لوله فلکسیبل تهویه هوا یا کانال فلکسیبل قیمت خرید میراکالا

در این نوع لوله بر خلاف سایر لوله‌های فلکسی هرگز فویل آلومینیومی به کار گرفته نمی‌شود. یک نمونه دیگر از انواع لوله‎‌های فلکسی، لوله‎‌های خرطومی نسوز هستند که در برابر عواملی همچون کشش، فشار، رطوبت و حرارت و… مقاومت بسیار بالایی از خود به نمایش می‎‌گذارند. این مدل لوله فلکسی روکش دار بسیار منعطف است به همین دلیل برای سیم کشی اطراف کوره مورد استفاده قرار می‎گیرد. در لاله زار تهران عرضه کننده انواع لوله فلکسیبل روکش دار رهاورد در تمامی ابعاد و اندازه‌ها با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. شرکت رهاورد ایران جز تولید کننده‌های انواع لوله‌های فلکسیبل بدون روکش و با روکش پی وی سی می‌باشد.

این ویژگی موجب محافظت از سیستم برق واحد ساختمانی در مواقع آتش‌‌سوزی شده و خطرات ناشی از گسترش خرابی ناشی از حریق را به‌‌شدت کاهش خواهد داد. فلکسی با ایجاد پوشش اضافی دور کابل، سیم و هر رسانای دیگر توان تحمل ضربه را افزایش خواهد شد. در صورتی که فشار وارده به فلکسی زیاد باشد؛ بهتر از لوله‌‌های فلکسیبل فلزی استفاده شود.

این نوع لوله بسیار قابل انعطاف بوده و پوشیده شدن آن توسط پی وی سی نیز مقاومت خوبی به این نوع لوله‌ها اضافه می‌کند. همچنین بر حسب نیاز مشتری توانایی تولید لوله در حلقه‌‌های به متراژ 5، 10، 15، 25 را دارد. محصول خواسته شده بر حسب نیاز و سفارش مشتری بوده و گروه صنعتی نظری در سریع‌‌ترین زمان ممکن، محصول با کیفیت استاندارد را برای کارفرما تولید خواهد نمود. شرکت صنعتی نظری با دارا بودن تجهیزات خاص توانایی تولید تمام سایزهای متنوع از سایز 5 (میزان قطر داخلی لوله 5 میلیمتر) تا سایز 100 (قطر داخلی لوله 100 میلیمتر) خواهد بود. طبق اطلاعات ارائه شده در بخش‌‌های بالا، لوله‌‌های فلکسی دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از آن‌‌ها توانایی رفع نیاز خاصی را بر عهده دارند. بنا بر محل استفاده و سیمی که باید پوشش داده شود؛ اندازه لوله-های فلکسی متفاوت است.

  • این نوع لوله از چند مارپیچ به‌هم پیوسته فلز ساخته شده است که در جدول اختصار جهانی با نام اف ام سی شناخته می‌شود.
  • لوله خرطومی در سیستم سیم‌کشی و شبکه هوارسانی ساختمان بسیار پرمصرف بوده و پیش‌برد عملیاتی متکی به استفاده از انواع مختلف لوله فلکسیبل خواهد بود.
  • به عنوان مثال می توان دیواره لوله فلکسیبل هوا از جنس آلومینیوم و یا از جنس آلومینیوم با روکشی از پی وی سی باشد.
  • قیمت این نوع از لوله خرطومی گران‌‌تر از دیگر مدل‌‌ها بوده و در سیستم دمنده و مکنده ساختمان‌‌های مسکونی، صنعتی و تجاری قابلیت نصب آسان را دارد.

