرد

– شخص با افکار و ایده های منطقی