آغاز به کار 50 واحد آزمایشگاه محلی فنی و مکانیک خاک در کشور- اخبار راه و مسکن – اخبار اقتصادی تسنیم

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2766876

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: خدمات این شرکت در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات با کیفیت و ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور قرار گرفته است و امروز به طور نمادین و همزمان 5 واحد محلی استان تهران رونمایی و فعالیت خود را آغاز کردند.

 وی گفت: واحدهای محلی رونمایی شده در استان‌های تهران، البرز، قم، ایلام، کردستان، کرمان، خراسان جنوبی، خوزستان، گیلان، سمنان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و اردبیل قرار دارند که در این واحدها ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی، فنی، تخصصی و آزمایشگاهی به ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفیدو کاهش هزینه احداث پروژه ها کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مجید کیانپور در آیین بهره برداری از 50 واحد آزمایشگاه محلی اظهار کرد: بیش از 100 نیروی متخصص و توانمند با حضور در 14 استان کشور و به کارگیری تجهیزات منحصربفرد متناسب با نیازهای پروژه‎ در آزمایشگاه‌ها مستقر شده و خدمات مطالعاتی، مشاوره‌ای، فنی، مهندسی و آزمایشگاهی را منطبق با استانداردهای تدوین شده داخلی و بین‌المللی ومتناسب با نیاز فنی پروژههای عمرانی کشورارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: هم اکنون شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی دارد ظرف مدت 2 ساعت باحضور نیروهای متخصص و تجهیز کامل واحد آزمایشگاهی ، به منظور انجام بیش از 630 مورد آزمایش خاص و متنوع در سراسر کشور حضور یافته و دستگاه‌های اجرایی، کارفرمایان و پیمانکاران را در ساخت پروژه‌های با کیفیت به عنوان یک بازوی توانمند و امین در سراسر کشور یاری رساند.

کیانپور با اشاره به پروژه‌های عمرانی که در استان تهران فعالیت خود را آغاز کردند افزود: تمامی این پروژه‎ها از پروژه‎های ملی و استانی مهم در کشور محسوب می شوند که شامل ارائه خدمات فنی و مهندسی در منطقه 2 آزاد راه تهران- شمال، ساختمان های مسکونی مجلس شورای اسلامی، متروی میدان نماز اسلامشهر، مجتمع مسکونی کارکنان همراه اول و کمربندی پاکدشت می توان برشمرد.

وی ادامه داد: در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تلاش برای ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی ، به دنبال توسعه در کشور و تضمین کیفیت پروژه‌های عمرانی هستیم.