صرافی کوکوین نسخه تحت وب کیف پول خود با نام کوکوین والت را راه اندازی کرد کوین سرا

در این صورت می توانید سفارش خود را در لیست سفارشات باز شده خود بیابید و سفارش را لغو کنید. سپس، دوباره سفارش خود را با قیمتی مطابق با قیمت فعلی بازار ثبت کنید، یا برای خرید یا فروش مستقیم روی لیست سفارشات موجود کلیک کنید. برای جلوگیری از شرایط شدید و محافظت از منافع معامله گران، صرافی کوکوین یک محدوده قیمت فوری قابل اجرا را در بازار اسپات معرفی کرد.

آینده ارز دیجیتال کوکوین

در صفحه اصلی صرافی کوکوین، موس خود را روی علامت پروفایل نگهدارید تا منویی برای شما باز شود، از منوی باز شده گزینه account security را انتخاب کنید . در این مرحله ثبت نام شما در صرافی کوکوین انجام شده و صرفا انجام برخی از اقدامات برای امنیت حسابتان باقی مانده که در ادامه آموزش خواهیم داد. با استفاده از این بخش می توانید با قیمت انتخاب شده خودتان اقدام به خرید و فروش کنید. به عنوان نمونه شما تصمیم به خرید ریپیل در قیمت ۲ دلار دارید و اکنون قیمت ۲.۱ دلار است، شما سفارش خود را ثبت می کنید و در ادامه هرگاه قیمت به ۲ دلار رسید، به صورت خودکار سفارش اجرا می شود. با نگه داشتن KCS در کیف پول صرافی خود، کاربران KuCoin تخفیف هایی در کارمزد معاملات دریافت می کنند. صرافی KuCoin سومین صرافی بزرگ خرده‌فروشی ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است.

  • حجم مبادلات این صرافی در تاریخ دوم آگوست 2021 برابر با 446,826,682,815 بوده است.
  • 5.در این مرحله شما باید یک رمز عبور برای خود تعیین نمایید.
  • 2.شما می توانید نمودار جفت ارز معاملاتی خود را در این قسمت مشاهده نمایید.
  • در اینجا نرم افزار گوشی کدی را به شما نمایش می دهد، که آن را در فیلد 2-FA Code وارد نموده و روی کلید Activate فشار دهید.

دارای یک بخش تحقیقاتی در صنعت بلاک چین است و بر آن تاکید دارد که پروژه های باکیفیتی را در فهرست ارزهایی که مورد پشتیبانی این صرافی می باشد، وارد کند. در قسمت بعدی آموزش کوکوین، با نحوه سفارش توقف ضرر آشنا شوید. قسمت دیگر در آموزش Kucoin، آشنایی با روش ثبت سفارش بازار است.

جهت بالا بردن امنیت حساب کاربری روی Account Security کلیک کنید. اگر کاربران در کیف پول خود در صرافی Kucoin توکن KCS داشته باشند، می توان سود سپرده خود را به دست آورند. شرکت کوکوین در سال 2019 اعلام کرد بیش از 300 کارمند در تمام دنیا دارد.

آموزش معاملات فیوچرز از مبتدی تا حرفه ای