پیراهن مردانه دو جیب

پیراهن مردانه دو جیب

پیراهن مردانه با همه تنوع‌های مختلفش، بدون شک از متنوع‌ترین لباس های موجود است. موضوع این است که با گزینه‌های بی‌پایان زیادی که وجود دارد، چه نوع پیراهن‌هایی باید برای کمد لباس‌هایتان تهیه کنید. پیراهن رسمی، کلاسیک یا مجلسی، یکی از رایج ترین لباس هایی که هر مرد در کمد لباس خود باید از آن داشته باشد.

از طرفی پارچه های جین در گرم(ضخامت) های متفاوتی تولید می شوند که با توجه به هوای هر فصل مورد استفاده قرار میگیرند. عمر و کیفیت لباس ها هم مثل سایر محصولات تا حد زیادی تابع مواد اولیه ای است که در تولید آن ها به کار می رود، به همین علت در تولیدات این محصولات از پارچه و اکسسوری درجه یک استفاده شده است. پیراهن مردانه خاص ترین و پرفروش ترین لباس مردانه به شمار میرود. پیراهن مردانه از نظر جنس تنوع بسیار زیادی دارد و معمولا هر یک از آقایان بر اساس شرایط و مزایای پارچه های مختلف پیراهن هایی را با جنس های متفاوت انتخاب می کنند‌. پیراهن کنفی مردانه به عنوان یکی از پیراهن هایی است که با استقبال زیادی مواجه شد. این نوع پیراهن از الیاف طبیعی تولید می شود و انعطاف پذیری بالا، دوام زیاد و مقاومت بالا در برابر شستشو دارد.

پیراهن مردانه یقه بالدار را با تاکسیدو (یک مدل کت وشلوار رسمی ) می پوشند این مدل پیراهن مردانه لوکس را فقط در مهمانی های خرید پیرهن مردانه رسمی بپوشید . جین ایران با تولید انواع پیراهن ها در پارچه های مختلف و کیفیت بسیار بالا همواره بهترین تولید کننده در این زمینه بوده است . پیراهن سایز بزرگ به پیراهن هایی اطلاق میشود که عرض سینه آن ها از ۵۰ سانتی متر به بالا باشند . همچنین قد پیراهن سایز بزرگ با افزایش سایز ، افزایش پیدا میکند.

معمولا آقایان پیراهن‌هایی را می‌پوشند که اندازه و سایز آن‌ها نیست. علت این مساله این است که بسیاری از این پیراهن‌ها به صورت صنعتی دوخته و آماده شده اند. پس لزوما سایز فرد خاصی در این مساله مطرح نیست و همه باید به دنبال پیراهن مناسب اندازه خودشان باشند. این مساله باعث می‌شود که کمتر پیراهنی از همه جهت مناسب و اندازه شما باشد. حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که دور یقه اندازه شما نباشد اما آستین‌ها کاملا فیت و اندازه باشد؛ یا اندازه دورکمر خوب باشد اما قد پیراهن کوتاه یا بلند باشد.

  • یکی از فاکتورهای اصلی تشخیص پیراهن های مردانه اسپرت از سایر پیراهن های مردانه بررسی یقه پیراهن است.
  • برای انتخاب پیراهن بهتر است، پیراهنی را انتخاب کنید که ساده و بدون پیلی باشد.
  • در واقع اینها همان لباس هایی هستند که در انبار مانده اند و به دلیل روی کار آمدن مدل و طرح های جدید با استقبال کمتری مواجه خواهند بود.
  • رنگ سفید بدون ریسک‌ترین و بهترین رنگی است که برای پیراهن مردانه می‌توان آن را انتخاب کرد.
  • یکی از پرفروش ترین مدل های پیراهن مردانه شامل مدل های استوک آن است.

انواع پیراهن در رنگ و طرح های مختلف با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. پیراهن مردانه را هم می‌توان با استایل‌های کژوال پوشید و هم با کت‌ شلوار برای مهمانی‌ها و موقعیت های رسمی ست کرد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت انواع پیراهن مردانه در فروشگاه اینترنتی وب‌پوش محصولاتی را که در ابتدای صفحه آمده مشاهده فرمایید. حتی تصور پوشیدن پیراهن آستین بلند در گرمای تابستان برای مردها آزار دهنده است.