چند دروغی که مردان به زنان می گویند

اگر مردی بیش از حد چاپلوسی میکند تا شما به سرعت در کنار او احساس امنیت کنید، احتمالاً به دلایلی عجله دارد. اگر او واقعاً به شما اهمیت می‌دهد، نباید عجله کند و باید صبر کند تا شما را بشناسد.

میخواهم طلاق بگیرم

این جمله را اکثر مردان در ابتدای یک رابطه می‌گویند. مردانی که تلاش میکنند خیلی سریع شما را بدست بیاورند، معمولاً در اولین قرار ملاقات، با گفتن جملاتی که هر زنی دوست دارد آن را بشنود، شما را مجذوب خودشان میکنند.

گاهی اوقات با مرد رویایی خودتان ملاقات می‌کنید. خوشبختانه او هم همین احساس را به شما دارد. او به شما پیامک می‌دهد، با شما تماس می‌گیرد و شما را برای قرار ملاقات دعوت می‌کند.

اما تنها مشکلش این است که متاهل است و بچه دارد. او به شما میگوید که دیگر همسرش را دوست ندارد و میخواهد طلاق بگیرد. درگیر این دروغ نشوید، در بیشتر موارد، خانواده اش را به شما ترجیح میدهد او فقط نمیخواهد شما را از دست بدهد و با این دروغ به شما وعده میدهد تا شما را در زندگیش نگه دارد. شما فقط وقت خودتان را تلف میکنید.

سرمن خیلی شلوغ است

به گزارش اقتصاد آنلاین، رایج‌ترین دروغ‌هایی که مردان به زنان می‌گویند، دروغ‌های حذف شده است. به عنوان مثال، همسرتان میگوید که دریک رستوران است، اما قسمتی را حذف میکند ونمیگوید با چه کسی رفته است. در واقع، این دروغ‌ها به شما آسیب میزند، اما اگر نشانه‌ها را بشناسید، به راحتی می‌توانید آن‌ها را تشخیص دهید.

تابحال هیچکس را مثل تو دوست نداشتم

با مردی آشنا شده اید که بسیار حرفه‌ای و موفق است و در طول روز همیشه در حال کارکردن است. اما برای شما همیشه زمان میگذارد (حتی برای یک ساعت) تا شما را ببیند. چند هفته اول آشنایی خیلی خوب پیش می‌رود و احساس می‌کنید که یکدیگر را دوست دارید. اما وقتی متوجه میشود شما عاشق او شده اید، بهانه میاورد و فقط آخر شب با شما تماس می‌گیرد و از شما می‌خواهد که شب‌ها او را ببینید وشما، چون می‌دانید که او واقعاً مشغول است، موافقت میکنید. این یک دروغ بزرگ است تا او تعهدات یک رابطه را زیر سؤال ببرد.

منبع:
طلا


منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-30/663194-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF

نکته اینجاست: اگر به او اجازه دهید که این اتفاق بیفتد، او دیگر شما را در اولویت قرار نمیدهد و به این کار عادت می‌کند.

او به شما چیز‌هایی مانند “من هرگز کسی را مثل تو را ندیده ام” یا: «تمام زندگی منی تا بحال کجا بودی؟ اگر چند سال پیش با هم آشنا شده بودیم، ازدواج کرده بودیم.» اگر تازه با هم آشنا شده اید و او شما را کامل نمی‌شناسد، به احتمال زیاد دروغ می‌گوید.