لیست قیمت روز انواع یخچال فریزر بالا دیجی پارسه

سیر پیشرفت دنیای تکنولوژی، یخچال ها را نیز در بر گرفته و امروزه شاهد تحولی بسیار بزرگی در طراحی یخچال ها هستیم. از آنجا که یخچال ها برای نگهداری از مواد غذایی به کار گرفته می شوند، کیفیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه چگونگی کیفیت یخچال می تواند بر کیفیت نگهداری مواد غذایی اثر مستقیم داشته باشد. از این رو در خرید یخچال باید دقت بیشتری به خرج داد و صرفا به قیمت یخچال اتکا نکرد. تنوع بسیار بالای یخچال ها باعث شده تا مخاطبان مدل های متعددی برای انتخاب داشته باشند که یکی از رایج ترین این مدل ها یخچال فریزر ساید بای ساید می باشد که کاربران به سبب ظرفیت بالایی که دارند، به سراغ این سبک و نوع از یخچال می روند. یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2320GW از مدل‌های سری هایپر بوده و یک هایپر مارکت خانگی است. این محصول به کمپرسورهای نسل جدید High Efficiency مجهز شده است.

  • در صورتی که آشپزخانه شما کوچک باشد نمی‌توانید از این نوع یخچال فریزر استفاده کنید.
  • یا خوب در میاد و تا حدودی راضی هستی یا اذیتت میکنه و بیچاره میشی.
  • در این لیست بهترین یخچال فریزرهای ایرانی را معرفی کردیم که به نوع نیاز شما نیز نزدیک است.
  • سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus کاری که انجام می دهد هم هوای خنک داخل فریزر را تولید می کند و هم کار مرطوب سازی را انجام می دهد در واقع اینکار هم باعث منجمد سازی مواد غذایی داخل فریزر می شود و هم مواد غذایی و میوه و سبزیجات را تازه نگه می دارد.
  • این محصول که یکی از یخچال‌های ساده، به‌صرفه و کم‌مصرف است، از سری یخچال‌های بالا و پایین شرکت «Emersun» می‌باشد.
در بالا قرار گرفتن این صفحه نمایش باعث می شود که از دسترس کودکان دور باشد. همچنین مجهز بودن این محصول به قفل کودک نیز در مواقع نیاز کمک زیادی به مصرف کننده می کند. بخش فریزر این محصول نیز بدون برفک بوده و از پنج طبقه جهت قرار دادن مواد غذایی تشکیل شده است و ۸۹ لیتر گنجایش دارد. همچنین روی درب یخچال یک آبسرد کن تعبیه شده است که می تواند برای دسترسی مستقیم و بدون هدر رف۶ت انرژی به آب خنک مورد استفاده قرار بگیرد.

یخچال و فریزر ۱۸ فوت الکترواستیل مدل الکترو پرستیژ

در تو.لید یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/SF نیز این مسأله مورد توجه قرار گرفته است و تلاش شده است که تا حد امکان این محصول میزان انرژی کمتری را مصرف کند به طوری نمودار مصرف انرژی این محصول روی A‌ قرار دارد. یخچال‌ها همیشه جزو پرمصرف‌ترین وسایل برقی بودند و نقش زیادی در ارقام موجود روی قبض برق را ایفا می‌کردند؛ اما امروزه به لطف فناوری‌های پیشرفته، مصرف برق یخچال‌ها بسیار کم شده است. شرکت‌های سازنده‌ لوازم خانگی هم، از مصرف انرژی، بعنوان یکی از مهم‌ترین ابزار برای بازاریابی یخچال‌هایشان استفاده می‌کنند. هنگام خرید یخچال، بد نیست که نگاهی هم به مصرف برق دستگاه بی‌اندازید.

