فال ماهانه؛ طالع بینی و فال شهریور ۱۴۰۱ / پیش بینی اتفاقات شهریور ماه

قدر فرصت ها را در زندگی خود بدانید، به خصوص فرصت هایی که در رابطه با حیطه کاری شماست. در میان دوستان خود محبوبیت خاصی پیدا کرده اید، دلیل آن تغییر رویه و اخلاق پسندیده ای است که پیدا کرده اید. شهریورماه تحرکات جسمانی هم از نظر جسمی برایتان مناسب است و هم از نظر روحی شما را تقویت می کند. بالاخره تصمیم تازه ای برای آینده گرفته اید که البته با موانع و مشکلاتی روبرو خواهید شد اما باید با اراده ای مصمم گام بردارید، مطمئن باشید موفقیت از آن شماست. از این شاخه به آن شاخه پریدن فقط وقت و انرژی تان را تلف می کند. حرفی را زده اید، که دائم خود را برای گفتنش سرزنش می کنید. آب ریخته به جوی بر نمی گردد.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۵ شهریور

در نوشیدن زیاده روی نکنید. مرور گذشته در حال حاضر خاصیتی جز افسرده کردن شما ندارد. از گذشته درس بگیرید و محکم و امیدوار به سوی آینده بروید. باید منطقی باشید و از بزرگ کردن اتفاقات کوچک بپرهیزید. در این ماه شخصی به جایتان تصمیمی می گیرد و باری را از روی دوشتان بر می دارد. حرفی از کسی می شنوید که نظرتان را در مورد یک سرمایه گذاری عوض می کند. برای رسیدن به نیتتان لقمه را دور سرتان نچرخانید. شهریورماه در کنار تلاش و کوشش فراوانی که می کنید به آمار هم توجه کنید، اگر بی گدار به آب بزنید به سر منزل مقصود نخواهید رسید. گرهی که در کارتان افتاده باز خواهد شد.

بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ شهریور

فال ماهانه؛ فال شهریور ماه

طالع بینی ماهانه متولدین آذر

بهترین روز ماه برای شما: ۸ شهریور

بهترین روز ماه برای شما: ۱۲ شهریور

ماه گذشته همه کارهایتان با تاخیر انجام شده و متاسفانه بسته یا نامه ای که در انتظارش هستید یا خبری که می خواهید بشنوید هم با تاخیر به شما داده خواهد شد. انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و دائم خود را با دیگران مقایسه نکنید و با خودتان مهربانتر باشید. این روزها هم می گذرد. از یک مشاجره دوری کنید. برای خودتان کمی وقت بگذارید. این روزها سرتان بسیار شلوغ است. در مورد مسائل عاطفی و عاشقانه اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم بگیرند. این ماه به هیچ وجه در کاری که تخصص و آگاهی ندارید وارد نشوید و اظهار نظر هم نکنید چون به ضررتان تمام می شود. سری را که درد نمی کند بیهوده دستمال نبندید.

بدترین روز ماه برای شما: ۳۱ شهریور 

فال و طالع بینی ماهانه متولدین تیر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۸ شهریور

فال ماهانه متولدین آبان

شما در حرفه یا هنری دارای استعداد برجسته ای هستید، تمرین و پر کاری این استعداد را تقویت و شما را به جای خوبی می رساند. این ماه از شخصی در فامیل دیدن کنید، دلتنگ شماست. برای گفتن حرفی باید از شخصی کسب اجازه بگیرید. تا می توانید از یک بحث خانوادگی بپرهیزید. شهریور ماه جهت انجام پروژه بزرگی که از مدت ها پیش به دنبال آن بودید بستر و فضای لازم فراهم خواهد شد، تعلل در این زمینه به صلاحتان نیست. یک خبر جالب شما را غافلگیر خواهد کرد. به خودتان سخت بگیرید و حرفی را که فکر می کنید نمی توانید به زبان بیاورید بگویید، بعد از گفتنش به خودتان افتخار می کنید.

