آموزش صرافی کوکوین 2022 آکادمی سرمایه دیجیتال

در مرحله بعد از کلیک بر روی Send Code ایمیل تاییدی برای شما ارسال می‌شود که باید کد ارسالی را در اینجا وارد کنید. پس از وارد کردن ایمیل گزینه Send Code را بزنید تا کد تایید به ایمیل‌تان ارسال شود. در دراز مدت، KCS به عنوان عنصر کلیدی کل اکوسیستم این پلتفرم عمل می‌کند. با توسعه و راه اندازی پروژه‌های KuCoin DEX و KuChain، توکن KCS تبدیل به موتور محرک و سوخت اصلی محصولات غیرمتمرکز KuCoin خواهد شد. در جدول زیر می‌توانید تخفیفات مربوط به کارمزد معاملات اسپات را مشاهده کنید. می‌توانید از طریق این لینک به صفحه صرافی کوکوین در کوین مارکت کپ دسترسی داشته باشید.

آموزش صرافی کوکوین 2022 آکادمی سرمایه دیجیتال

اما در حال حاضر احراز هویت را برای تمامی کاربران اجباری نکرده. بدون احراز هویت، در حالت Unverify می توان تا سقف یک بیت کوین را در روز برداشت کرد. به عنوان مثال، کاربران USDT/KCS را به عنوان رمز ارز کارمزد معاملاتی برای BTC/USDT، LTC/KCS پرداخت خواهند کرد. شایان ذکر است که در معاملات خاص، همان توکن به عنوان کارمزد محاسبه می شود و مقدار معامله واقعی ممکن است با مقداری که وارد حساب می شود متفاوت باشد زیرا قسمت خاصی به عنوان کارمزد کسر می شود. صرافی کوکوین متعهد به ارائه یک بازار معاملات شفاف و منصفانه برای همه کاربران است.

آیا با این صرافی کار کرده‌اید؟در این مرحله مانند تصویر زیر از طریق منوی بالای صفحه بر روی گزینه “Trade” و سپس گزینه “Spot” کلیک کنید. ابتدا وارد نرم‌افزار شده و سپس از طریق داشبورد موجود در پایین صفحه بر روی گزینه “Assets” کلیک کنید. در نهایت از طریق برنامه Authenticator، کد تایید گوگل را در کادر سوم وارد کنید. در مرحله بعد در باکس جستجو نام رمزارز مدنظر را جستجو کنید. پس از انتخاب عبارت Assets گزینه‌های جدیدی را مشاهده می‌کنید؛ در این مرحله بر روی گزینه Main account (Deposit & Withdraw) کلیک کنید.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین (Kucoin)

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ثبت نام در کوینکس با گوشی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

کاربران اندروید باید «Google Authenticator» را در Google Play جستجو کنند. کاربران IOS باید «Google Authenticator» را در اپ استور جستجو کنند. ۲- اگر مشکلات Google 2FA را دارید، لطفاً به ادامه این مقاله مراجعه کنید تا بتوانید راه حل را پیدا کنید. تمامی مطالب این وب سایت برای سایت سامانه ها محفوظ می باشد.

به‌دلیل تحریم‌ها و خطر بلوکه‌شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی، بهتر است که از روش دوم یعنی نرم‌افزار تأیید گوگل استفاده شود تا نیاز به واردکردن شماره ایران نباشد. اگر کسی صرافی کوکوین را به شما معرفی کرده است، می‌توانید در بخش «Referral Code» کد دعوت او را وارد کنید تا از کمیسیون معاملات شما سود ببرد. واردکردن کد دعوت تأثیری بر حساب شما نمی‌گذارد و درآمد فرد از طرف کوکوین پرداخت می‌شود.

در اولین باکس مربوط به قیمت “Price”، Support Price رمزارز مدنظر را وارد کنید. در کادر مربوطه به Amount میزان رمزارز مدنظر را وارد کنید. سپس ارز دیجیتالی را که قصد برداشت آن را دارید انتخاب کنید.

چرا باید به دنبال جایگزین بایننس بود؟

شایان ذکر است که معاملات با لوریج خطر از دست دادن سرمایه را افزایش می‌دهد و فقط باید توسط معامله گران با تجربه انجام شود. در این مرحله باید شبکه موردنظر خود را مشخص کنید، آدرس مقصد و مقدار مورد نظر برای برداشت را وارد کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید، در سمت راست هر دارایی گزینه‌ واریز، برداشت و انتقال وجود دارد. اما برای واریز و برداشت، باید از بخش حساب اصلی خود استفاده کنید. شما درباره کوکوین چه نظری دارید؟ آیا با این صرافی کار کرده‌اید؟ در بخش نظرات همین مقاله برای ما و سایر کاربران بنویسید.

را ذخیره کرده اید و نه رمز عبور معاملاتی خود را به خاطر دارید، درخواست خود را برای پشتیبانی صرافی کوکوین ارسال کنید. کاربران با ذخیره و نگهداری رمزارزهای خود در کوکوین، می‌توانند از آن سود دریافت نمایند. در صرافی کوکوین بیش از 200 نوع ارز دیجیتال برای معامله وجود دارد که تعدادی از آن‌ها را در اسلایدهای پایین در اختیارتان قرار داده‌ایم. سفارش بازار سفارشی است که برای خرید یا فروش مقدار مشخصی از یک نوع رمزارز خاص با بهترین قیمت موجود در بازار فعلی ثبت می‌شود. کارمزد برداشت در صرافی کوکوین نسبت به دیگر صرافی های کریپتو کمترین مقدار را دارد و بستگی به نوع ارز برداشت شده تغییر می کند.