لیست قیمت روز انواع یخچال فریزر بالا دیجی پارسه

همچنین این وسیله به دلیل استفاده از نانوذرات در تولید مواد اولیه، سطوح داخلی یخچال ویژگی ضدباکتری پیدا کرده است. این مدل از یخچال فریزرهای پلادیوم دارای یخچال با ۵ طبقه شیشه‌ای متحرک و دو کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات است. حتما شما هم این شعار «هیمالیا، بر قله زیبایی‌ها» را به خاطر می‌آورید. اما باید بگوییم این برند علاوه‌بر زیبایی کیفیت قابل قبولی هم ارائه می‌دهد و در کنار همه اینها نمایندگی‌های این برند در سراسر کشور فعال هستند و این یک مزیت به حساب می‌آید. این یخچال فریزر نسبت به گزینه قبلی، هم بزرگ‌تر است و هم ارزان‌تر، تازه یخساز و آبسردکن هم دم دستتان می‌گذارد. همچنین روی درب یخچال یک آبسرد کن قرار گرفته است که با استفاده از آن لازم نیست برای برداشتن آب به طور مکرر درب یخچال باز و بسته شود و از این طریق از هدررفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری شود.

مدل‌هایی از دستگاه ها مانند دوقلو و ساید بای ساید، به دلیل گنجایش و ظرفیت بالایی که دارند برای خانواده‌های پرجمعیت و همچنین قرار گرفتن در آشپزخانه‌های بزرگ مناسب هستند. از طرفی دیگر، خرید یخچال فریزر هایی که به صورت تک و بالا پایین هستند برای آشپزخانه‌های کوچکتر با تعداد نفرات کمتر پیشنهاد می‌شود. روزانه شاهد عرضه کالای جدید و نو در بازار هستیم این کار ازیک‌طرف باعث شده است که انواع یخچال فریزر موجود در بازار موجود شود و از سوی دیگر خرید یخچال فریزر را برای مصرف کننده کمی سخت کرده است. با توسعه یافتن و پیشرفت تکنولوژی رقابت بینتولیدکننده‌های asilbekharid.com لوازم‌خانگی بالارفته. به دلیل اینکه فروشندگان در بازار اطلاعات کامل از محصولات و کالاها ندارند همین علت باعث شده است که برای مصرف‌کنندگان کار کمی سخت شود و نتوانند به‌راحتی و آسانی برای خریدکردن تصمیم گرفته و در خرید یخچال فریزر، انتخاب خوبی داشته باشند.

در نظر داشته باشید که بهترین یخچال فریزر ایرانی، لزوما گران‌ترین آن نیست. بنابراین بر اساس نوع نیاز، کیفیت و سایر عواملی که در این راهنمای خرید گفته شد تصمیم‌گیری نمایید. همان‌طور که می‌دانید، یخچال فریزرهای خارجی نسبت به نمونه‌های ایرانی از کیفیت بسیار بهتری برخوردارند و همچنین قابلیت‌های منحصربه‌فرد، حرفه‌ای و جدید در نمونه‌های خارجی مشاهده می‌گردد. اما با توجه به افزایش قیمت چشمگیر این محصول، اکثر افراد به خرید یخچال فریزرهای ایرانی روی آورده‌اند. این یخچال فریزر تراکمی توسط شرکت ایستکول تولید و روانه بازار شده است.

یخچال فریزر دو قلو آیس پول

قیمت یخچال فریزر مخصوصا در مدل‎های ساید بای ساید و یخچال فریزر دوقلو برای اقشار کم درآمد جامعه بالا است به طوری که توانایی مالی کافی برای خرید نقدی ندارند. با توجه به اینکه در بازار تعداد برندهای ایرانی یخچال و فریزر زیاد است و محصولاتشان از نظر کارایی، کیفیت، قابلیت و سایر مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارد در نتیجه بسیاری از افراد در هنگام انتخاب و خرید یخچال و فریزر مناسب سر درگم می‌شوند. در ادامه چند نمونه از پرفروش‌ترین یخچال فریزر ایرانی را که در دسته‌ی بهترین یخچال فریزر سال قرار دارند را معرفی کرده‌ایم که شاید انتخاب مناسبی برایتان باشند. قیمت پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی با توجه به کیفیت و کارایی که دارند در سطح مطلوبی قرار دارد.

خرید اقساطی یخچال و فریزر امرسان