بدترین روز ماه برای شما: ۲۱ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۲۷ شهریور

فال و طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

حرف های کسی که انرژی منفی دارد و مدام از شما ایراد می گیرد را نشنیده بگیرید و با او کمتر صحبت کنید. در مورد یک مسئله هدف اصلی و اولیه تان را گم کرده اید و دائم دور خودتان می چرخید. رابطه عاطفی تان بی مشکل است اگر مسائل را با هم قاطی نکنید. نذرتان را ادا کنید. شهریور ماه مسئله ای نگرانتان خواهد کرد مطمئن باشید  از صبر و تحمل ضرر نخواهید کرد، این چرخ به نفع شما خواهد چرخید. برای انجام کاری نظر شما پرسیده می شود، از سر خستگی و ناراحتی جوابی ندهید که بعدا پشیمان بشوید. حامل خبری خوش خواهید بود.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۰ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ شهریور

فال و طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

بهترین روز ماه برای شما: ۲۰ شهریور

در هنگام تهیه مایحتاج به قدر کفایت خرید کنید. این ماه تصمیمی که مدتهاست برای گرفتنش دچار شک و تردید هستید بالاخره خواهید گرفت و اوضاع بهتر از آنچه که فکر می کنید پیش خواهد رفت. لازم است در برنامه هایتان تغییراتی بدهید. از تغییر نترسید به نفع شماست، بهتر است این فرصت را از دست ندهید. در رابطه با مسائل عاطفی یادتان باشد، هر عملی عکس العملی دارد. مهربانی و توجه کنید تا مهربانی و توجه ببینید. در ماه جاری در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی تا دیر نشده به اموراتتان سروسامان و نظم بدهید وگرنه در موقعیت سختی قرار خواهید گرفت. از توضیح اضافه به شخصی خودداری کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۳ شهریور

آیا حاضرید طالع خود را برای این ماه بشناسید؟ بیشتر از این شک نکنید که در صفحه درستی قرار گرفتید. ما فال ماهانه را برای متولد هر ماه قرار داده ایم. در فال ماهانه ما، تمام اطلاعات مربوط به پیش بینی کل ماه خود، از جمله امور مالی، شخصی، شغلی و بسیاری موارد دیگر را دریافت خواهید کرد. برای اطلاع از فال شهریور ماه ۱۴۰۱  ادامه مطلب را بخوانید. 

فال و طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

بهترین روز ماه برای شما: ۱۲ شهریور

متقاعد کردن شخص یا اشخاصی برای عملی کردن نقشه تان به نظر کاری غیر ممکن می آید. این روزها افکارتان نا متمرکز است، اوضاع را دوباره مرور کنید تا راه حل را پیدا کنید. شخصی که با غرض یا بی غرض رابطه عاطفی را مسموم می کند از خودتان دور کنید، شما چیزی به کسی بدهکار نیستید. این ماه در خانه کمی عصبی هستید و مشکلات بیرون را به خانه منتقل می کنید، خونسرد و آرام باشید وگرنه پشیمان می شوید. اتفاقی که قرار بود خوشحالتان کند حالا برایتان تبدیل به مشکلی شده که نمی دانید با آن چطور رفتار کنید. قرار بود برای کسی کاری انجام بدهید که کلا فراموش کرده اید.

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ شهریور

فال ماهانه شهریور ۱۴۰۱ 

فال ماهانه متولدین مرداد

بدترین روز ماه برای شما: ۲۸ شهریور

فال ماهانه متولدین خرداد

بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ شهریور


منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-30/662777-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87

بدترین روز ماه برای شما: ۱۷ شهریور  

طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

نیتتان برآورده می شود. ترس و نگرانی برای شما نباید مفهومی داشته باشد، بخصوص که این واهمه تنها در ذهنتان است. با دوستی در راه دور تماس خود را قطع نکنید. نوشتن نامه برای شما کار ساده ایست اما طرف مقابل را بسیار خوشحال می کند. به یک تماس تلفنی هرچه زودتر پاسخ بدهید. شهریورماه برای رسیدن به نیتتان باید روحیه کار گروهی را در خودتان بالا ببرید و از دیگران کمک بخواهید و نظرشان را بپرسید. این ماه توصیه می شود تصمیمات بزرگ نگیرید. در جمعی حرفی می زنید که برایتان گران تمام می شود. دلخوشی کوچکی پیدا خواهید کرد. در جمع دوستان بحثی پیش می آید، کاه را به کوه تبدیل نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۲ شهریور