لوله فلکسیبل تهویه هوا یا کانال فلکسیبل قیمت خرید میراکالا

برای واردات خرطومی فلکسیبل با گروه صنعتی پارس صنایع که وارد کننده خرطومی فلکسیبل است تماس حاصل نمایید. مزیت دیگر استفاده از لوله خرطومی فلکسی، در زمان خرابی و آسیب‌دیدگی کابل و سیم است. به طوری که بعد از آسیب دیدن و یا قطعی سیم، می‌توانید به راحتی آن‌ها از درون لوله بیرون بکشید و سیم را تعویض کنید. این نوع لوله از چند مارپیچ به‌هم پیوسته فلز ساخته شده است که در جدول اختصار جهانی با نام اف ام سی شناخته می‌شود. دومین ویژگی لوله فلکسی مقاومت آن در برابر ضربه، خوردگی، ساییدگی، نورآفتاب، رطوبت و سایر شرایطی است که ممکن است به کابل‌ها و سیم‌ها آسیب برساند. تمام مواد و جنس های بکار رفته در آن طبق استاندارد ها می باشد و لوله دارای روکش پی وی سی ضخیم می باشد.

مقاومت بسیار بالایی از خود به نمایش می‎‌گذارند.

این موضوع نیز برای استفاده در محیط‌هایی که زاویه‌های زیاد دارند، بسیار ایده آل می‌باشد. لوله‌های شلاقی به شکل خمیده و انعطاف پذیر تولید می‌شوند که آسان بودن برش و نصب از مزیت های آن‌ها به شمار می‌رود. این نوع لوله فلکسی مقاومت کمتری در برابر رطوبت از خود نشان می‌دهد و برای کاربردهای داخل ساختمان مناسب است. اولین و مهم‌ترین ویژگی لوله‌های فلکسی انعطاف‌پذیر بودن آنهاست به طوریکه در مواردی که نیاز باشد سیم‌ها و کابل‌ها از زوایای خاص و پیچ وخم‌های مداوم عبور کنند، نیازی به اتصالات برای نصب و هدایت لوله‌ها نباشد. از این محصول برای محافظت از سیم‌ها و کابل‌ها در تمامی تاسیسات الکتریکی که مرطوب و یا دارای گرد و غبار هستند، سیم‌های روشنایی، کف و سقف کاذب و سیستم‌های مدار بسته استفاده می‌شود. این لوله فلکسی ها همانطور که از نامشان پیداست از روکش PVC برخوردار نمی باشند.

قیمت لوله فلکسیهمچنین با حذف افراد واسطه و دلالان اقتصادی شاهد کاهش هزینه خرید به شکل چشم‌گیری خواهید بود. سابقه 25 ساله در تولید انواع محصولات سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا با استفاده از تجهیزات نوین و به‌روز جهانی موجب اعتماد و انتخاب مشتریان همیشگی شرکت تهویه سان گشته است. جهت کسب مشاوره، استعلام قیمت و خرید کلی یا جزئی محصولات از شرکت تهویه سان تنها با شماره تلفن … تماس گرفته یا در برنامه واتس آپ به نماینده مجموعه پیام ارسال نمایید.

شرکت تکنما

لوله فلکسیبل که به آن لوله فلکسی نیز می گویند، یک لوله فلزی است که سطح مقطعی گرد دارد و به لوله خرطومی فلزی نیز معروف است. این نوع لوله فلکسیبل از 3 لایه آلومینیوم در لایه‌های بیرونی و همچنین یک لایه پلی استر در لایه میانی تشکیل شده است. از این نوع لوله در سیستم ‌های مکش و دمنده به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و شعله استفاده می‌شود.

آیا نیاز به اطلاعات بیشتر دارید ؟

سایز های استاندارد لوله های فلکسیبل که همان قطر مقطع آنها می باشد در اندازه های 11،13 ، 16، 21، 25، 29، 36، 42 و 48 میلیمتری می باشد. این نکته مهم است که متناسب با نوع پروژه و اندازه و وزن کابل ها سایز فلکسی را انتخاب کنیم. این نوع خرطومی از جنس فلز می باشد و بر روی آن روکش پی وی سی قرار گرفته است که استحکام آن را به مراتب لوله فلکسی بالا برده است. برای خرید و استعلام آخرین قیمت‌ها کافی است با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان تک سینی کابل شما را راهنمایی کنند. و لوله فلکسی بدون روکش ساخته می‌شوند که در این جا موضوع مورد بحث لوله فلکسی روکشدار است. رهاوردی برای استفاده در سیستم های تهویه مطبوع ، اسپیلت داکت ، گرمایش و سرمایشی ، انتقال آب و مایعات می باشد.