قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار منصوب شد- اخبار کشاورزی – اخبار اقتصادی تسنیم | Tasnim | خبرگزاری تسنیم

در این حکم آمده است: تنظیم بازار محصولات کشاورزی، افزایش حجم تجارت خارجی و بهبود تراز تجاری، گسترش زیرساخت‌های حمایت کننده صادرات، تسهیل مقررات و قوانین مرتبط، رفع موانع و مردمی‌سازی تجارت بخش کشاورزی با ایجاد هماهنگی بین معاونت‌های ذیربط و شرکت‌های تابعه و استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی و تعاونی کشور مورد انتظار است.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2870256

امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مجموعه واحدهای تابعه وزارت و سایر دستگاه‌های اجرایی، در تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در راستای تحول بخش کشاورزی و انجام وظایف محوله موفق باشید.

بنابراین گزارش، پیمان پاک پیش از این رئیس سازمان توسعه تجارت بود؛ خبرگزاری تسنیم چندی پیش خبر از جابه جایی میان دو وزارتخانه و آمدن رئیس سازمان سابق توسعه تجارت به وزارت جهاد کشاورزی داده بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، این حکم با عنایت به نقش ویژه مدیریت بازار و توسعه تجارت و بازرگانی محصولات کشاورزی در حمایت از رشد تولید و پیشرفت همه‌جانبه در بخش کشاورزی صادر شده است.