بدترین روز ماه برای شما: ۲۵ شهریور

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

فشردگی کارهایتان باعث نگرانی تان شده و این روزها اضطراب مدام گریبانتان را گرفته. بی نظمید، به کارها نظم بدهید تا فشارتان کمتر شود و ضمنا از یک دوست کمک بگیرید. شهریورماه حضور شخصی در محیط کار یا زندگی تان کمی سردرگم‌تان می کند، به او فرصت بدهید تا بهتر بشناسیدش. دوستی به جمع دوستانتان اضافه می شود که با اخلاق و مرام شما سازگار است و می توانید با هم خالق لحظه های شادی باشید. در رابطه عاطفی تان حواستان به خواسته هایتان باشد. در مورد مسئله ای تا می توانید توی چشم نباشید و این کار را به دور از هیاهوی جلو ببرید، سرو صدا برایتان دردسر می شود.

بدترین روز ماه برای شما: ۱۲ شهریور

فال ماهانه متولدین دی

بهترین روز ماه برای شما: ۶ شهریور

در انتخاب راه مشورت و گفتگو بسیار یاری تان خواهد داد. انتخاب یک نوع سرگرمی یا تفریح می تواند برای اوقات فراغت شما و بالا بردن روحیه تان بسیار مناسب باشد. دل به امور واهی نبندید در حالی که خوشبختانه دارای قوه تشخیص بسیار خوبی هستید. زمان آن رسیده که به خانواده تان بپردازید. در یک بازی برنده نهایی شما هستید، به شرط آن که صبر کنید و کنترل اعصابتان را از دست ندهید. شهریور ماه بعد از مدت ها انتظار بالاخره مبلغ قابل توجهی به دستتان می رسد که نباید اشتباه هزینه شود. خبری سرنوشت ساز به شما می رسد که موجب تقویت روحیه شما خواهد شد.

خود را غرق در گذشته نکنید، با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور. ماه پیش رو می تواند سرشار از نور و طراوت باشد به شرطی که همچنان پشتکار داشته باشید. شما از رقابت لذت می برید حالا زمان مناسبی است که وارد میدان شوید، شک نکنید که برنده شمایید. شهریور ماه سطح توقعات خود را از خودتان کمی بالا ببرید تا به اهداف بزرگی که در سر دارید دست پیدا کنید. از طعنه و سرزنش شخصی نزدیک و مغرض نهراسید و تردید و سستی به دل راه ندهید، تا پایان راه به خودتان ایمان داشته باشید و او را خجالت بدهید. در این ماه شخصی با یک خرید هرچند کوچک خوشحالتان می کند.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۳ شهریور

بهترین روز ماه برای شما: ۹ شهریور

بهترین روز ماه برای شما: ۱۳ شهریور

حضور در جایی باعث می شود به طور اتفاقی از موضوعی با خبر شوید؛ از این فرصت استفاده کنید. هفته اول شهریور یک ملاقات را عقب می اندازید و به آینده موکول می کنید؛ این کار اشتباه است. این ملاقات به رویتان دری تازه باز می کند. برای انجام کاری ظاهر خیر از شما دعوت می شود، در مورد آن بیشتر تحقیق کنید. در یک رابطه دوستانه نتیجه وفاداری و راز داری تان را خواهید دید، دوستی تان محکم تر می شود. در رابطه با مسائل عاطفی تان با چشم باز به اتفاقات نگاه کنید و آینده نگر باشید. در محیط کار یا تحصیل جریانی به راه افتاده که بهتر است نسبت به آن غفلت نکنید و از قافله عقب نمانید.

 طالع بینی ماهانه متولدین مهر