گلایه نیکزاد از “دست انداز وام مسکن روستایی”/ با پیگیری ویژه وزیر راه مشکل وام حل شد- اخبار راه و مسکن – اخبار اقتصادی تسنیم

وی با یادآوری این‌که در بخش مسکن روستایی، تسهیلات به دست‌انداز افتاد، افزود: برای رفع موانع پرداخت تسهیلات مسکن روستایی جلسات متعددی برگزار شد. در چندین جلسه وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون‌های و کمیته‌های اقتصادی حضور داشت.

نیکزاد از در دست بازسازی یا نوسازی بودن 46 هزار واحد در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده کشور خبر داد.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2798128

رئیس بنیاد مسکن اظهار کرد: در راستای دستور وزیر راه و شهرسازی برای ساخت 600 هزار واحد، برنامه‌ریزی در شهرهای زیر 25 هزار نفر انجام شده و عملیات اجرایی 410 هزار واحد دیگر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا در زمان حاضر 103 هزار واحد شهری در حال ساخت است که تعدادی از این واحدها در هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اکبر نیکزاد در مراسم آغاز عملیات اجرایی 100 هزار واحد نهضت ملی مسکن در 13 شهر جدید (9 استان) اظهار کرد: در بخش مسکن شهری وظیفه داریم در کنار وزارت راه و شهرسازی اقدام انقلابی و تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.

وی بیان کرد: در نهایت با پیگیری‌های ویژه موانع پرداخت وام 200 میلیون تومانی برطرف شود. در شهرهای زیر25 هزار نفر جمعیت نیز که از این وام محروم شده بودند متقاضیان می‌توانند تسهیلات ارزان‌قیمت را با نرخ سود 5 درصدی دریافت کنند.