فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه ۱۴ آبان

توضیح:

– رضایت از موقعیت مالی

من در جستجوی آگاهی عمیق تری هستم.

عبارت شفابخش:

نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

تکامل عشق – سعادت

– غصه برای یک عشق نافرجام

گشایش

در زمینه ی کاری و هنری، فرصت بی همتایی است. کارهای خلاق، ذهن را همانند حواس متمرکز نگاه می دارد.

– اقدامات نیکوکارانه

عبارت شفابخش:

– برداشت نادرست از یک حرف یا اتفاق

توضیح:

موفقیت – خوشبختی

این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

– رها کردن وابستگی های عاطفی

توضیح:

زیان – پشیمانی

حکم قانونی

– آغاز دوره ای جدید

از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.

اگر ازدواج نکرده اید، زوج مناسب خود را بازخواهید یافت و به شکوفایی خود کمال خواهید بخشید.

– دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن

– عبور از یک مرحله سخت و حساس

توضیح:

– موفقیت افراد خانواده در کنار هم

عبارت شفابخش:

توضیح:

– نا امیدی و افکار بیهوده

– نا امیدی در عشق

– تحمل مشکلات

– یک ازدواج خوب

– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است

– ارتقاء شغل و جایگاه اجتماعی

حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

عبارت شفابخش:

عبارت شفابخش:

– شاگرد ممتاز و دانش پژوه

نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

آنچه را باید بدانم هم اکنون به روشنی در می یابم. از اراده ی متعالی پیروی می کنم و آن را می پذیرم.

فال تاروت روزانه متولدین دی

یک موقعیت عالی

اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

مذاکره و تایید

توضیح:

عبارت شفابخش:

تسلیم و رضا – ایثار

توضیح:

– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید

من خوبی ها و زیبایی ها را به زندگی خود دعوت می کنم و با تمام وجودم به آنها خوشامد می گویم.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

– موضوع قانونی به نتیجه می رسد

عبارت شفابخش:

عبارت شفابخش:

– ضرر و زیان در تجارت

– گشایش در کارها

– نا امیدی

– یک پیام خوب در زمینه مالی

توضیح:

پایان یک ارتباط

توضیح:

عبارت شفابخش:

هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

– موفقیتی که مستلزم تایید و تصویب دیگران باشد

پرتو الهی بر من جاری می گردد و مرا رهبری می کند.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت.

توضیح:

من در کانون خود برقرار هستم.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

توضیح:

عبارت شفابخش:

عبارت شفابخش:

– ترس از مسئله ای که اصلا وجود ندارد

– به نتیجه اعمال رسیدن

– نگرش اشتباه

– شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است

– اتفاقی که همه افراد خانواده از آن خوشحال خواهند شد

زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم به من می بخشد.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

کار خود را با تمام عشق و ذوقی که دارم به ثمر می رسانم.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

– موفقیت از طریق تلاش و کوشش

– انجام مرحله اولیه کار و مذاکره برای مراحل بعدی

من هم اکنون برای انرژی جدیدی که به زندگیم راه می یابد آماده هستم.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

با درک این حقیقت که چگونه خود را فریب می دهم، یا صدای درونم را انکار می کنم، به اصل خود پی می برم.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.

– خوشبختی و سعادت

وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

نگرانی

– تشکیل خانواده

– شروع تجارت موفق

– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

عبارت شفابخش:

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

سند – حکم

الهه ی خورشید برای شما پیام آور نور و شادی است و اینکه آرزوهایتان بوقوع می پیوندند. در آنچه که تقبل کرده اید از کامیابی بی نظیری برخوردار خواهید شد.

– تکامل در هنرها و علوم

من انرژی و قدرت خود را به آسانی منتقل می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

– موفقیت زوج جوان در زندگی

شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.

بسوی اهداف والاتر – عزم رفتن

پاسخ شما منفی است. اگر در این فکر هستید تا در زمینه ای، تصمیم مهمی بگیرید این کارت به شما هشدار نفی می دهد. حداقل بدانید که زمان جاری زمان مناسبی برای اجرای تصمیم شما نمی باشد.

توضیح:

شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

– بهم خوردن نقشه ها و طرح ها

– شکوفایی استعدادها

– از هم گسیختگی در زندگی خانوادگی

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید


منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-244/678831-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AA-%DA%A9%D8%A8%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86

آنچه را که نیاز دارید در دسترس شماست! فرصت های طلایی را از دست ندهید. خود را با طرح ها، اقدامات و تجربیات جدیدی که به شما روی آورده اند مشغول سازید. تصمیم بگیرید و سپس تعهدات لازم را عهده دار شوید. وقت را مغتنم شمارید. منتظر نباشید تا اتفاقی بیافتد و یا دیگران از شما پیشی بگیرند.