نرخ مصوب خدمات کارواش اعلام شد؛ دریافت هزینه مازاد در ازای شستشوی بهتر غیرقانونی است | fanbaz

نرخ مصوب خدمات کارواش اعلام شد؛ دریافت هزینه مازاد در ازای شستشوی بهتر غیرقانونی است | fanbaz

با توجه به اینکه اکثر مشتریان محترم درخواست سرویس کارواش در محل نانو مدنظرشان است لذا قیمت های اعلام شده در سایت بر مبنای نانو بود و قیمت های کارواش آب با اندکی تغییر پس از ثبت سفارش به شما اعلام خواهد شد. در کنار تظافت هموارهدغدغه هایی از نظر ارائه راهکارهای سازگار با محیط زیست وجود دارد. به این ترتیببا استفاده از کارواش بخار موجب ایجاد آلودگی در محیط زیست نیز نخواهد شد و باحداقل استفاده از منابع طبیعی و مواد شوینده شستشوی ماشین در محل انجام میشود. یکی دیگر از دغدغه های مالکان خودرو بخصوص بانوان در زمان شستشوی خودرو، توقف درمحیط نامناسب کارواش است.اغلب به ناچار تصمیم به حضور در محل کارواش می نمایند. اما مسلماً از سپری شدن زمانشان در این محیط نامناسب راضی نخواهند بود.

خدمات کارواش انواع خودرو در کارواش نانو بخار نوین

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای فنباز انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. این مورد را هم باید مدنظر داشته باشید که هزینه اعلام شده توسط سامانه هوم سرویز هزینه نهایی است و نیازی به پرداختی مبلغ دیگری به عنوان انعام یا هر عنوان دیگری نیست. یکی از راهکارهای مورد استفاده برای مقابله با این بحران،یکی از راهکارهای مورد استفاده برای مقابله با این بحران، تصفیه‌ آب‌های خاکستری است.

صاحب خودرو با روکش نانو ، وسیله نقلیه ای دارد که به نظر می رسد همیشه نگهداری می شود و نگهداری آن آسان است-بدون آلودگی محیط زیست با مصرف آب و مواد تمیز کننده تهاجمی. لایه محافظ پوشش نانو روی رنگ خودرو ، شیشه جلو و رینگ ها موثر و نامرئی است. اما سطوح پلاستیکی خودرو به طور موثری با یک پوشش نانو محافظت می شود. یکی دیگر از مزیت های مهم فناوری نانو در کارواش درب منزل تهران این است که سطوح تصفیه شده مانند رنگ ، شیشه ، پلاستیک و رینگ ها تمیز شدن آسان تری دارند.

صرفه جویی درمصرف آب

روند کارواش سنتی با یک سطل آب و یک اسفنج شروع می شوند ، اما این کار همیشه امکان پذیر نیست! ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که بخواهید ماشین خود را بدون آب تمیز کنید. شاید این نکته در ذهنتان بوجود آمده باشد که آن خبر خوبی که قولش را داده بودیم را فراموش کرده ایم، اما خبر خوب این است که انجام خدمات کارواش در خدمت ازما، بدون نیاز به پرداخت انعام اجباری قابل انجام است. با استفاده از خدمات ما، هیچ کس شما را به پرداخت انعام مجبور نخواهد کرد و شما از خدمات کارواش بدون انعام بهره مند می شوید. در دسترس بودن یک مرکز کارواش و نزدیک بودن در محل زندگی افراد می تواند از عوامل تاثیر گذار بر تعداد مشتریان این مکان ها باشد. مسلما وجود یک سالن آرایشگاه در کنار کارواش مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار خواهد گرفت.

  • یک روشویی و جاروی ساده برای خودروی پراید یک جا 50 هزار تومان، جایی دیگر …
  • شستن خودر در منزل کار چندان سخت و دشواری نیست، فقط کافی است تا اصول شستشو خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن را یاد بگیرید.
  • با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و …
  • تحقیقات نشان می دهد که باکتری ها بر روی فرمان خودرو بیشتر از باکتری ها و آلودگی های توالت است.