پرده هوشمند چیست؟ نحوه عملکرد و نصب پرده برقی هوشمند چگونه است؟-خانه هوشمند آکو

برای اطمینان از نصب کامل پرده به روش صحیح می توانید آن را با ریموت امتحان کنید. فروشگاه پرده ارزان فروشگاه پرده ارزان قیمت با ارائه بهترین پرده های برقی با کیفیت بالا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با کم… مهمترین فاکتورهای خرید پرده کرکره چوبی مهمترین فاکتورهای خرید پرده کرکره چوبی به عنوان آیتمی جذاب و کاربردی برای نصب روی پنجره های م… زندگی راحتی را پرده برقی تجربه کنید و بیشترین لذت را از وجود پرده برقی در خانه ی خود حاصل پرده برقی هوشمند کنید.

  • پرده برقی با ایجاد دمای داخلی ثابت، به نوبه خود مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.
  • هنگامی که پرده هوشمند شما با ساعت یا ترموستات همگام سازی می شوند، می توانید آنها را به گونه ای پیش بینی کنید که به نحوی مصرف انرژی خانگی را بهینه کنند.
  • در حالی که پرده هوشمند کنترل از راه دور توسط Alexa یا Google Home قابل کنترل نیستند، اما تبدیل آنها با استفاده از دوشاخه های هوشمند یا سوئیچ های هوشمند بسیار آسان است.
  • از پرده هوشمند می‌توان در مکان‌هایی استفاده کرد که دسترسی به آنها دشوار است.
اما با این حال، نباید مجموعه ارائه شده توسط Quoya را از دست بدهید زیرا ویژگی های هوشمند بسیاری را ارائه می دهد. پرده هوشمند شما قابلیت سناریو پذیری دارد .شما میتوانید به پرده خود زمان بدهید که هر ۶ ساعت یکبار باز و بسته شود و یا هر سناریو دیگری که مد نظر دارید را به پرده خود بدهید. شما با خرید پرده هوشمند،امکانات زیادی را به خود اختصاص می دهید.

پرده ی هوشمند در خانه هوشمند

یکی از روش‌های کنترل پرده‌های هوشمند، استفاده از ریموت کنترل است؛ اما اگر با مشکل گم کردن و مفقود شدن همیشگی ریموت کنترل‌ها مواجه هستید، نگران نباشید. راه دیگر برای کنترل پرده و پوشش هوشمند پنجره‌ها این است که اپلیکیشن مخصوص آن را روی تلفن همراه خود دانلود کنید و پرده‌ها را از همان جایی که هستید، کنترل کنید. بعلاوه اگر ترجیح می‌دهید کنترل پرده هوشمند کاملا هندزفری باشد، با اتصال پرده‌ی هوشمند به بلندگوهای هوشمند مانند آمازون اکو می‌توانید از عملکرد کنترل صدا استفاده کنید و تنها با دستور صوتی پرده‌ها را باز یا بسته کنید.

پرده هوشمند با موتور برقی

هنگامی که خورشید در ساعات اولیه شب ، خیلی قبل از اینکه زنگ ساعت را تنظیم کنید ، به چشمان شما می تابد چگونه می خوابید. آیا فوق العاده نخواهد بود اگر پرده های شما قبل از طلوع خورشید خود به خود فرود بیایند؟ این کار با پرده های هوشمند امکان پذیر است. اگر پرده های هوشمند دارید ، می توانید آنها را با سیستم اتوماسیون خانگی همگام سازی کنید ، یا برنامه ای تنظیم کنید که به شما اجازه می دهد تا پرده ها بدون دخالت در زمان واقعی باز و بسته شوند. این ریل ها امکان حرکت آسان و راحت پرده را در مسیر معین شده فراهم می کنن . ریل ها دارای تسمه و قرقره هستن و به جای میل یا نخ پرده مورد استفاده قرار میگیرن .

بالا رفتن ارزش پولی خانه

برای دیدن سوالات رایج در مورد پرده برقی و عملکرد و مکانیزم آن به صورت جامعاین مقاله را از دست ندید. ابتدا به اندازه 10 تا 15 سانتی متر گوشه بالایی سمت چپ و راست پنجره را علامت گذاری می کنیم. بعد از این مرحله که اندازه گیری کردیم، براکت ها را با کمک دریل در محل علامت گذاری شده قرار می دهیم. در این لحظات شما دوست دارید بدون زحمت دادن به خودتان و از دست دادن لذت تماشای برنامه مورد علاقه تان، پرده ها به صورت خودکار و زیبا باز و بسته شوند. همان پرده ای که اکنون روی پنجره ی اتاقتان هست هم می تواند هوشمند شود.

پرده هوشمند چیست؟ نحوه عملکرد و نصب پرده برقی هوشمند چگونه است؟-خانه هوشمند آکو