مردم انگلیس برای گرم نگه داشتن خانه خود با مشکل مواجه اند- اخبار اقتصاد جهان – اخبار اقتصادی تسنیم

هنگامی که در مورد اقداماتی که برای گرم نگه داشتن خود در طول زمستان امسال انجام داده‌اند از آنان سوال شد، 82 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از لباس یا پتوی بیشتری استفاده می کنند، 46 درصد نیز فقط اتاق هایی را گرم می کنند که از آن‌ها استفاده می کنند، 31 درصد از بطری های آب گرم یا گرم کننده های مایکروویو استفاده می کنند، در حالی که 27 درصد از افراد نیز زودتر به رختخواب می‌روند.

انتهای پیام/

به گفته این اداره، بسیاری از خانوارها قبلاً مصرف انرژی خود را کاهش داده‌اند، به طوری که 34 درصد از بزرگسالان در نظرسنجی گفته‌اند که کاهش گرمایش بر سلامت یا رفاه آنها تأثیر منفی گذاشته است.

بر اساس این گزارش، اقدامات دیگر مردم انگلیس شامل کاهش استفاده از خشک کن و ماشین لباسشویی و همچنین کاهش استفاده از حمام و دوش گرفتن بود.

 


منبع: https://tn.ai/2822773

داده‌های اداره آمار انگلیس نشان می‌دهد که 63 درصد از بزرگسالان به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی، از گاز و برق کمتری استفاده می‌کنند و 96 درصد از آن بزرگسالان نیز کمتر از وسایل گرمایشی استفاده می‌کنند.

این نظرسنجی از نزدیک به 5000 خانوار بریتانیایی در حالی انجام شد که نرخ تورم در این کشور طی ماه نوامبر به 10.7 درصد رسید که نسبت به 11.1 درصد ثبت شده در ماه قبل اندکی کاهش نشان می‌دهد، اما همچنان بسیار بالاتر از نرخ 2 درصدی مورد نظر بانک مرکزی انگلستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید که توسط اداره ملی آمار انگلیس (ONS) صورت گرفت، یک چهارم بزرگسالان در بریتانیا پس از هزینه های سرسام آور انرژی به کاهش مصرف روی آورده‌اند و اکنون برای گرم نگه داشتن خانه‌های خود با مشکل مواجه هستند.

تحقیقات اداره ملی آمار انگلیس در مورد “تأثیر فشار زمستان” همچنین نشان داد که 16 درصد از بزرگسالان نگران هستند که غذای آنها قبل از اینکه پول بیشتری برای خرید داشته باشند، تمام شود و 19 درصد نیز میزان غذای مصرفی خود را کاهش داده‌اند. این مطالعه نشان داد که 17 درصد مواد غذایی مصرف می کنند که تاریخ مصرف آن گذشته است.

این گزارش که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که 23 درصد از بزرگسالان طی دو هفته گذشته گهگاه، به ندرت، یا هرگز نتوانسته‌اند در اتاق نشیمن خود به راحتی گرم شوند.