کلاهک کلبه ای هواکش کلبه ای بام کانال کولر

پره‌های ناگونیا و 4 طرفه این کلاهک سبب افزایش راندمان کاری آن شده و مناسب برای انواع ساختمان مسکونی، تجاری و صنعتی خواهد بود. با توجه به پوشش خاص کلاهک کلبه‌ای استفاده از آن در مناطق خاص با شرایط آب و هوای نامناسب امری مهم تلقی شده و مقاومت خاصی در برابر انواع بارش به‌ویژه برف کاربرد خواهد داشت. روکش کابین یا روکش ژاپنی برای پوشاندن و محافظت از دهانه دودکش و هدایت لوله های تهویه مانند باران، برف و سایر اجسام مانند گرد و غبار و حتی لانه پرندگان از انتهای دودکش و نفوذ باد.

  • تعداد پره های کلاهک کلبه ای به طور معمول ۴ پره میباشد که این پره ها هم قابل افزایش میباشند .
  • درپوش گرد از آهن ساخته شده و جلوه زیبایی به سقف ساختمان ها می دهد.
  • از آنجا که میزان گرم و سرد شوندگی در سیستم دودکش موتورخانه متعدد و متوالی میباشد لذا امکان تعرق و انبساط و انقباض به شدت در این کلاهک کلبه ای بالا بوده و رفع معضل استهلاک منوط به کاربرد متریال خوب می باشد.به همین دلیل ضخامت ورق،نوع ورق و نوع پوششِ کلاهک کلبه ای از اهمیت خاصی برخوردار است.
  • باله ها ساده و به راحتی نصب می شوند و با استفاده از پیچ و رولپلاک ساخته می شوند تا لبه روکش تیغه سه سانتی متری به کلاهک کلبه ای نشیمنگاه محکم شود.
نمای کلاهک کلبه ای می شود و هم از استهلاک زودرس کلاهک کلبه ای جلوگیری می کند. تعبیه شود که ساختار پایه و گریل های کلاهک پره ای در اثر عاومل مختلف دچار تغییر حالت یا مشکل خاصی نشود. سقف این مدل کلاهک در سه مدل تک شیب و دو شیب و هلالی قابل طراحی، ساخت و اجرا می باشد.

همچنین باید دقت داشته باشید که موقع نصب، و همینطور موقع سرویس دوره‌ای کلاهک دودکش و مجاری آن حتما باز باشد. تولید و پخش انواع آباژور های لوکس سه پایه و خاص در تهران گروه تولیدی آنتیکجات با سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع شید و آباژورهای سه پایه …در خدمت شماست. فروش قطره چکان جین با آبدهی ۴ و ۸ لیتر در ساعت، از نوع روی خط خود تنظیم مدل ClickTif HDE، ساخت کشور هند، شرکت NaanDanJain قطره چکان جین مدل ClickTif HDE دارای رنگ‌های مشخص برای هر دبی خروجی می باشد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلاهک کلبه ای یا کلاهک ژاپنی” لغو پاسخ

در صورت نصب انواع کلاهک بر روی خرپشتی هم ارتفاع پایه کلاهک بین 30 الی 50 سانتیمتر مناسب هست. براس ساخت کلاهک کلبه ای یکطرفه میتوان از انواع ورق گالوانیزه ، ورق سیاه و رنگی و حتی ورق استیل استفاده نمود . باید خاطر نشان شویم در مواردی که در محل کار آلاینده های شیمیایی ایجاد می شود از ورق استیل ۳۱۶ برای ساخت کلاهک کلبه ای استفاده میشود .

هر کدام از سیستم‌های گرمایشی ساختمان مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و شرکتی نیازمند تامین اکسیژن و خروج گاز سمی تولید شده از سوختن ماده سوختنی خواهد بود. با استفاده از سیستم دودکش وکلاهک دودکشمناسب شرایط مکانی، منطقه آب‌وهوایی و ماده سوختنی موجب بهبود و تداوم روند فعالیت سیستم حرارتی را در پی دارد. سازنده انواع دریچه های تنظیم هوا کولر – درب های بازدید زیر فن کوئل – کلاهک لوور پشت بام و…. ایمنی و کیفیت + قیمت رقابتی ولفرا تک بزرگترین تولید کننده لوله بخاری و کانال های گرد در ایران تولید کننده انبوه… کلاهک اچ ، زانو ، تبدیل و سراهی و……در ضخامت 0.50 میلیمتر مطابق مبحث 17 مقرارت ملی ساختمان دارای دپوی قابل توجه… روکش های بال به گونه ای طراحی شده اند که از ریزش باران یا برف در داخل و پایین کلاهک جلوگیری می کنند، بنابراین نیازی به پوشاندن آن با چسب یا مواد ضد آب دیگر نیست.

کلاهک کلبه ای گرد :

کلاهک کلبه ای هواکش کلبه ای بام کانال کولر