فروش فوق العاده 2 محصول ایران خودرو از 26 آذر آغاز می شود- اخبار خودرو – اخبار اقتصادی تسنیم

  

متقاضیان می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2822015

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU7 پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از شنبه 26 آذر ماه به مدت سه روز عرضه می‌شوند.   

نام خودرو قیمت مصوب موعد تحویل
سورن پلاس دوگانه سوز  قیمت محصولات ماهانه بر روی سایت فروش ایران خودرو اعلام می شودو تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده و مجاز شدن مشتری برای ثبت نام خواهد بود. 3 ماهه
پارس ای ال اکس با موتور xu7p  قیمت محصولات ماهانه بر روی سایت فروش ایران خودرو اعلام می شودو تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده و مجاز شدن مشتری برای ثبت نام خواهد بود. 3 ماهه 

مشتریان نهایی این دو محصول چهارشنبه 30 آذر ماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی  انتخاب خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی به‌صورت مستقیم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.